Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
Moderator: luk4s7
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8354
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
W tamtych czasach księgowi jeszcze nie rządzili ...
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
dałem wzmocnienie z blachy 3mm zaraz za mocowaniem budy do ramy w końcowej części progu i dwie poprzeczki w miejscu mocowania przykręcanego progu. W celu uniknięcia pęknięć, próg nie będzie przykręcony do ramy a jedynie na niej oparty, a z czasem będzie zrobiony solidny próg mocowany do ramy...
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
i drugi próg skończony...
sorry za słabą jakość zdjęć ale taki aparat
sorry za słabą jakość zdjęć ale taki aparat
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
40-cha nabiera kształtów:
-zrobiona kratownica na tylną podłogę , mocowania zbiornika paliwa i mocowanie na tylną windę (jakbym kiedyś na nią się zdecydował) z profilu zamkniętego 40x20x3mm,
-zawiasy tylnych drzwi już na miejscu, spasowane tylne wrota,
-zrobiona i wstawiona podłoga bagażnika (brakuje jeszcze klapki kontrolnej do smoka)
-zrobiona kratownica na tylną podłogę , mocowania zbiornika paliwa i mocowanie na tylną windę (jakbym kiedyś na nią się zdecydował) z profilu zamkniętego 40x20x3mm,
-zawiasy tylnych drzwi już na miejscu, spasowane tylne wrota,
-zrobiona i wstawiona podłoga bagażnika (brakuje jeszcze klapki kontrolnej do smoka)
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
Nie lepiej było ten profil obrócić o 90 stopni,była by paka bardziej wytrzymałakmiecio pisze: z profilu zamkniętego 40x20x3mm,
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
Myślałem o takim rozwiązaniu lecz maksymalna wysokość profilu, który mieścił się pomiędzy płaszczyzną podłogi a ramą, wynosi właśnie 20mm.
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
Pierwotny plan był taki aby tylne błotniki zostawić te co były na aucie lecz po dokładniejszej weryfikacji okazało się, że mniej czasu zajmie zrobienie nowych niż łatanie starych .
Błotnik zrobiony w całości wraz z górnymi zagięciami. Przy okazji powiększyłem miejsce na koło. Rant został przesunięty o dwa centymetry ale tylko we wnęce.
Jak na razie wstępne pasowanie:
Błotnik zrobiony w całości wraz z górnymi zagięciami. Przy okazji powiększyłem miejsce na koło. Rant został przesunięty o dwa centymetry ale tylko we wnęce.
Jak na razie wstępne pasowanie:
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
Ty w zasadzie jesteś Kmieciu niezły blacharz
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2512
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
to prawda - i wszystko ręcznie robi więc profeska pełna gębą
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
dobrze że nie blachara
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
Tylko robi nie to auto co trzeba. To drugie czeka nie wiadomo na co
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
no,no , fajna robota
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
Eee tam, pokorny jest, ćwiczykylon pisze:Tylko robi nie to auto co trzeba. To drugie czeka nie wiadomo na co
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2512
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
spokojnie - spokojnie - każde auto mus dojrzeć - Kmiecio nie ma czym się bujać w terenie więc 40 szykuje
świnia będzie do lansu
świnia będzie do lansu
Re: Niekoszerna Babcia kmiecia [FJ40]
kylon pisze:Tylko robi nie to auto co trzeba. To drugie czeka nie wiadomo na co
Czyżby Peżocik właśnie "chlapnął" o iron pig FJ55kpeugeot pisze:świnia będzie do lansu
I nici z konspiracji