Szulbor i historia mojego 4runnera
Moderator: luk4s7
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Każdy widział skrętna tylna os. Ale okazało się że nic strasznego tyko resory i wal uszkodzone plus cybanty oski. Reszta okazało się w stanie lepiej niż dobrym.
Trochę więcej informacji na temat auta. Silnik 5.7 wersja crewmax co zaskoczyło mnie najbardziej nie wiedziałem że w pickupie może być tyle miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Wersja 6 osobowa niczym multipla
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Trochę więcej informacji na temat auta. Silnik 5.7 wersja crewmax co zaskoczyło mnie najbardziej nie wiedziałem że w pickupie może być tyle miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Wersja 6 osobowa niczym multipla
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Fajny wózek ! Tundra mega
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Tundra się składa więc zaraz będzie można nią jeździć. Wiec pora na dalsze walki o moc w 4runerze, komisyjnie swierdzone że możliwości silnika 5vzfe się skończyły jeśli chodzi o używanie samochodu jako daily z uwagi na nieracjonalny przyrost spalania do nowych koników. 250km.
Był pierwszy doładowany 4runner w pl, teraz będzie pierwsze V8, a przy okazji wreszcie będzie 4x4 fulltime.
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Był pierwszy doładowany 4runner w pl, teraz będzie pierwsze V8, a przy okazji wreszcie będzie 4x4 fulltime.
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8345
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
4Runner z V8 to się u mnie powoli kompletuje od dłuższego już czasu
Ale nie z aż tak dużym piecem - stanęło na starym dobrym 3UZ-FE
Ale nie z aż tak dużym piecem - stanęło na starym dobrym 3UZ-FE
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
No to będzie nas 2ch
z racji tego że decyzja o wymianie silnika/skrzyni/reduktora i zobaczymy czego jeszcze zapadła podsumuje projekt silnika i skrzyni:
- silnik 5vzfe,
>modyfikacje mechaniczne, kompresor trd z mniejszym kółeczkiem nowy zakuty korobowód, no i generalny remont i chyba tyle
>modyfikacje elektryczne/elektroniczne: wtryski R8, nowy komputer silnika EMU Black, nowa pompa paliwa, wydajniejsze wtryski Bosh, nowa mapa.
- skrzynia biegów ASFIN A340F
> wyremontowana, wzmocniona, oraz dostała nowy sterownik HDM, początkowo byłem sceptyczny ale nawet go polubiłem, co nam daje, pełna kontrolę nad skrzynią mozemy mieć kilka setupów w zależności od aktualnych potrzeb, możemy ustawiać chyba dosłownie wszystko kiedy skrzynia ma zmieniać biegi (obroty, pozycja gazu itp) ustawiać działanie lockupu, włączać/wyłączać OWD, a dodatkowo na apce na telefon na bieżąco obserwujemy wszystkie jej parametry oczywiście sami wyciągamy co chcemy oglądać, ja wybrałem takie dane:
podsumowując ostatecznie stanęło na 251 KM, wersja optymalna żeby nie jeździć od stacji do stacji tylko gdzie chcemy
skąd decyzja o wymianię, jest apetyt na więcej mocy, a zaczęło w głowie kiełkować od pomysłu wymiany raduktora na fulltime ale inny niż od 95, co wcale nie jest takie proste czy nawet możliwe do tego zestawu, a że trafiła się okazja to ciach.
juz kilka pytań dostałem więc odpowiem publicznie, tak to co zdeomntujemy nie przerabiamy na meble w salonie, tylko raczej będzie szło na sprzedaż, ale o tym w swoim czasie w dziale giełda.
z racji tego że decyzja o wymianie silnika/skrzyni/reduktora i zobaczymy czego jeszcze zapadła podsumuje projekt silnika i skrzyni:
- silnik 5vzfe,
>modyfikacje mechaniczne, kompresor trd z mniejszym kółeczkiem nowy zakuty korobowód, no i generalny remont i chyba tyle
>modyfikacje elektryczne/elektroniczne: wtryski R8, nowy komputer silnika EMU Black, nowa pompa paliwa, wydajniejsze wtryski Bosh, nowa mapa.
- skrzynia biegów ASFIN A340F
> wyremontowana, wzmocniona, oraz dostała nowy sterownik HDM, początkowo byłem sceptyczny ale nawet go polubiłem, co nam daje, pełna kontrolę nad skrzynią mozemy mieć kilka setupów w zależności od aktualnych potrzeb, możemy ustawiać chyba dosłownie wszystko kiedy skrzynia ma zmieniać biegi (obroty, pozycja gazu itp) ustawiać działanie lockupu, włączać/wyłączać OWD, a dodatkowo na apce na telefon na bieżąco obserwujemy wszystkie jej parametry oczywiście sami wyciągamy co chcemy oglądać, ja wybrałem takie dane:
podsumowując ostatecznie stanęło na 251 KM, wersja optymalna żeby nie jeździć od stacji do stacji tylko gdzie chcemy
skąd decyzja o wymianię, jest apetyt na więcej mocy, a zaczęło w głowie kiełkować od pomysłu wymiany raduktora na fulltime ale inny niż od 95, co wcale nie jest takie proste czy nawet możliwe do tego zestawu, a że trafiła się okazja to ciach.
juz kilka pytań dostałem więc odpowiem publicznie, tak to co zdeomntujemy nie przerabiamy na meble w salonie, tylko raczej będzie szło na sprzedaż, ale o tym w swoim czasie w dziale giełda.
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
W Tundrze kółko się wyprostowało i brum bruma.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Najbardziej zardzewiały był tłumik więc już czeka nowy. Auto o dziwo w stanie lepiej niż dobrym się okazało. Ale i tak puki co to tylko odszczurzanie ciekawe rzeczy dopiero na wiosnę.
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Wygląda jak destylator.
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Destylator jest już w aucie.
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Autko poskładane do kupy pojechało na przegląd. Tylna paka niepolakierowana celowo bo to tylko faza przejściowa
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
MEGA jest to auto !
Jak na przegląd bez lamp ?
Jak na przegląd bez lamp ?
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Na przegląd do nas do serwisu na Modlińskiej . Przegląd mechaniczny
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Aaaa i wszystko jasne
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Jest na to auto specjalny pomysł więc jest to puki co faza przejściowa do przejściowej lub raczej expresowe stawianie na nogi. Z ciekawostek auto jest tak duże że 35 cali wygląda na malutkie.
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka