Strona 1 z 34

UZJ 40 by Rokfor

: 03 mar 2013, 19:18
autor: plum76
hej

pozwolę sobie zostawić coś dla kolejnych pokoleń, może ktoś skorzysta a może cos i ja z waszych uwag wykorzystam. Zamieściłem tez kilkanaście zdjęć z prac.
link do nowo powstałej strony: http://sliva.pl/pojazdy,fj40.html

paweł

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 19:53
autor: Gałka
będzie na tegorocznego Campa ?

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 20:02
autor: plum76
hej
tak i nie, tzn będzie skończona ale ja nie dojadę bo co roku w długi weekend czerwcowy mamy rodzinny wyjazd gdzieś w Polsce.
paweł

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 20:21
autor: kylon
Fajnie to wygląda.

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 21:03
autor: jezus
Z tego toytoya została stara pomalowana rama i kilka pierdół... 8) ..no i fajna winda.
Kiedys na tym forum było że gdzieś, ktoś produkuje toytoye serii 40, nowe, od podstaw...ciekawe czy to nie taniej by wyszło a napewno trwalej bo z nowych materiałów....i też można ten produkt nazywać TLC 40... :mrgreen:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 21:32
autor: Addams
jezus pisze:Z tego toytoya została stara pomalowana rama i kilka pierdół... 8) ..no i fajna winda.
Kiedys na tym forum było że gdzieś, ktoś produkuje toytoye serii 40, nowe, od podstaw...ciekawe czy to nie taniej by wyszło a napewno trwalej bo z nowych materiałów....i też można ten produkt nazywać TLC 40... :mrgreen:
Jezus, warto by poczytać przed objawianiem prawdy :mrgreen:
Icon produkuje "nowe" J4 ze starych, wstawia nowe silniki i mosty, ramy i budy regeneruje.
Zaczynaję się od 100 tysięcy dolarów :wink: Rokfor bierze ciut taniej :mrgreen:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 21:34
autor: Addams
Paweł a że nabyłeś ode mnie dwa mosty od J6 to półprawda :wink:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 21:40
autor: Remiołek
Ech, pogadałem dziś z Rokforem i na wieść, że silnik został odpalony już chciałem jechać namacalnie i "na-usznie" oraz naocznie to ujrzeć/usłyszeć. A tu buba. Mam wachtę solo do środy i ni na milimetr nie mogę opuścić latarni :wink: .
Plum76, jak już restauro-strucel będzie zdolny wyjechać za bramę, to Ci obiecuję solennie przetestować po-twora i zdać pełną relację. A jak sam wiesz weryfikatorem jestem straszliwym. Dacie topią się od samego mojego wzroku :mrgreen: .

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 22:25
autor: plum76
hej
mam takie przeczucie ze ja to bede na końcu kolejki do testowania.
przed nami jeszcze sporo bo auto trzeba będzie do warszawy ściągnąć na ustawienie silnika, potem wróci do Janusza na dotarcie i ostatnie pirdułki a bedzie ich kilka.

co do pierwszych dyskusji to spieszę wyjaśnic że auto juz od początku nie miało być klasykiem tylko autem do używania na codzien i lansowania sie po plenerach. Stąd zmiana zawieszenia i inne , a niektóre sprawy jak silnik wyszły bo była okazja. Jak za 5 lat miałbym zmieniać silnik to zrobiliśmy to od razu. To co istotne auto ma się podobać właścicielowi, kolor ustalałem tylko z żoną i bedzie IVORY. Mechanikę to słucham mojego guru.
Paweł

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 22:31
autor: kylon
Ja to ciekaw jestem czy reduktorz wytrzyma 8) te testy :mrgreen:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 22:36
autor: plum76
hej
jakby co to bedzie reklamacja zestawu naprawczego :D .
A i Kylon o radyjko bym się upomniał, choć widze ze Adams tez ma coś ciekawego http://moto.allegro.pl/becker-europa-i3074220232.html.
paweł

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 22:42
autor: kylon
plum76 pisze:hejjakby co to bedzie reklamacja zestawu naprawczego :D
A nie widziałem w specyfikacji zastosowania UZJ40 :mrgreen: zatem reklamacji nie uwzględnia się :mrgreen:
To może kup od razu jakiego Alpina bo potem będziesz reklamował, że stereo nie ma w radiu mono :mrgreen:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 03 mar 2013, 22:44
autor: Addams
Spokojnie, wybuchnie obudowa jak już, zestawowi naprawczemu nic do tego :mrgreen:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 04 mar 2013, 08:07
autor: Rokfor32
Się nie obawiajta o reduktor. Ważny jest moment obrotowy silnika, a ten nie jest aż tak kosmiczny, ale dożo na plus (dla całości napędu) będzie robić masa wozu - w wersji z softtopem powinna zejść poniżej półtorej tony.

Przy napędzie part time bezpiecznikiem napędu będą opony - zwyczajnie się spalą, jakby co ... :mrgreen:

ps. pompa od wspomagania - się by już powoli sprzydała, więc se tam jaki supełek czy cuś zawiążcie, żeby wrzucić to komu do auta kto będzie na południe pomykał za dwa tygodnie ...

Re: trochę inne fj40 - renowacja

: 04 mar 2013, 08:18
autor: plum76
Hej
o dzięki Janusz za wsparcie bo tu Muppetowa loża szyderców nie ma listości nad uzj40. Nie wiem czy to z zazdrości czy braku wiedzy :mrgreen: .
paweł