4H/2H/A-TRAC/ BLOKADA R-DIFF-praktyka a instrukcja

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
jackswan
Posty: 166
Rejestracja: 01 wrz 2010, 21:07
Auto: FJC AT 10
Kontakt:

4H/2H/A-TRAC/ BLOKADA R-DIFF-praktyka a instrukcja

Post autor: jackswan »

Chcialem zwrocic uwage na fajny link z bratniego forum w USA:
http://www.fjcruiserforums.com/forums/t ... iving.html" onclick="window.open(this.href);return false;

W bardzo profesjonalny sposob zostala wyjasniona roznica w stosowaniu w/w napedow w odniesieniu do FJC M/T i A/T.

Milego czytania.

PS. Jeszcze 2 miechy i bedzie w Polandzie. :)

Awatar użytkownika
jackswan
Posty: 166
Rejestracja: 01 wrz 2010, 21:07
Auto: FJC AT 10
Kontakt:

Re: 4H/2H/A-TRAC/ BLOKADA R-DIFF-praktyka a instrukcja

Post autor: jackswan »

Troche sie nudze w pracy to dodam jeszcze ten godny uwagi link. Ma az 15 odslon ale watro:

http://www.fjcruiserforums.com/forums/t ... -lock.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:)

Awatar użytkownika
enton
Posty: 2
Rejestracja: 03 lip 2010, 18:29
Auto: FJ Cruiser
Kontakt:

Re: 4H/2H/A-TRAC/ BLOKADA R-DIFF-praktyka a instrukcja

Post autor: enton »

Pare dobrych informacji. Ale co czlowiek to opinia...Np na temat predkosci maksymalnej na H4. Sa tam tacy ktorzy twierdza ze nawet na sliskim uzywaja H2 :roll: Bo sie boja jezdzic na H4 z tego powodu ze VSC nie dziala. Na suchym w ogole nie wlaczaja ( a w instrukcji jest napisane ze raz na jakis czas trzeba przejechac 20km na H4 zeby dosmarowac caly uklad )

Awatar użytkownika
Kwieczor
Klubowicz
Posty: 1561
Rejestracja: 05 gru 2009, 23:57
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
Kontakt:

Re: 4H/2H/A-TRAC/ BLOKADA R-DIFF-praktyka a instrukcja

Post autor: Kwieczor »

enton pisze:Pare dobrych informacji. Ale co czlowiek to opinia...Np na temat predkosci maksymalnej na H4. Sa tam tacy ktorzy twierdza ze nawet na sliskim uzywaja H2 :roll: Bo sie boja jezdzic na H4 z tego powodu ze VSC nie dziala. Na suchym w ogole nie wlaczaja ( a w instrukcji jest napisane ze raz na jakis czas trzeba przejechac 20km na H4 zeby dosmarowac caly uklad )
- tyle to nawet w instrukcji do taczek (hiluxa) piszą - raz w miesiącu na 4 przynajmniej 16 km (10 miles) - ja do tego jeszcze reduktor odpalam - tak dla pewności - żeby nie zapomniał do czego służy ;)

Awatar użytkownika
jackswan
Posty: 166
Rejestracja: 01 wrz 2010, 21:07
Auto: FJC AT 10
Kontakt:

Re: 4H/2H/A-TRAC/ BLOKADA R-DIFF-praktyka a instrukcja

Post autor: jackswan »

Witam,

Na poczatku porownanie:

MODEL 4WD AT

2WD H2 - dziala ABS, EBD, BA( BRAKE ASSIST),TRAC, VSC

4WD H4- dziala ABS,EBD,BA, TRAC( moc wyjsciwa z silnika nie jest regulowana)

4WD L4 (z wylaczona blokada dyfra) ABS,EBD,BA,ATRAC( tylko kiedy jest zalaczony)

4WD L4 (z zalaczonablokada dyfra) EBD

MODEL 4WD MT

H- dziala ABS,EBD,BA,TRAC,VSC

HL- dziala ABS,EBD,BA,TRAC (moc wyjsciwa z silnika nie jest regulowana)

LL (z wylaczona blokada dyfra) ABS,EBD,BA,ATRAC( tylko kiedy jest zalaczony)

LL (z zalaczonablokada dyfra) EBD

Awatar użytkownika
jackswan
Posty: 166
Rejestracja: 01 wrz 2010, 21:07
Auto: FJC AT 10
Kontakt:

Re: 4H/2H/A-TRAC/ BLOKADA R-DIFF-praktyka a instrukcja

Post autor: jackswan »

Rekomendowane przez Toyota
2WD
“3” . . . . . . . 148 km/h (92 mph)
“2” . . . . . . . 101 km/h (63 mph)
“L” . . . . . . . . 58 km/h (36 mph)
4WD
Polozenie skrzyni
“H2” lub “H4”
“3” . . . . . . . 148 km/h (92 mph)
“2” . . . . . . . 101 km/h (63 mph)
“L” . . . . . . . . 58 km/h (36 mph)
4WD polozenie skrzyni
“L4”
“3” . . . . . . . . 56 km/h (35 mph)
“2” . . . . . . . . 38 km/h (24 mph)
“L” . . . . . . . . 22 km/h (14 mph)

Maksymalna predkosc 4WD MT:

Bieg km/h (mph)
“H” lub “HL” “LL”
1 48 (30) 18 (11)
2 93 (58) 35 (22)
3 138 (86) 53 (33)
4 172 (107) 66 (41)
5 175 (109) 80 (50)

Uzywanie hamowania silnikiem
Aby rozpoczac hamowanie silnikiem wykonuj nastepujace czynnosci:

Przelacz na“4” . Skrzynia biegow zredukuje do 4 biegu, rozpocznie sie hamowanie.
Przelacz na “3”. Skrzynia biegow zredukuje do 3 biegu kiedy predkosc pojazdu spadnie do albo nizszej i rozpocznie sie mocniejsze hamowanie.
2WD 140 km/h (87 mph)
4WD
Skrzynia rozdzielcza “H2” i “H4” 140 km/h (87 mph)
Skrzynia rozdzielcza “L4” 54 km/h (34 mph)
Przelacz na “2” position. Skrzynia biegow zredukuje do 2 biegu kiedy predkosc pojazdu spadnie do albo nizszej i rozpocznie sie mocniejsze hamowanie.
2WD 93 km/h (58 mph)
4WD
Skrzynia rozdzielcza “H2” and “H4” 93 km/h (58 mph)
Skrzynia rozdzielcza “L4” 36 km/h (22 mph)
Przelacz na “L”. Skrzynia biegow zredukuje do 1 biegu kiedy predkosc pojazdu spadnie do albo nizszej i rozpocznie sie maksymalne hamowanie.
2 WD 41 km/h (25 mph)
4 WD
Skrzynia rozdzielcza “H2” and “H4” 41 km/h (25 mph)
4 WD
Skrzynia rozdzielcza na “L4” 15 km/h (9 mph)

ODPOWIEDZ