UZJ 40 by Rokfor

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16648
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: UZJ 40 by Rokfor

Post autor: kylon »

Smarownko ludwikiem po obwodzie. Zdemontowane ale podłączone tak aby było dokładnie widać.

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 1816
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: UZJ 40 by Rokfor

Post autor: plum76 »

dzięki, wolnej chwili sprawdzę gdzie ta dziura.

Jeszce jeden temat wyszedł.
Blokada mostu tylna, ja mam na linkę. Chodzi to bardzo ciężko, na tyle ciężko że nie jestem w stanie jej zapiąć teraz. Rozpiłem wszystko i linka jak i dźwigienki działają ze sporym luzem.
Przód działa też ciężko ale daje się zapiać, wiec mam porównanie.

W blokadzie jest kulka nr 41460 na tym schemacie

https://www.megazip.net/zapchasti-dlya- ... 32-4713532

Czy siłę docisku można regulować śrubą 41465, czy dokręca się to na siłę aby nie ciekło?

Rozważam nawet lekkie spiłowanie krawędzi na wałku po których ślizga się kulka. Choć poprawianie fabryki to raczej słaby pomysł.
Prośba o sugestie.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 7148
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: UZJ 40 by Rokfor

Post autor: Rokfor32 »

Przesmarować mechanizm przy moście. Znaczy się, wyjąć, rozebrać, wyczyścić i przesmarować.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16648
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: UZJ 40 by Rokfor

Post autor: kylon »

To jest bardzo prosty mechanizm więc jak Rokfor pisze. Mam taką główkę NOS i trzymam na lepsze czasy choć i tak jest to już święty graal.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 7148
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: UZJ 40 by Rokfor

Post autor: Rokfor32 »

Główka jest praktycznie taka sama jak w J8. Istotny jest ten mechanizm dźwigniowy, bo pozwala sterować blokadą z zewnątrz, i umożliwia łatwą adaptację na pneumatykę.

ODPOWIEDZ