Czołem, w dniu wczorajszym udało mi się zawisnąć na brzuchu, a jak to bywa pomimo wyciągarki i paru innych rzeczy, pilot oraz cały zestaw zostały w skrzyni w garażu.
Pacjent to 150, z blokadą centralną oraz tylnią.
Przednie koła się kręcą ( nie mając już podłoża ) tylne lewe również ( wyślizgane ) prawe tylne stoi w miejscu.
Załączenie centralnej blokady nie daje żadnych zmian, załączenie tylnej blokady nie jest możliwe ( pamiętam że trzeba przejechać chwilę na skręconych kołach zanim się zapnie ) LO, czy tryby dedykowane też nieefektywne.
TRC chyba się nie załączał.
Mogę się domyślić że tylna blokada mogłaby pomóc, jednakże się nie dało.
Co w takiej sytuacji może pomóc, jakie ustawienia?
Napędy w 150 - teoria vs praktyka
Moderator: luk4s7
Re: Napędy w 150 - teoria vs praktyka
Jak już wisisz na brzuchu to po temacie, żadna blokada nie pomoże.
Raczej wyciągarka
O działaniu systemów https://www.youtube.com/watch?v=N-6Ty03EByU
Raczej wyciągarka
O działaniu systemów https://www.youtube.com/watch?v=N-6Ty03EByU
Re: Napędy w 150 - teoria vs praktyka
Widziałem wcześniejirko pisze:Jak już wisisz na brzuchu to po temacie, żadna blokada nie pomoże.
Raczej wyciągarka
O działaniu systemów https://www.youtube.com/watch?v=N-6Ty03EByU
Liczyłem ze właśnie tylna blokada pomoże, ale nawet się nie załączyła