Strona 20 z 23

Re: HJ 61 by nixon

: 05 mar 2014, 21:13
autor: nixon
moje HD powodowały za duży rozjazd pomiędzy budą a mostem. Zapodałem o średniej twardości. Z tym obciążeniem to prawda, dzis na tylnej klapie usiadło trzech chłopa i samochód obsiadł zaledwie 2 cm :D

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 18:46
autor: nixon
1620973_631964530208885_646092977_n.jpg
..No i mam małego zonka, albo niewiadomą jak ktoś chce...dziś prędziutko uporałem się ze zbieżnością...i byłbym szczęśliwy gdyby nie następujący problem..auto podczas jazdy wpada w wibracje (poduszki silnika sprawdzone, wały wyważone), dołączając przód wibracje są jeszcze większe...za cholerę nie mogę dojsć co jest powodem...wiem że na odległość trudno takie rzeczy ocenić , ale może kto podpowie coś mądrego??

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 18:55
autor: seburaj
sprzęgiełka tam masz ?? czy też przedni wał kręci się niezależnie od zapiętego przodu ?

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 18:56
autor: kylon
A czemu ten amorek skrętu tak dziwnie na takim trzpieniu :?:

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 19:06
autor: nixon
kylon pisze:A czemu ten amorek skrętu tak dziwnie na takim trzpieniu :?:
1474535_588458204559518_2059021528_n.jpg
przedłużyłem bo inaczej mocno skoszony był względem ory... sworznia. Tak to wyglądało ory...

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 19:10
autor: nixon
seburaj pisze:sprzęgiełka tam masz ?? czy też przedni wał kręci się niezależnie od zapiętego przodu ?
tak mam sprzęgiełka...napęd dołączam w kolejności...-sprzęgiełka-podciśnienie....czemu pytasz?

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 19:41
autor: kylon
Panhard i drążek kierowniczy powinien być w miarę równolegle ustawiony.

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 19:46
autor: nixon
1743443_631964676875537_844971749_n.jpg
tak..tak..jest jak mówisz..
podpowiedz lepiej gdzie szukać problemu z którym się borykam :wink:

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 20:36
autor: kylon
- A dobrze poskręcali łożyska zwrotnic i łożyska piast? Nie ma luzów?
- banał w postaci krzywej felgi albo opony -raczej nie
- spróbuj wywalić dla testu tą przedłużkę amorka skrętu
- nie ma luzu na tej regulowanej końcówce? Może za słabo jest skręcona główna nakrętka ze sprężyną.
- przy rozpiętych sprzęgiełkach - wał jak rozumiem się nie obraca?
- podnieś auto i odpal. Zobacz czy widoczne są te wibracje na stojąco.

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 21:02
autor: nixon
kylon pisze: - nie ma luzu na tej regulowanej końcówce? Może za słabo jest skręcona główna nakrętka ze sprężyną.
o której końcówce mówisz?...

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 21:05
autor: seburaj
nixon pisze:
tak mam sprzęgiełka...napęd dołączam w kolejności...-sprzęgiełka-podciśnienie....czemu pytasz?
pytam, bo zastanawiam się w kwestii wibracji
inaczej byłoby, gdybys miał przód na zabierakach - wtedy przedni wał by się kręcił cały czas

a tak niby się nie kręci, ale wibrację są - po czym dopinasz przód - (wał przedni ZACZYNA się kręcić) - i wibracje sa większe

ergo - w moje opinii - do dupy masz wałkarzy, czy li specjalistów od wałów :lol:

albo krzywa rura, albo niewyważone wały (tylny, a również przedni)

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 21:11
autor: nixon
seburaj pisze:
nixon pisze:
tak mam sprzęgiełka...napęd dołączam w kolejności...-sprzęgiełka-podciśnienie....czemu pytasz?
pytam, bo zastanawiam się w kwestii wibracji
inaczej byłoby, gdybys miał przód na zabierakach - wtedy przedni wał by się kręcił cały czas

a tak niby się nie kręci, ale wibrację są - po czym dopinasz przód - (wał przedni ZACZYNA się kręcić) - i wibracje sa większe

ergo - w moje opinii - do dupy masz wałkarzy, czy li specjalistów od wałów :lol:

albo krzywa rura, albo niewyważone wały (tylny, a również przedni)
Będę eliminowal po kolei punkty...muszę zakładać również to co piszesz...choć przód nie tylko wyważałem ale i wymieniałem cały wielowpust :(

Re: HJ 61 by nixon

: 06 mar 2014, 21:17
autor: seburaj
idź do innych specjalistów od wałów

Re: HJ 61 by nixon

: 25 mar 2014, 18:31
autor: nixon
Znaków zapytania odnośnie problemu mnóstwo...a a on sam okazał się w miarę prozaiczny, otóz poluzowała się nakrętka flanszy na wyjściu z tylnego mostu. Było bicie stąd wibracje..dociągnięta o pół obrotu i po sprawie.
Po uporaniu się z powyższym szybki skok na niedalekie "piaski":
1959562_641442089261129_576175625_n.jpg

Re: HJ 61 by nixon

: 25 mar 2014, 18:33
autor: nixon
1508628_641441982594473_1783179566_n.jpg