4Runner 3gen 3.4V6
: 03 mar 2020, 11:27
Od 2014 roku posiadam 4Runnera 1997r z silnikiem 3.4V6 z automatem.
Auto przeszło gruntowny remont ramy - Cynkowanie ogniowe + lakier proszkowy
Dodatkowo wymieniona pochwa tylnego mostu, wymiana przekładnia(już druga), naprawa głowicy(pękła bo ciekł wtryskiwacz benzyny), wymiana skrzyni bo poprzedni właściciel zabił ją ciągnąć ciężkie przyczepy.
Gaz prins z butlą 103L w miejscu koła.
Dołożona duża chłodnica oleju skrzyni.
Progi stalowe, zderzak przód OE z dołożoną płytą pod windę DWT14000HD, zderzak tył OE + customowe mocowanie haka chroniące butlę i zderzak.
Lift Budy 4cm
Lift zawieszenia:
- Przód 3": amory TT + dystans 10mm + obniżony most + przedłużone górne wahacze
- Tył 4": amory TT od J100(dłuższe o 90mm od OE) + customowe progresywne sprężyny + regulowane górne wahacze + obniżone mocowanie panharda
Koła:
Na co dzień: BFG KM3 285/75r16 + felgi 16x8 ET0
W teren: Cooper STT PRO 305/70R16 + felgi 16x9 ET -15
Film z 2017r: https://youtu.be/Jd-1kkbcnKU
Film z Lutego 2020: https://youtu.be/6tMYXCCON-8
Auto przeszło gruntowny remont ramy - Cynkowanie ogniowe + lakier proszkowy
Dodatkowo wymieniona pochwa tylnego mostu, wymiana przekładnia(już druga), naprawa głowicy(pękła bo ciekł wtryskiwacz benzyny), wymiana skrzyni bo poprzedni właściciel zabił ją ciągnąć ciężkie przyczepy.
Gaz prins z butlą 103L w miejscu koła.
Dołożona duża chłodnica oleju skrzyni.
Progi stalowe, zderzak przód OE z dołożoną płytą pod windę DWT14000HD, zderzak tył OE + customowe mocowanie haka chroniące butlę i zderzak.
Lift Budy 4cm
Lift zawieszenia:
- Przód 3": amory TT + dystans 10mm + obniżony most + przedłużone górne wahacze
- Tył 4": amory TT od J100(dłuższe o 90mm od OE) + customowe progresywne sprężyny + regulowane górne wahacze + obniżone mocowanie panharda
Koła:
Na co dzień: BFG KM3 285/75r16 + felgi 16x8 ET0
W teren: Cooper STT PRO 305/70R16 + felgi 16x9 ET -15
Film z 2017r: https://youtu.be/Jd-1kkbcnKU
Film z Lutego 2020: https://youtu.be/6tMYXCCON-8