UZJ100 krajowa rocznik 02
Moderator: luk4s7
- andrzejrolnik
- Posty: 246
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Trochę przeraża mnie myśl, co wyjdzie a raczej zostanie z tej karoserii po piaskowaniu...
Mam nadzieję, że trafiłem na ambitnego blacharza
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Mam nadzieję, że trafiłem na ambitnego blacharza
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- Jake
- Moderator
- Posty: 2354
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Wow.... to z moim 32 letnia 4R jeszcze nie jest tak makabrycznie.
U Ciebie teraz wyglada to sporo gorzej teraz niz przed rozebraniem, wtedy wydawala sie dosc zdrowa po zdjeciach...no ale co sie dziwic, zawsze tak jest. U mnie tez wyszly nowe kwiatki jak zaczalem rozkrecac.
U Ciebie teraz wyglada to sporo gorzej teraz niz przed rozebraniem, wtedy wydawala sie dosc zdrowa po zdjeciach...no ale co sie dziwic, zawsze tak jest. U mnie tez wyszly nowe kwiatki jak zaczalem rozkrecac.
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
słowo klucz z tematu postu UZJ 100 "krajowa", której nikt w porę nie zakonserwował
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Przede wszystkim taka sama korozja jest w każdym z tych profili zamkniętych w podłodze. Zatem po wypiaskowaniu będzie ładnie od zewnątrz a nadal tak samo od wewnątrz Przykro mi.
- andrzejrolnik
- Posty: 246
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
ostatecznie samochód stanie się dawcą części...
Silnik w przyszłym tygodniu ma być rozebrany, przebadany i będzie przedstawiona diagnoza z wyceną.
Zobaczymy co zostanie z karoserii po piaskowaniu
Jeśli rama okaże się całkiem użyteczna po piaskowaniu, to może znajdziemy dawcę albo dwóch i blacharz coś wykombinuje, o ile jest dobrym magikiem
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Silnik w przyszłym tygodniu ma być rozebrany, przebadany i będzie przedstawiona diagnoza z wyceną.
Zobaczymy co zostanie z karoserii po piaskowaniu
Jeśli rama okaże się całkiem użyteczna po piaskowaniu, to może znajdziemy dawcę albo dwóch i blacharz coś wykombinuje, o ile jest dobrym magikiem
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- andrzejrolnik
- Posty: 246
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Zrezygnowałem z remontu silnika i zakupiłem taki zestaw z LX470 z 06.2007 r., jego stan świadczy o znikomym przebiegu dawcy. Do tego to nie tylko sam silnik ze skrzynią
Podejmiemy próbę adaptacji, zobaczymy co z tego wyniknie
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Podejmiemy próbę adaptacji, zobaczymy co z tego wyniknie
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- Jake
- Moderator
- Posty: 2354
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Hahaa! Jednak sie zdecydowales!
- andrzejrolnik
- Posty: 246
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Tak i uważam to za racjonalną decyzję, biorąc pod uwagę ile części w bardzo dobrym stanie znalazło się na lawecie
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
To zależy też ile zapłaciłeś!andrzejrolnik pisze: ↑02 paź 2023, 21:10Tak i uważam to za racjonalną decyzję, biorąc pod uwagę ile części w bardzo dobrym stanie znalazło się na lawecie
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- andrzejrolnik
- Posty: 246
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Wyjmując silnik i skrzynię, za reduktor i resztę gratów z całego zestawu, chcąc je teraz kupić jako nowe musiałbym zapłacić 1,5x tyle, ile dałem.
A przecież jest w zestawie prawie nowy silnik i skrzynia
Jeśli uda się zaadoptować silnik ze skrzynią będzie wspaniale, jak wykorzystam tylko sam silnik a sprzedam skrzynię A750F też będzie super i ekonomicznie.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
A przecież jest w zestawie prawie nowy silnik i skrzynia
Jeśli uda się zaadoptować silnik ze skrzynią będzie wspaniale, jak wykorzystam tylko sam silnik a sprzedam skrzynię A750F też będzie super i ekonomicznie.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- andrzejrolnik
- Posty: 246
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Nabyłem dziś do kompletu tylny most, w równie doskonałym stanie co cały przedni zespół napędowy
Tylko jedno pytanie - ten most nie ma blokady, jak to możliwe w J100/LX470?
Przednia obudowa dyfra jest większa, bardziej pojemna od starej, zapewne siedzi w niej LSD.
Na moście nie ma żadnych wybitych oznaczeń, poza "R" na tylnej obudowie dyfra, jak na drugim zdjęciu.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Tylko jedno pytanie - ten most nie ma blokady, jak to możliwe w J100/LX470?
Przednia obudowa dyfra jest większa, bardziej pojemna od starej, zapewne siedzi w niej LSD.
Na moście nie ma żadnych wybitych oznaczeń, poza "R" na tylnej obudowie dyfra, jak na drugim zdjęciu.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- Jake
- Moderator
- Posty: 2354
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Blokady sa opcjonalnym wyposazeniem, nie kazde auto takowe posiada.
- andrzejrolnik
- Posty: 246
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Teoretycznie tak, bo w sumie moja HDJ80 w specyfikacji europejskiej(na Szwecję) nie miała ani przedniej ani tylnej blokady, czy było LSD z tyłu nie zdążyłem wypróbować .
Ale jeśli to są wszystko podzespoły z demobilu wojskowego (na co wskazuje znikome zużycie/niski przebieg) to już brak blokady dziwi.
A LSD w tak dużym i ciężkim aucie wydaje się słabym rozwiązaniem, zastanawia mnie też trwałość... Chyba że to zwykły otwarty dyfer.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Ale jeśli to są wszystko podzespoły z demobilu wojskowego (na co wskazuje znikome zużycie/niski przebieg) to już brak blokady dziwi.
A LSD w tak dużym i ciężkim aucie wydaje się słabym rozwiązaniem, zastanawia mnie też trwałość... Chyba że to zwykły otwarty dyfer.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- andrzejrolnik
- Posty: 246
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
Rama i karoseria po piaskowaniu.
Z ramą jest dobrze - wymagała napraw tylko przy czterech wspornikach karoserii i z samego tyłu, wewnątrz było nawet bardzo dobrze - lepiej niż w wielu miejscach na zewnątrz... Wszystko to od naszych zasolonych z piaskiem dróg, nie od błota.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Z ramą jest dobrze - wymagała napraw tylko przy czterech wspornikach karoserii i z samego tyłu, wewnątrz było nawet bardzo dobrze - lepiej niż w wielu miejscach na zewnątrz... Wszystko to od naszych zasolonych z piaskiem dróg, nie od błota.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: UZJ100 krajowa rocznik 02
W benzynowych setkach blokady zdarzały się niezwykle rzadko , LSD chyba również . Tutaj całą robotę robi elektronika i wykrzyż tylnego mostu . Niestety to tyle .andrzejrolnik pisze: ↑06 lis 2023, 19:09Teoretycznie tak, bo w sumie moja HDJ80 w specyfikacji europejskiej(na Szwecję) nie miała ani przedniej ani tylnej blokady, czy było LSD z tyłu nie zdążyłem wypróbować .
Ale jeśli to są wszystko podzespoły z demobilu wojskowego (na co wskazuje znikome zużycie/niski przebieg) to już brak blokady dziwi.
A LSD w tak dużym i ciężkim aucie wydaje się słabym rozwiązaniem, zastanawia mnie też trwałość... Chyba że to zwykły otwarty dyfer.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka