SNORKEL W BENZYNIE V6

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
jackswan
Posty: 166
Rejestracja: 01 wrz 2010, 21:07
Auto: FJC AT 10
Kontakt:

SNORKEL W BENZYNIE V6

Post autor: jackswan »

Witam,

Mam 2 pytanka do Kolegow.
Czy zauwazyliscie zmiany w pracy silnika po dodaniu snorkelka? Mam tu na mysli Safari. :roll:
Moze jakies roznice w spalaniu ? ( chociaz i tak spalanie jest akceptowalne w zaleznosci kto jaka ma noge i ile kilogramow ma dodane)
Czy mozna przez caly czas jezdzic z wlotem sierowanym do przodu ( chociaz w instukcji pisze ze przy jezdzie w deszczu lub opadach sniegu mozna ja odwrocic) ?
Tylko po co skoro sa przetloczenia - dreny aby sie pozbywac wody.Czy sprawdzaliscie po deszczu stan komory filtra i sam filter ?

Z gory dzieki za info.

Awatar użytkownika
jackswan
Posty: 166
Rejestracja: 01 wrz 2010, 21:07
Auto: FJC AT 10
Kontakt:

Re: SNORKEL W BENZYNIE V6

Post autor: jackswan »

A wiec;
Po zalozenieu snorkela nie zauwazylem drastycznych zmian w spalaniu.
Zrobilem test szczelnosci w sposob opisany na forum.
Zalozylem zwykla reklamowke z marketu i uszczelnilem srebrna tasma.
Obroty silnika spadly do okolo 600- 700 przez okolo 2 minuty ( silnik walczyl o O2 ) a nastepnie nastapil strzal :)
Kiedy sprawdzilem- reklamowka byla w strzepach - tak ze wsio oki.
Nastepny krok to zrobienie odpowietrzen jak w linku ponizej:

http://www.fjcruiserforums.com/forums/4 ... r-mod.html" onclick="window.open(this.href);return false;

05bubu
Posty: 22
Rejestracja: 25 kwie 2012, 20:40
Auto: JL70 4.2 power by audi :)
Kontakt:

Re: SNORKEL W BENZYNIE V6

Post autor: 05bubu »

Co prawda v8, jednak duzego znaczenia to nie ma..
Ja jezdze z odwroconym do tylu( mnie zachacza w lesie), jak bedzie skierowany do przodu moze za duzo powietrza dostawac zwlaszcza przy wiekszych predkosciach :/

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: SNORKEL W BENZYNIE V6

Post autor: Addams »

05bubu, świetna teoria ale zupełnie pozbawiona sensu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 6966
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. R??nych. Wi?kszo?? Toyoty.
Kontakt:

Re: SNORKEL W BENZYNIE V6

Post autor: Rokfor32 »

A to dlaczemu? :mrgreen:

W moto klasy superbike się często tak robi. Doładowanie dynamiczne. Tyle, że zaczyna to działać od jakichś 180 km/h wzwyż ... :mrgreen:

Awatar użytkownika
jackswan
Posty: 166
Rejestracja: 01 wrz 2010, 21:07
Auto: FJC AT 10
Kontakt:

Re: SNORKEL W BENZYNIE V6

Post autor: jackswan »

05bubu pisze:Co prawda v8, jednak duzego znaczenia to nie ma..
Ja jezdze z odwroconym do tylu( mnie zachacza w lesie), jak bedzie skierowany do przodu moze za duzo powietrza dostawac zwlaszcza przy wiekszych predkosciach :/

Nie tak do konca.
Jezeli chodzi o silinki wolnossace to ma i to duze.
Powinno sie jezdzic skierowanym wlotem do przodu jak mowi instrukcja.
Zreszta u kangorow sama konstrukcja byla katowana w probach zamim go wydali na swiat.
Mozna go odwocic w przypadku opadow sniegu.
Ma dreny tak ze jak latalem w duzym deszczu nic w komorze filtra nie zanalazlem.
Nie wiem czy Twoj V8 made in germany jest zaturbiony czy nie ? :roll:
Jezeli jest to nie bedzie to mialo wieszego wplywu ( da sie to pomierzyc labolatoryjnie na hamowni ) ale to juz inne bajka. :)
Chociaz nawet dodajac kompresor do wolnossaka nie uda sie uzyskac maksymalnej mocy wlasnie za wzgledu na opory przeplywu przez plastikowa trabe.
Niby mala roznica a jednak. :)
Temat byl walkowany na forum ,dosc jasno zostalo to wyjasnione przez kolegow ( szczegolnie jezeli chodzi o silniki zaplonem samoczynnym).

ODPOWIEDZ