Toyota BJ40
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 lut 2015, 17:43
Toyota BJ40
Witam mam zamiar kupić toyote Bj42 w diesel-u, na co zwrócić szczególną uwage, auto jest do małych poprawek, ale silnik pali na dotyk, naturalnie posiada lekką korozje(może są jakieś szczególne miejsca które lubią korodować) ale jak na swoje lat jest w miare OK. Prosze o pomocne rady i z góry dzięki.
- Załączniki
-
- Oto i Ona
- image10.jpg (105,91 KiB) Przejrzano 6971 razy
Re: Toyota BJ42
Wrzuć jakię konkretniejsze fotki bo teraz to wróżenie z fusów. Raczej nie ma czterdziestek w super stanie blacharskim a jak są to prawie wygrana w totka albo gruba kasa.
Masz zdjęcia wnętrza albo z boku?
Masz zdjęcia wnętrza albo z boku?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 lut 2015, 17:43
Re: Toyota BJ42
Nie mam za dużo fotek i nie chce żeby mi ktoś podpowiadal i wróżył z fusów po obejrzeniu foto, tylko potrzebuje porad od doświadczonych użytkowników tego lub podobnego modelu, jest to znalezisko potocznie mówiąc ze stodoły po krótkim postoju :)do wymiany na dzień dzisiejszy dwa aku i pompa hamulcowa która była przyczyną tegoż właśnie postoju
- Załączniki
-
- image5.jpg (100,07 KiB) Przejrzano 6955 razy
-
- image6.jpg (84,66 KiB) Przejrzano 6955 razy
-
- image11.jpg (117,2 KiB) Przejrzano 6955 razy
Re: Toyota BJ42
W czterdziestce jest mnóstwo miejsc które lubią korodować, ale właściwie wszystkie widoczne "z wierzchu". Najpopularniejsza jest korozja łączenia tylnych blotników z nadkolami, objawiająca się "liniowymi" purchlami
Koroduje ramka szyby, wzmocnienia budy od spodu (tam gdzie przychodzą poduszki rama- nadwozie).
Podłogi korodują na potęgę (duuużo aut ma je wymienione na płaską blachę, dotyczy to też wcześniej wspomnianych tylnych nadkoli). Korodują przednie błotniki dokładnie na górze, jest to spowodowane gromadzeniem się syfu pomiędzy blachą a wzmocnieniem które mocuje błotnik do ramy.
No i korodują ramy, szczególnie tylna belka i zastrzały. Tam się blacha rozwarstwia na potęgę i rozpada. Podobnie okolice mocowań resorów.
Dużo jest pułapek, kwestia ceny zakupu, da się naprawić wszystko.
Koroduje ramka szyby, wzmocnienia budy od spodu (tam gdzie przychodzą poduszki rama- nadwozie).
Podłogi korodują na potęgę (duuużo aut ma je wymienione na płaską blachę, dotyczy to też wcześniej wspomnianych tylnych nadkoli). Korodują przednie błotniki dokładnie na górze, jest to spowodowane gromadzeniem się syfu pomiędzy blachą a wzmocnieniem które mocuje błotnik do ramy.
No i korodują ramy, szczególnie tylna belka i zastrzały. Tam się blacha rozwarstwia na potęgę i rozpada. Podobnie okolice mocowań resorów.
Dużo jest pułapek, kwestia ceny zakupu, da się naprawić wszystko.
Re: Toyota BJ42
A, korodują też ranty dachu, na łączeniu z hardtopem. W hardtopie natomiast, przy tylnych drzwiach, są dwie warstwy blachy, czego nie widać z wierzchu. Podcieka tam woda od góry i nagle robi się dziursko. Tam oglądaj dokładnie z obu stron.
Zdjęcia dopiero mi się załadowały, purchli na błotnikach nie masz, wewnętrzne nadkola ładne (choć pewnie wymienione.
Gdzie to auto jest?
To jest BJ42 czy 40? Grill i deska sprzed 80 roku. Jesteś pewien że silnik 3B a nie B? Bo różnica jest dość znaczna
Zdjęcia dopiero mi się załadowały, purchli na błotnikach nie masz, wewnętrzne nadkola ładne (choć pewnie wymienione.
Gdzie to auto jest?
To jest BJ42 czy 40? Grill i deska sprzed 80 roku. Jesteś pewien że silnik 3B a nie B? Bo różnica jest dość znaczna
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 lut 2015, 17:43
Re: Toyota BJ42
Ma być bj4o z 1975 roku sorry za błąd.
Prosba do admina jak można zrobić korekte z 2 na 0 soorrryyy. Zasugerowałem się czytanymi materiałami.
A tu foto silnika nie wygląda najpiękniej ale .
Prosba do admina jak można zrobić korekte z 2 na 0 soorrryyy. Zasugerowałem się czytanymi materiałami.
A tu foto silnika nie wygląda najpiękniej ale .
- Załączniki
-
- image8.jpg (114,56 KiB) Przejrzano 6931 razy
Re: Toyota BJ42
a przebieg znasz? choć pewnie tam licznik jest 5 cyfrowy więc trudno określić.
Silnik nie musi ładnie wyglądac ważne aby palił
paweł
Silnik nie musi ładnie wyglądac ważne aby palił
paweł
Re: Toyota BJ42
Sądząc po korozonie pod maską, to blachy są już po grubej renowacji, ciekawe w jakim standardzie. Jeśli w standardzie "łatkowo- szpachlowym", to wytrzymuje to około 5 lat..
Re: Toyota BJ42
Pompa hamulcowa to małe piki. Silnik B to mułek spory ale da się poruszać. Zawsze można wymienić na nowszy 3B albo inny. Co koroduje już wiesz. Jak znajdę chwilkę czasu to wrzucę fotki w nowym temacie bo kiedyś dokładnie pod ten temat porobiłem fotki.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 lut 2015, 17:43
Re: Toyota BJ42
Wiadomo nikt się nówki nie spodziewa, za to cena jest atrakcyjna w ostateczności sprzedam na części na ebay-u albo w całości, a tak apropo korozji pod maską, co ciekawe dotkneła ona silnika i maski pod spodem, reszta wygląda Ok. No i auto juz stoi prawie 5 lat także szpachli chyba za dużo nie ma przynajmniej nie widać jej na fotkach w lepszej rozdzielczosci po powiekszeniu. Widać troche korozji gdzie niegdzie ale nic strasznego. dlatego chce jechać zobaczyć i może kupić a, że to troche wyprawa więc chce wiedzieć na co zwrócić uwage.
Re: Toyota BJ40
Ale w Polsce jest to auto czy dalej? Jest w Polsce parę osób w rożnych częściach kraju które mogą Ci wiarygodnie stan tego autka ocenić
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 lut 2015, 17:43
Re: Toyota BJ40
Daleko daleko, gdzie nie ma soli na drogach i jest cieply klimat. kumpel tam pracuje i mi temat zarzucił.
Re: Toyota BJ40
matka google pozwala wyszukać po zdjęciach to se chłopy poszukajta, zajmuje to 15 sec., dużo mniej niż kolega poświęcił na usunięcie napisu z szyby i tablicy
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 09 lut 2015, 17:43
Re: Toyota BJ40
nic szególnego italia 3000 ewro mysle ze cena OK