Byłem, obejrzałem nie kupiłem
Rama w stanie średnim, belka(?) z tyłu koroduje, przy mocowaniu przednich zderzaków widac pękniecia na ramie (według mnei proste w naprawie), przewody hamulcowe takie że strach jechać(korozja i leją), z pod uszczelki pod głowicą leje się
, blokada tył nie załącza się miga (duży to moze być wydatek ?)
Auto w środku utrzymane dobrze, zawias ok, silnik mimo tej uszczelki pracuje naprawdę super (nie mam doświadczenia z V8-ale zakochałem się w tym dźwięku), zabudowa zrobiona profesjonalnie.
Blacha a miarę ok, ale ma troche purchli (tylna furtka dookoła szyby, gdzie przy progach)
Gdbym wiedział co z tym silnikiem (czy tylko uszczelka do wymiany/ile może to kosztować) to bym chyba wziął, jestem przygotowany na spory pakiet startowy
Może jeszcze skusze się na wstawienie gdzies do warsztatu 4x4 i wycene tego co tam do naprawy i wtedy kupie
Po tej toyce chyba będę szukał juz tylko V8
pozdrawiam