Strona 23 z 26

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 05 maja 2021, 08:48
autor: Rolin
To wszystko tłumaczy, pewnie leżała gdzieś na Syberii w temperaturze -40 gdzie zjawisko wilgoci nikomu nie jest znane :D w każdym razie zakonserwowana jak dobry mamut :wink:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 09 cze 2021, 22:02
autor: szulbor
Zabawki ciągle przychodzą Obrazek

Obrazek

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 10 cze 2021, 09:33
autor: RAT
Będzie GRUBO :)

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 10 cze 2021, 10:05
autor: sebastian44
To kompresor do Tundry?

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 10 cze 2021, 10:10
autor: szulbor
Do 4runnera jak włożymy mu V8 to od razu z kompresorem.



Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 10 cze 2021, 13:16
autor: plum76
Szulbor popraw mnie, ale nawet w tym wątku pisałeś, że kompresor zabija frajdę z dźwięku V8. Co przeważyło wiec o modyfikacji?
Zwykła v8 przy Twoim relatywnie lekkim aucie bez problemu da rade. TRX'a chcesz z tego zrobić?
paweł

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 10 cze 2021, 16:10
autor: szulbor
Wszystko prawda. Kompresora miało już nie być. Po dokładniejszym śledztwie wyleczyłem się z TRD, technologicznie to nie był szczyt marzeń. Z czystej ciekawości zacząłem szukać kto jeszcze się w to bawi, bo temat nie jest mocno popularny. No i trafiłem na fajna firmę w Australii, Bullet. To jest set od nich a sam kompresor Eatona. W porównaniu do trd jest cichy, a raczej ma być. No i przekonali mnie kompleksowością, a czy będę sobie chwalił to zobaczymy, teraz bardziej mnie stresuje czy się to wszystko zmieści

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 10 cze 2021, 16:24
autor: sebastian44
Zawsze możesz mieć kompresor wystający z maski- popularne rozwiązanie u naszych kolegów z czerwonymi karkami ;)

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 10 cze 2021, 20:04
autor: Rokfor32
TRD to też kompresor Eatona, zdaje się ... :wink:

Tyle, że do 2UZ toyota (TRD, jak jeszcze to była część koncernu) bardzo szybko zrezygnowała z tego kitu - seryjne korby tego motorka jakoś niekoniecznie wytrzymywały doładowanie. Gdzieś czasem się jeszcze trafia jakaś używka - ale bardzo rzadko, bo niewiele tego w sumie wypuszczono. W przeciwieństwie do zestawu do 1GR-FE na przykład - który jest oferowany do teraz.

Wszystkie zestawy TRD były bardzo kompletne - zawsze zawierały wszystkie komponenty, wliczając dodatkowy moduł do dodatkowego wtryskiwacza - jeżeli był przewidziany. Tyle - że w przypadku 2UZ to już prehistoria - a używki faktycznie mogą być niekompletne.

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 10 cze 2021, 20:58
autor: szulbor
Moje doświadczenie z trd z silnikiem 5vzfe wydajność przeciętna nierozsądne kanały powietrzne które po prostu grzały powietrze. Kolejnym nieporozumieniem jest kolejność pasków napędowych osprzęt, kompresor miał pierwszy pasek.... Od silnika. Więc jakoś straciłem wiarę w ich inżynierię. Spróbowałem i wyrobiłem sobie zdanie. Z do 2uz się włożyć go nie boję bo będzie zakuty.

Miałem zostawiać serię ale jakoś chyba za dużo z ludźmi rozmawiam więc po rekomendacjach i rozmowach z ludźmi co na tym jeżdżą będzie Bullet. Pożyjemy zobaczymy.

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 17 lis 2021, 20:10
autor: szulbor
Koledzy

Jakby ktoś jeszcze chciał się zmierzyć z raptorem to znalazłem środek dostępny w kraju który reaguje raptorem 3x szybciej niż amerykańska cytrynka.

Na instrukcji farba miała się złuszczyć po 20 min, w praktyce raptor wstał po 3h.

Potem szmatką, szpachelka czym kto chce. Raczej nie diaksem czy wiarkarka bo wtedy się rozmazuje. Jutro zrobię więcej zdjęć jak efekty bo dziś w euforii zapomniałem Obrazek

Obrazek

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 17 lis 2021, 20:12
autor: kylon
Zaraz zaraz. A mi wysłałeś dwa zdjęcia :mrgreen:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 17 lis 2021, 20:21
autor: szulbor
Ale tam właśnie była wiartara więc wstyd na świat pokazywać szeroko



Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 18 lis 2021, 08:42
autor: szulbor
No i zdjęcie Obrazek

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

: 18 lis 2021, 09:12
autor: szulbor
Dodatkowym plusem albo minusem tego jeszcze nie wiem nie rozpuszcza to lakierów akrylowych czyli zdejmujemy raptor a lakier samochodowy zostaje

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka