Szulbor i historia mojego 4runnera

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Rolin
Posty: 316
Rejestracja: 25 lis 2017, 09:27
Auto: J95 D4D AT
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: Rolin »

To wszystko tłumaczy, pewnie leżała gdzieś na Syberii w temperaturze -40 gdzie zjawisko wilgoci nikomu nie jest znane :D w każdym razie zakonserwowana jak dobry mamut :wink:

Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Zabawki ciągle przychodzą Obrazek

Obrazek

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


RAT
Posty: 552
Rejestracja: 02 lis 2015, 14:38

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: RAT »

Będzie GRUBO :)

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 1930
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: sebastian44 »

To kompresor do Tundry?

Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Do 4runnera jak włożymy mu V8 to od razu z kompresorem.



Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 1878
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: plum76 »

Szulbor popraw mnie, ale nawet w tym wątku pisałeś, że kompresor zabija frajdę z dźwięku V8. Co przeważyło wiec o modyfikacji?
Zwykła v8 przy Twoim relatywnie lekkim aucie bez problemu da rade. TRX'a chcesz z tego zrobić?
paweł

Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Wszystko prawda. Kompresora miało już nie być. Po dokładniejszym śledztwie wyleczyłem się z TRD, technologicznie to nie był szczyt marzeń. Z czystej ciekawości zacząłem szukać kto jeszcze się w to bawi, bo temat nie jest mocno popularny. No i trafiłem na fajna firmę w Australii, Bullet. To jest set od nich a sam kompresor Eatona. W porównaniu do trd jest cichy, a raczej ma być. No i przekonali mnie kompleksowością, a czy będę sobie chwalił to zobaczymy, teraz bardziej mnie stresuje czy się to wszystko zmieści

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 1930
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: sebastian44 »

Zawsze możesz mieć kompresor wystający z maski- popularne rozwiązanie u naszych kolegów z czerwonymi karkami ;)

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 7356
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: Rokfor32 »

TRD to też kompresor Eatona, zdaje się ... :wink:

Tyle, że do 2UZ toyota (TRD, jak jeszcze to była część koncernu) bardzo szybko zrezygnowała z tego kitu - seryjne korby tego motorka jakoś niekoniecznie wytrzymywały doładowanie. Gdzieś czasem się jeszcze trafia jakaś używka - ale bardzo rzadko, bo niewiele tego w sumie wypuszczono. W przeciwieństwie do zestawu do 1GR-FE na przykład - który jest oferowany do teraz.

Wszystkie zestawy TRD były bardzo kompletne - zawsze zawierały wszystkie komponenty, wliczając dodatkowy moduł do dodatkowego wtryskiwacza - jeżeli był przewidziany. Tyle - że w przypadku 2UZ to już prehistoria - a używki faktycznie mogą być niekompletne.

Awatar użytkownika
szulbor
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
Kontakt:

Re: Szulbor i historia mojego 4runnera

Post autor: szulbor »

Moje doświadczenie z trd z silnikiem 5vzfe wydajność przeciętna nierozsądne kanały powietrzne które po prostu grzały powietrze. Kolejnym nieporozumieniem jest kolejność pasków napędowych osprzęt, kompresor miał pierwszy pasek.... Od silnika. Więc jakoś straciłem wiarę w ich inżynierię. Spróbowałem i wyrobiłem sobie zdanie. Z do 2uz się włożyć go nie boję bo będzie zakuty.

Miałem zostawiać serię ale jakoś chyba za dużo z ludźmi rozmawiam więc po rekomendacjach i rozmowach z ludźmi co na tym jeżdżą będzie Bullet. Pożyjemy zobaczymy.

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ