LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Samaeli
Posty: 110
Rejestracja: 29 paź 2012, 22:11
Auto: TLC 100 4.2TD MANUAL 98R
Kontakt:

LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: Samaeli »

O fu..
Napisałem sie dosłownie przed chwilą i wszystko mi znikło :evil:
Nic zacznę jeszcze raz.
Historia w streszczeniu jak będę miał wenę napisze wersje full :D
Studia--> Długi czas do obrony---->Praca w expedycji u Adama Sasa---> zakup Samuraia---> Zmotanie samca i walka z korozją----> Sprzedaż samca----> Zakup TLC 70 91r. u Arka z Czerska---->walka z własnym ja czyli odrestaurować czy może udać sie na rajdy----> Rajdy :D -----> Zal za rajdy---> Odbudowa----> Zakup Modelu jak w temacie oczywiście od Arka (ten zawsze mi coś pokarze co mnie ruszy)----> Sprzedaż TLC 7091r----> Początek prac.
Auto ogólnie jest wyrejestrowane w 95 roku gdyż w tym momencie skończyło służbę w Ambasadzie USA w Polsce. Przeszło 2 właścicieli którzy mi ją zdekompletowali i zmienili silnik i skrzynie z 2.8 D na 2.4 2LTII.
No ale nic.
Plan jest taki że zostanie rozebrana rama i elementy podwozia ocynkowane. Buda wy spawana i pomalowana całość na białą perłę. Koła 35 cali na ome. Docelowo będzie reklamówką dla naszej działalności. Teraz nie wiem co mam zrobić z silnikiem albo zostanę przy jakimś toyotowym albo pójdę w diesla BMW. Na to mam jeszcze czas.
Jest to najbardziej uboga wersja LJ7 jaką widziałem. Pasy sa jak w starych Fiatach 125p czyli całkowita prostota pasków z regulacją i haczykiem do odwieszania.
Jako ze zacząłem już temat to jakoś będę go ciągnął i niedługo jak się ogarnę wrzucę foty

Awatar użytkownika
kpeugeot
Klubowicz
Posty: 2513
Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: kpeugeot »

a nie będzie problemu z rejestracją jeśli została wyrejestrowana?

Awatar użytkownika
MariuszS
Klubowicz
Posty: 1494
Rejestracja: 27 lip 2007, 10:56
Auto: LJ-79 na do?ywocie
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: MariuszS »

Samaeli pisze: Jest to najbardziej uboga wersja LJ7 jaką widziałem.
...
i niedługo jak się ogarnę wrzucę foty
Gratulacje!
Ubogość jest w tym przypadku wielką zaletą ;-)
Trzymam kciuki za powodzenie kuracji "bliźniaka" i z ciekawością czekam na foty i relacje z postępu prac :-)

MaxLux
Klubowicz
Posty: 2890
Rejestracja: 05 kwie 2007, 11:01
Auto: GRJ120
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: MaxLux »

Bardzo sie ciesze !

Nie przesadzaj z kolami - 33" 10.5 w zupenosic wystarcza - chyba ze ma byc to pomnik
A moze zapodasz silnik KZT ? albo beznynke 3.0V6 z 4-Runnerka ??

Awatar użytkownika
irko
Posty: 1830
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:53
Auto: Hilux 09
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: irko »

Samaeli pisze:O fu..
Napisałem sie dosłownie przed chwilą i wszystko mi znikło :evil:
Nic zacznę jeszcze raz.
Jak tak się dzieje cofnij sie do poprzedniego okna przegladarki
W Chrome cofa do napisanego tekstu :D

Pozazdrościć auta :!:

Awatar użytkownika
Samaeli
Posty: 110
Rejestracja: 29 paź 2012, 22:11
Auto: TLC 100 4.2TD MANUAL 98R
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: Samaeli »

Oto foto :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Samaeli
Posty: 110
Rejestracja: 29 paź 2012, 22:11
Auto: TLC 100 4.2TD MANUAL 98R
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: Samaeli »

Ok reszta :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Samaeli
Posty: 110
Rejestracja: 29 paź 2012, 22:11
Auto: TLC 100 4.2TD MANUAL 98R
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: Samaeli »

irko pisze:
Samaeli pisze:O fu..
Napisałem sie dosłownie przed chwilą i wszystko mi znikło :evil:
Nic zacznę jeszcze raz.
Jak tak się dzieje cofnij sie do poprzedniego okna przegladarki
W Chrome cofa do napisanego tekstu :D

Pozazdrościć auta :!:
Niestety sie nie udało :evil:

Awatar użytkownika
Samaeli
Posty: 110
Rejestracja: 29 paź 2012, 22:11
Auto: TLC 100 4.2TD MANUAL 98R
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: Samaeli »

kpeugeot pisze:a nie będzie problemu z rejestracją jeśli została wyrejestrowana?
Jest to tak nietypowy model że myślę o rzeczoznawcy. Jesli ogarnie mi pisemko a ogarnie zarejestruje ją z powrotem. Wszystkie dokumenty mam. :D

Awatar użytkownika
Samaeli
Posty: 110
Rejestracja: 29 paź 2012, 22:11
Auto: TLC 100 4.2TD MANUAL 98R
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: Samaeli »

MariuszS pisze:
Samaeli pisze: Jest to najbardziej uboga wersja LJ7 jaką widziałem.
...
i niedługo jak się ogarnę wrzucę foty
Gratulacje!
Ubogość jest w tym przypadku wielką zaletą ;-)
Trzymam kciuki za powodzenie kuracji "bliźniaka" i z ciekawością czekam na foty i relacje z postępu prac :-)

Dziękuje dziękuje ....czuje wsparcie od was bo będzie to długa droga

Awatar użytkownika
Samaeli
Posty: 110
Rejestracja: 29 paź 2012, 22:11
Auto: TLC 100 4.2TD MANUAL 98R
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: Samaeli »

MaxLux pisze:Bardzo sie ciesze !

Nie przesadzaj z kolami - 33" 10.5 w zupenosic wystarcza - chyba ze ma byc to pomnik
A moze zapodasz silnik KZT ? albo beznynke 3.0V6 z 4-Runnerka ??
Nadswietlnej nie będzie to osiągało. Myślałem o 4.3 z lexa ale jak skończy się benzyna to i mnie do zbiornika wciągnie :lol:

jezus
Posty: 1817
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: jezus »

Tu masz jedyny słuszny zestaw pod maskę...
http://allegro.pl/toyota-land-cruiser-4 ... 20919.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I nic więcej nie trzeba ..... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Samaeli
Posty: 110
Rejestracja: 29 paź 2012, 22:11
Auto: TLC 100 4.2TD MANUAL 98R
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: Samaeli »

Jezus to to cieżkie w ch.. pozatym ja za toye dałem 12 a bede silnik kupował za 21 :shock: . Jesli juz taki zestaw to sam silnik a resztę sam se dorobie. :D Przecież wiesz ze dam radę :wink:

jezus
Posty: 1817
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: jezus »

eeee tam ciężki..ale jak ładnie kle kle robi... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Samaeli
Posty: 110
Rejestracja: 29 paź 2012, 22:11
Auto: TLC 100 4.2TD MANUAL 98R
Kontakt:

Re: LJ-79 – długaska wersja Afganistan

Post autor: Samaeli »

Samaeli pisze:Jezus to to cieżkie w ch.. :shock: . Jesli juz taki zestaw to sam silnik a resztę sam se dorobie. :D Przecież wiesz ze dam radę :wink:

ODPOWIEDZ