UZJ 40 by Rokfor

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8421
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: Rokfor32 »

Poza tym - jest wymagana pewna przestrzeń nad fotelem. Inaczej będzie jak na czołówce kreskówki o Flinstone'ach ... :mrgreen: A Paweł do tych niższych nie należy ... :mrgreen:

A poważniej - wydaje się wysoko, bo auto krótkie. Ale nad głową - nawet przy moim wzroście - jest może z 15 cm. Do plandeki. Do rury odpowiednio mniej ... Co prawda jest odsunięta do tyłu - waśnie po to, żeby kierownik nie miał okazji na wyjebach jej przeprofilować łbem - ale to w "normalnych" ustawieniach fotela. przy skrajnych ustawieniach do tyłu - ryzyko przywalenia dynią o pałąk i tak jeszcze istnieje. Mimo, że pałąk jest dosyć wysoko.

Ale kompromis jakiś trza było przyjąć.

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: Addams »

Pooglądałem, pomacałem, posłuchałem :D
Dochodzę do wniosku, że 1UZ jest najodpowiedniejszym motorkiem do FJ40 :wink:
Na żywo nie wydaje się taki wysoki, fajnie rozwiązane zagwozdki techniczne.
No i kierownica kręci się we właściwym kierunku :mrgreen:
Baaaardzo fajny projekt :D

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: kylon »

Ale za to drzwi tylne nie pasują :mrgreen:
Dawaj po ciemku tą przekładnie kierowniczą 8)

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: Addams »

Drzwi pasują tylko wymagają indywidualnego podejścia autorskiego :mrgreen:

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: plum76 »

Baaaardzo fajny projekt :D
no dla mnie to komplement. Ale to Januszowi należą się zaszczyty.
pawel

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: plum76 »

hej
pytanie laik.
czy do kolumny kierownicy z lj70 da się zamontować dowolna kierownicę np taką: http://allegro.pl/kierownica-nardi-tori ... 65182.html
jeżeli tak to czy musze jakiś łącznik stosować czy bezpośrednio się da połączyć.
pawel

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: kylon »

Musisz kupić tak zwaną nabę czyli odpowiedni cylinder często będący strefą zgniotu łączący kierownicę z wieloklinem. Rozstaw tych małych śrubek zazwyczaj jest taki sam w kierownicach Momo czy Sparco. Jedmym słowem kupujesztą kierę. Kupujesz nabę do Landa a na koniec Rokfor to łączy.
Nardi Torino pewnie też ma naby ale łatwiej o innych producentów.

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: Addams »

Pamiętaj Paweł że naba odsadza kierownicę od deski, co przy Twoim aucie i Twoim wzroście może być kłopotem. U mnie jest kierownica momo i naba około 8 cm, ale ja mam inne siedzenia. No i dalej jest paluchom do dźwigienki kierunków :wink:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: kylon »

Są też płaskie naby takie ze 2-3 cm.

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: Addams »

U Pawła liczy się każdy centymetr :wink:

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: plum76 »

Paluszki mam sprawne i dlugie.
A Adams Twojej aluzji nie rozumiem.
Pawel

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: Addams »

Jakiej aluzji? :shock:
Że masz w aucie ciasno?

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: trochę inne fj40 - renowacja

Post autor: plum76 »

hej
ku potomności:

-poszerzenia błotników, halogeny:
Obrazek

- boczek softopu made by Rokfor:

Obrazek

Obrazek

Walczymy ze sprzęgłem, wkrótce ślizg do wyciagarki będzie.
Nadal jeszcze troche brakuje ale juz blizej niz dalej.
pawel

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: UZJ 40 by Rokfor

Post autor: Addams »

No nie, Rokfor już się za krawiectwo bierze :wink:
Dobrze widzę że błotniki pocięliście dwa oryginały i dwa kolumbijskie?

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: UZJ 40 by Rokfor

Post autor: plum76 »

Rokfor kazał mi płacić za składowanie wiec powiedziałem aby ciął. No i chyba ładnie wyszło.
Czekam jeszce aż kierunkowskazy przeniesie na blotniki wtedy bedzie mozna ocenic efekt.
pawel

ODPOWIEDZ