Na początek, stan techniczny pojazdu, który sporo już w życiu przeszedł

bo właścicieli było kilku.
Przebieg na liczniku 367, ale z bazy CEPIKU wynika że cofnięty o około 100...
Czyli trzeba przyjąć 470 000 km.
Stan techniczny przedstawia się mniej więcej tak:
- silnik zrobił napewno ponad 200tkm na gazie, teraz jest tylko Pb, wokół silnika pozostałości po instalacji lpg, lawa głowica lekko upocona spod klawiatury, tak jak na zdjęciu, pracuje i oddaje moc równo, po pełnym rozgrzaniu zapala łatwo, tylko przez chwilę trzyma podwyższone 1200-1300 obroty, na wolnych obrotach praca zbliżona dźwiękiem do hd-ft (tylko sporo cichsza) , z delikatnym klekotaniem, zawory?

- skrzynia ciągnie dobrze, nie szarpie i nie przeciąga biegów, płynnie robi kick-down, ale mam wrażenie że jest już lekko ospała
- wszystkie napędy suche, działania blokad centralnej i tylnej jeszcze nie sprawdzałem
- luz wagonowy wydaje się dość duży, napewno większy niż w HDJ80 manual(tam przebieg był 225)
- hurczy któreś z łożysk kół
- zawiesznie ahc dawno wyrzucone, jest zwykłe standardowej wysokości, nic nie skrzypi nic nie stuka amortyzuje ładnie
- stan karoserii średni, tylna burta i klapa do wymiany, progi dziurawe od wewnątrz, nadkola w dolnych częściach do rekonstrukcji, podłoga zdrowa, tylko z tyłu nad kołem zapasowym belki podłogi do rekonstrukcji
- rama pokryta rdzą i czarnym czymś


na szczęście wszystko ładnie odchodzi szpachelką, pod spodem jest dobrze, nie ma żadnego miejsca z ubytkami, wszędzie dzwoni pod młotkiem

- wnętrze w stanie lepszym od całej reszty, utrzymane w miarę w czystości, żadnych rozdarć tapicerki czy przetarć na siedzeniach , jedynie kierownica u góry przetarta, działają wszytkie mechanizmy i oświetlenie, oprócz regulacji kierownicy.
Po weekendzie wrzucę zdjęcia szczegółów.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka