pytaj śmiało!!! bo nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
Nie wiem jak to jest z przepisami, ale w Niemczech jest pełno firm które przerabia w taki sposób samochody, a w tym konkretnym przypadku przerabia samochód autoryzowany dealer Toyoty.
Problem z D4D tylko ja miałem lub tylko ja o tym otwarcie napisałem (
tu masz 4 strony), konkretnie szyna wtrysku, ale czy i ile było podobnych przypadków tu niech wypowiedzą się "Codzienni Naprawiacze".
Tylko pamiętaj problemy z paliwem dzielą się na 3 odmiany
1. brud - w postaci zanieczyszczeń mechanicznych i/lub wody
2. za mało siarki - nie ma smarowania
3. za dużo siarki - siarka pokrywa wtryski, czujniki i zjada
Najgorszy jest przypadek 3. występujący na wschodzie (to wiem), nie ma na to żadnego filtra (znaczy podobno jest, ale $$$) resztę przypadków stosunkowo łatwo można zwalczyć stosując odstojniki, dodatki do paliwa, częstą wymianę filtra.
Optymistyczne jest to, że właśnie podróżnicy którzy jadą dookoła świat wybierają D4D, myślę, że mają to przemyślane.
chętnyodpowiadacz
wojciech endurance
http://www.polkasteam.pl" onclick="window.open(this.href);return false;