Szulbor i historia mojego 4runnera

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Jake
Posty: 2020
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: Jake »

Hej, Szulbor, jak tam Twoja 4R mk3 V8? (czyli w skrocie 4-3-8) :)

Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 392
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Silnik sie składa, bo rozlozylismy na części pierwsze przed montażem kompresora zeby sprawdzić jego stan. Większych niespodzianek nie było. Myślę ze kwiecień...

Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 392
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Ale w międzyczasie projekt ford E/F 150 4x4 skończony. Tylko jakoś nie miałem zaparcia zeby powalczyc z raptorem to zostawiłem na cieplejsze dni.
ObrazekObrazek

Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka


Rolin
Posty: 377
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 1KD-FTV
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: Rolin »

To jest prawdziwe 4x4 z reduktorem i bajerami ?

Awatar użytkownika
Jake
Posty: 2020
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: Jake »

A 5VZFE z 4R juz sprzedales?

Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 392
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Nie, kompresor, emu, i inne cudenka ciagle sa

Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 392
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Rolin pisze:To jest prawdziwe 4x4 z reduktorem i bajerami ?
Tak.
Wyszlo na to ze to jedyny na swiecie e150 z napedem 4x4 reduktorem itp. Z niezaleznym zawieszeniem z przodu.

A tak naprawde to bus postawiony na pickupie f150.

Cala rama i napedy szkrzynia poszla z pickupa.

Mina innych offroadowcow jak autobus w terenie lata bezcennaObrazek

Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Jake
Posty: 2020
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: Jake »

szulbor pisze:
08 kwie 2022, 14:14
Nie, kompresor, emu, i inne cudenka ciagle saObrazek

Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
A sprzedajesz czy sobie zostawiasz? Bo silnik z kompresorem byc moze by mnie interesowal. On bylby w stanie chodzic z fabrycznym kompem toyoty?

Rolin
Posty: 377
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 1KD-FTV
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: Rolin »

szulbor pisze:
08 kwie 2022, 14:18
Rolin pisze:To jest prawdziwe 4x4 z reduktorem i bajerami ?
Tak.
Wyszlo na to ze to jedyny na swiecie e150 z napedem 4x4 reduktorem itp. Z niezaleznym zawieszeniem z przodu.

A tak naprawde to bus postawiony na pickupie f150.

Cala rama i napedy szkrzynia poszla z pickupa.

Mina innych offroadowcow jak autobus w terenie lata bezcennaObrazek

Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
Wszystko pasowało P&P, rozstaw osi itp? Czy jak to w życiu bywa niezła rzeźba?

Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 392
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Jake pisze:
szulbor pisze:
08 kwie 2022, 14:14
Nie, kompresor, emu, i inne cudenka ciagle saObrazek

Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
A sprzedajesz czy sobie zostawiasz? Bo silnik z kompresorem byc moze by mnie interesowal. On bylby w stanie chodzic z fabrycznym kompem toyoty?
Wszystko bedzie na sprzedaz, z kompem toyoty bedzie dzialac tylko trzeba by wrocic do zlego rozwiazania z podwojnymi cewkami no i pozegnac z 60-70 konikow

Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 392
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Rolin pisze:
szulbor pisze:
08 kwie 2022, 14:18
Rolin pisze:To jest prawdziwe 4x4 z reduktorem i bajerami ?
Tak.
Wyszlo na to ze to jedyny na swiecie e150 z napedem 4x4 reduktorem itp. Z niezaleznym zawieszeniem z przodu.

A tak naprawde to bus postawiony na pickupie f150.

Cala rama i napedy szkrzynia poszla z pickupa.

Mina innych offroadowcow jak autobus w terenie lata bezcennaObrazek

Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka
Wszystko pasowało P&P, rozstaw osi itp? Czy jak to w życiu bywa niezła rzeźba?
p&p bym tego nie nazwal rozstaw osi sie zgadzal i chyba tylkoObrazek ale wyszlo jak fabryka.

Wysłane z mojego JAD-LX9 przy użyciu Tapatalka


Rolin
Posty: 377
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 1KD-FTV
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: Rolin »

Jakieś konkretne plany co do tego wynalazku?

Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 392
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

puki co sluzy ekipie serwisowej, plus dodatkowo na weekendy do szwędania się po okolicy tam gdzie stacjonuja. a docelowo to się okaże

Rolin
Posty: 377
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 1KD-FTV
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: Rolin »

No to ładnie się ekipa buja 8)

Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 392
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Koledzy proszę o poradę, pozbyłem się z samochodu podtlenku LPG chyba na stałe. LPG uwyzalem głownie w celu zwiększenia zasięgu auta. Dlatego teraz zacząłem rozważania wymiany oryginalnego zbiornika oraz dołożenie dodatkowego. Nic nie znalazłem gotowego odnośnie oryginalnego dodatkowe są dostępne, więc czas pokaże czy będziemy tworzyć swoje czy coś kupimy. Pytanie odnośnie instalacji, paliwowej. Podstawowe założenia, jeden wlew do 2ch zbiorników, co do połączenia zbiornikow podpowiecie jak zdroworozsadkowo powinno to działać. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.

Miłej niedzieli!



Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ