krótka historia o motaniu mojej J100:)
Moderator: luk4s7
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Zderzak po małych poprawkach może być fajowy. Jest jeszcze miejsce na jego odchudzenie. Obawiam się, że w terenie koło z ramieniem by odpadło od drgań dlatego warto wprowadzić poprawki. Spore ramię z ciężarem.
Tadeusz - wybacz ale bagażnik mnie się nie podobuje . Następny ma być ładniejszy
Mimo wszystko szacuń za projekt i wykonanie jak na pierwszy raz.
Tadeusz - wybacz ale bagażnik mnie się nie podobuje . Następny ma być ładniejszy
Mimo wszystko szacuń za projekt i wykonanie jak na pierwszy raz.
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
jesli chodzi o ramię z kołem zapasowym to własnie na to zwracałem szczególną uwagę by było to solidne rozwiązanie. Testy w terenie pokażą jak to się będzie sprawowało, myślę jednak że będzie wszystko ok.
Masz rację Kylon że, można zderzak odchudzic. Jak Ci mówiłem będąc na Modlińskiej, przesadziłem z grubością blachy Plus tego rozwiązania że, jest to bardzo solidna konstrukcja.
A jeśli chodzi o bagażnik, myślisz że, profil kwadratowy byłby lepsiejszy? Przy następnym iść z wyglądem w kierunku ARBa?
Masz rację Kylon że, można zderzak odchudzic. Jak Ci mówiłem będąc na Modlińskiej, przesadziłem z grubością blachy Plus tego rozwiązania że, jest to bardzo solidna konstrukcja.
A jeśli chodzi o bagażnik, myślisz że, profil kwadratowy byłby lepsiejszy? Przy następnym iść z wyglądem w kierunku ARBa?
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
jakiej grubości blachy użyłeś ? jaka wyszła masa na gotowo ?
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
zderzak na gotowo waży 64 kg. Blacha 5 mm
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
kolejny mały kroczek...ukończyłem montaż systemu szuflad. Postaram się jutro wrzucić jakieś foto. Może będę bardziej twórczy to napiszę co i jak...
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
wklejaj i pisz, sam nie wiem jak sie do tego zabrać
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
tu po montażu szuflad. W mojej ocenie konstrukcja udana. A składa się na nią sklejka wodoodporna 15 i 10 mm, obicie filcem. Całość pracuje na systemie prowadnic f-my Hettich.
Wysokość zabudowy dobrana tak by po położeniu oparcia fotela było wygodne spanko.
Z przodu miejsce na przetwornicę 2000 W
Wysokość zabudowy dobrana tak by po położeniu oparcia fotela było wygodne spanko.
Z przodu miejsce na przetwornicę 2000 W
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Mega profeska - uważam .
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Respect! jak napisal Kylon. Mialem pokazac jak zmotalem w swojej J9 ale po zobaczeniu twojej zabudowy to moja sie chowa
- Krzysztof
- Posty: 329
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
- Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
- Kontakt:
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Zderzak i bagażnik kawał roboty ale mi osobiście taka biżuteria w aucie sie nie podoba jak dla mnie mogła by być zwykła blacha Ale zabudowa powala MEGA ZAJEBIOZA
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Tylko masa za duża tych szuflad . Dlatego Australijczycy robią tylko blat ze sklejki.
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
no i się doczekałem maszynka wróciła od Kylona, bez fabrycznych bebechów za to z żółciótkimi LTR Ome. Radości co niemiara. Była już pierwsza przejażdzka. Autko nie przechyla się na zakrętach, generalnie poprawiło się czucie za kierownicą.
ża tydzień testy na Białorusi
ża tydzień testy na Białorusi
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
uczynek w szybkiej akcji wymiany zawiechy oprócz Kylona rzecz jasna miał także Mopar za co obu szacun. Przy takiej obsłudze komercha jest dla mnie na drugim planie. Dzięki
Re: krótka historia o motaniu mojej J100:)
Hej !
Z uwagą śledzę ten wątek i jestem pod wrażeniem.
Wpraszam sie na wizje lokalną...
A okazja będzie, bo spotkamy się za tydzień pod Terespolem...
Z uwagą śledzę ten wątek i jestem pod wrażeniem.
Wpraszam sie na wizje lokalną...
A okazja będzie, bo spotkamy się za tydzień pod Terespolem...