Strona 2 z 4

Re: HZJ-73

: 03 lut 2009, 20:38
autor: piter69A
Tu jeszcze dwie fotki mojej HZJ. W tle ciemna HZJ kolegi wraz ze wspomnianym wczesniej zderzakiem.

Obrazek

Obrazek

Re: HZJ-73

: 03 lut 2009, 21:49
autor: Gałka
mam taki sam i rysunki też ! :D

Re: HZJ-73

: 03 lut 2009, 22:01
autor: drako
zderzak fajny ale mimo wszystko mordka hzjoty wyglada najlepiej w oryginale.

Re: HZJ-73

: 04 lut 2009, 10:51
autor: Boryś
Ja mam dokładnie ten sam w 80tce

swoją drogą warto by się jakoś dowiedzieć kto je produkuje - bo całkiem solidne te zderzaki z duraluminium.

Re: HZJ-73

: 04 lut 2009, 20:19
autor: MaxLux
drako pisze:zderzak fajny ale mimo wszystko mordka hzjoty wyglada najlepiej w oryginale.

Nie dziwota - jak brzydkie zderzak to szpecil :mrgreen:

A jak z PunksGarage" to dopasowany i ladny ze hej :mrgreen:

Re: HZJ-73

: 04 lut 2009, 20:47
autor: drako
ale akurat nie w tym modelu.
do hzj seri 7 nie widzialem jeszcze zadnego zderzaka , ktory by nie oszpecal slicznej mordki tego auta. czym mniej na hzjotach tym ladniej wygladaja , taka ascetyczna elegancja.
ale to kwestia gustu, zakasztanilem temat piotrka :) lepiej wyludzic od niego zdjecia czy jakies techniczne szczegoly, bo drugiego takiego technicznego pedanta jak Piotrek nie znam , w dobrym znaczeniu :mrgreen:

Re: HZJ-73

: 04 lut 2009, 21:23
autor: piter69A
Faktycznie, tez mnie troche meczy wizja takiego trzepaka na aucie...
Dlatego tez zderzak stoi sobie pół roku pod garażem. Jak sie wnerwie to cos bardziej gustownego sam zrobie w 3D i pospawam :wink:
Helle gdzieś chciałem powiesić, no... :mrgreen:
Przed wakacjami przy okazji wymiany uszczelnień odnowię mosty, tzn. piaskowanie, regulacje, wymiany łozysk w razie potrzeby, ładne malowanie. To samo z zawieszeniem :lol:
Jeszcze mnie kusi konwersja przodu na sprężyny ale decyzji jeszcze nie podjąłem. Wszystko zależy ile bede miał czasu. W garażu jeszcze duuuży front robót a ciągle kusi żeby jeszcze coś zanabyć ciekawego :mrgreen:

Re: HZJ-73

: 04 lut 2009, 21:45
autor: drako
zrob je w stylu sportowych aut z poczatku lat 90. wyskakujace z maski :)
nie zepsujesz auta :wink:

Re: HZJ-73

: 16 lut 2009, 09:48
autor: piter69A
fajna zima się zrobiła :mrgreen:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: HZJ-73

: 16 lut 2009, 10:23
autor: drako
super foty
jechales z domu po bulki do sklepu :mrgreen:

Re: HZJ-73

: 21 lut 2009, 17:29
autor: bart01
możesz zdradzić tajemnice ile Ci pali na tych kapciach i przy 160 km/h ?

Re: HZJ-73

: 22 lut 2009, 20:46
autor: piter69A
Zwykle pali tak 10,5-11, na trasie przy spokojnej jezdzie 9-9,5, teraz w zimie 11,5-12 (duzo 4x4). tydzien temu i dzisiaj duzo ognia w terenie było to zobaczymy ile teraz wyjdzie :roll:
Nie bujam jej 160 km/h bo i po co :wink:
Po kupieniu jak wracałem nia autostrada to do 170 dała radę :mrgreen:

Re: HZJ-73

: 23 lut 2009, 08:37
autor: Gałka
HZJ-tą do 170 :?: myślałem że jej maksymalna to 140. Chyba że pionowo w dół czyli x 9.81 :) Może masz jakieś inne mosty. Moja na autostradzie dochodziła do 135 a dalej to już się bałem :(. Spalanie mam podobne.

Re: HZJ-73

: 23 lut 2009, 09:17
autor: piter69A
Przy wyprzedzaniu sie wtedy rozbujała (minimalnie z górki było) :mrgreen: Była wtedy na kołach 235/85-16 BFG-AT. Teraz na 33x10,5 jedzie 155 km/h bez problemu na prostej. Przełożenia mam oryginalne. Katologowe V-max dla HZJ-73 jest 150 km/h :wink:

Re: HZJ-73

: 13 lip 2010, 12:28
autor: piter69A
Na wyjazd do Rumunii zrobiłem sobie zabudowę tyłu żeby mozna spac w aucie i przewozic wszystkie graty w ładzie tak aby nie latały po całym aucie.
Na całą podłogę sklejka, po której wszystko można łatwo przestawiac i nie niszczyc podłogi. Po bokach zabudowa skrzynek na graty. Miedzy skrzynki do ich górnej płaszczyzny płyta ze sklejki z odchylaną do góry tylną częścią ułatwiającą dostęp do rzeczy pod płytą. Wysokość zabudowy taka, że przy lewej skrzynce łądnie się mieści Lift, przy prawej łopata. Do środka 4 składane kosze dokładnie wypełniające wysokość przestrzeni pod płytą. Z tyłu za koszami zostawało jeszcze 40cm miejsca na kinetyka, krzesełka turystyczne i pompowany materac :wink:
Do spania wystarczyło przesunąć i pochylic do przodu fotele, potem na zawiasach podnieść ruchomą płytę i podwiesić ją na taśmach do uchwytów pasów za pomocą małych szekli. Tak robiło się wielkie spanie z pochyloną częścią pod głowę.
Dodatkowo zrobiłem bardzo przydatny stolik na tylnych szerokich drzwiach. :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek