120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: luk4s7 »

Nooo elegancko! Fajnie się to prezentuje.

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: sebastian44 »

Dzieki:) w wekend testy w terenie i zrobie jeszcze kilka zdjec.

Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 392
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: szulbor »

Wow, niby mała zmiana a zupełnie inne auto.

Ciekawe jak w koleinach po zmianie.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: Cruiser »

Kozak. Nawet moja kolorystyka!

Awatar użytkownika
waldek_BB
Klubowicz
Posty: 506
Rejestracja: 25 wrz 2013, 12:57
Auto: było: KZJ95
było: GV II 1.9 DDiS
jest: SX4 4x4 ... przynajmniej się nie psuje :)
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: waldek_BB »

zapas też w takim rozmiarze ?

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: sebastian44 »

Zapas w planach, musze przymierzyc czy wejdzie w oryginalne miejsce pod autem

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: sebastian44 »

Smialo moge poinformowac ze 255/80R17 w J120 z 2" liftem nigdzie nie ociera i mozna smialo montowac ;) a co do cooper maxx, opony sa niesamowicie ciche jak na swoj bieznik ktory wyglada jak w typowych MT. Podobnie wywazenie, najgorsza opona miala 30/120 gram, reszta ponizej 100 gram na stone, wszystkie udalo sie wywazyc na zero. Brak wibracji nawet przy 140 km/h. Opona jest bardzo solidna i ma grube boki, przez co nie amortyzuje tak dobrze. Ale za to wzbudza zaufanie jako guma krora nielatwo przebic ;)

Awatar użytkownika
hetman
Posty: 366
Rejestracja: 21 lis 2015, 21:05
Auto: LJ78 - ?uczek
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: hetman »

Z tym agresywnym bieżnikiem to bym nie przesadzał, ale fakt jak na ten wzór opona bardzo cicha. Mi ich sztywność przeszkadzała, ponoć też nie tolerują tak dobrze jazdy na niskim ciśnieniu (grzanie się gumy). Więc do pomykania po szutrach jak dla mnie są takie se.. W zasadzie opona jak dla mnie trochę nijaka, być może nie robią jako wąskie gumy (miałem 235) a na szerszym kapciu i z większą mocą się sprawdza. Trochę jak bfg KM2 jako mt.

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: rolkos »

Wczoraj zrobiliśmy na tej oponie mały rajdzik dla kobiet. 3 miejsce (1 minuta różnicy i byłoby 2). Dobrze trzyma na mokrym, przez wysokie boki trochę miękka, czuć że pracuje. Wracaliśmy na upuszczonym powietrzu do 1.5 bara ekspresówką (zapomniałem dopompować). Ogólnie jestem zadowolony. Zwłaszcza z rozmiaru koła. Mam wrażenie że na piaskach robi lepiej niż Federal MT. Ogólnie w piaskownicy dawało radę wyjechać tam gdzie inni mieli problemy, tyle że to mogłabyć kwestia samohodu i kierowcy (moja żona jak się okazuje całkiem daje radę powozić w terenie :) )

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: sebastian44 »

No nie jest to agresywne MT. Ale tez ma w sobie cos wiecej niz zwykle AT. Wedlug mnie fajny kompromis dla osob ktore nie chca miec 2 kompletow. No rozmiar jest super

Awatar użytkownika
waldek_BB
Klubowicz
Posty: 506
Rejestracja: 25 wrz 2013, 12:57
Auto: było: KZJ95
było: GV II 1.9 DDiS
jest: SX4 4x4 ... przynajmniej się nie psuje :)
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: waldek_BB »

a ten rozmiar też ma opcje kolcowania?

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: sebastian44 »

Tak, jest nawet opis na oponie jakie kolce pasują. Niestety kolce o ile wiem są nielegalne w naszym kraju.

Dorzuce jeszcze kilka zdjec dla zainteresowanych:
https://drive.google.com/open?id=0B8Efh ... 11Sm5tZHFV
https://drive.google.com/open?id=0B8Efh ... BMeDBsNDVB
https://drive.google.com/open?id=0B8Efh ... NJQ2FkLWVv

marlu
Posty: 130
Rejestracja: 05 cze 2016, 09:26
Auto: VZJ95
UZJ100
Fzj 80
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: marlu »

Mam st maxx od dwóch lat w roz. 285/75 uważam je za świetny kompromis fajne na czarnym choć z czasem zrobiły się wyraźnie głośniejsze , w terenie też dają radę choć w błotku jak by trochę słabiej . Dosyć wytrzymała na uszkodzenia , jezdziłem z ciśnieniem ok. 1 bara w terenie potem krótki przejazd na czarnym i znowu teren , dała radę . Zużycie bieżnika 2.5 - 3 mm. przy przeb. 35 tys

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: sebastian44 »

Każda opona z czasem robi sie głośniejsza, gorzej jak od początku wyje jak potępiona ;)

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian

Post autor: sebastian44 »

Mały update jak auto zachowuje się po lifcie i z wiekszymi kołami. Tym razem jechałem w trasę autostradową. Samochód mimo przeróbek zachowuje się bardzo dobrze, bez problemu można utrzymywać prędkość 140-150 km/h non stop. Jest stabilnie i cicho. Niestety jazda z taka prędkością nie jest za darmo, 16 litrów na każde 100 km.

Przy jeździe około 120 km/h spalanie spada do 14 litrów na 100km.

Już w niedziele przekonamy sie jak autko zachowuje sie w bardziej naturalnych warunkach na Ukrainie :mrgreen:

ODPOWIEDZ