2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
Moderator: luk4s7
2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
Rozważam zamiast BFG MT mk3 np Yokohamy geoloandar MT/GT03 003. Jakie są różnice w stosunku do BFG MT?
(coopery testowałem, głośne jak diabli)
No i felgi...
BRAID, OZ? EVO? METHOD?
(coopery testowałem, głośne jak diabli)
No i felgi...
BRAID, OZ? EVO? METHOD?
Re: 2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
A Toyo Open Country? Felga z beadlockiem ; obniżenie ciśnienia do 0.3 potrafi zdziałać cuda.
Re: 2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
tu masz recenzję: i trochę porównanie do Geolandera
https://youtu.be/iir3I7VXB_A?si=irHM6ehedpnlzbAj
https://youtu.be/iir3I7VXB_A?si=irHM6ehedpnlzbAj
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2532
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: 2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
Falken mt
Re: 2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
BFG MT KM3 to bardzo cywilizowany MTek, ale w terenie dalej robi jak trza. Bierz w ciemno
Ale pewnikiem Yokohamy, Falkeny czy Toyo też powinny dać radę.
Ale pewnikiem Yokohamy, Falkeny czy Toyo też powinny dać radę.
Re: 2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
Federal Couragia M/T.
Re: 2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
Kurcze, czyli upada mit o BFG? Yokohama i toyo to chyba te same opony?
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8806
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: 2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
Z moich obserwacji BFG KM3 to obecnie najbardziej "cywilizowany" emtek.
Każda opona tego typu będzie głośna na czarnym - ale te są wyjątkowo ciche. Przynajmniej jako nowe (wtedy nawet bardzo ciche).
Każda opona z wysokim klockiem będzie ulegała ząbkowaniu, więc jej hałaśliwość z czasem będzie rosła. Można to jednak niwelować, systematycznie odwracając kierunek wirowania. Czyli, co kilka tysi km trzeba zmieniać koła z prawej na lewą stronę auta.
KM3 ma też spora zaletę w postaci miękkości mieszanki. Te opony naprawdę sensownie trzymają się czarnego, wliczając mokre czarne. I zadziwiająco dobrze radzą sobie na ubitym białym.
Każda opona tego typu będzie głośna na czarnym - ale te są wyjątkowo ciche. Przynajmniej jako nowe (wtedy nawet bardzo ciche).
Każda opona z wysokim klockiem będzie ulegała ząbkowaniu, więc jej hałaśliwość z czasem będzie rosła. Można to jednak niwelować, systematycznie odwracając kierunek wirowania. Czyli, co kilka tysi km trzeba zmieniać koła z prawej na lewą stronę auta.
KM3 ma też spora zaletę w postaci miękkości mieszanki. Te opony naprawdę sensownie trzymają się czarnego, wliczając mokre czarne. I zadziwiająco dobrze radzą sobie na ubitym białym.
Re: 2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
Polecamkpeugeot pisze:Falken mt
Re: 2024 jaki MT dziś? I jaka alu felga?
Na ubitym białym KM3 to jak sanki. Czyli jak wszystkie MTki Wiem, bo mam i z tego powodu rozważam Duratraki jako następne opony.
Hałas raczej nie wzrasta z czasem, a przy względnie lekkim samochodzie jakim jest KDJ95 nie ma paniki w kwestii rotowania. Kiedyś miałem dużo głośniej po zrotowaniu właśnie
Yokohama, Toyo i Falken są podobne, ale nie takie same. Dzisiaj pewnie kupiłbym Falkeny, są znacznie tańsze niż BFG, Yoko nie ma rozmiaru, a Toyo ma niższy indeks prędkości (P, czyli 150 km/h), a to sugeruje niższe ucywilizowanie.
Hałas raczej nie wzrasta z czasem, a przy względnie lekkim samochodzie jakim jest KDJ95 nie ma paniki w kwestii rotowania. Kiedyś miałem dużo głośniej po zrotowaniu właśnie
Yokohama, Toyo i Falken są podobne, ale nie takie same. Dzisiaj pewnie kupiłbym Falkeny, są znacznie tańsze niż BFG, Yoko nie ma rozmiaru, a Toyo ma niższy indeks prędkości (P, czyli 150 km/h), a to sugeruje niższe ucywilizowanie.