Strona 8 z 9

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

: 07 cze 2019, 08:14
autor: rolkos
Klon - myślisz że taniej wyjdzie przekładać wszystkie części po kolei i sprawdzać czy to to? Wprawdzie jest opcja kupienia całej wiązki 1900zł + komp 900 + stacyjka z kluczykami 600. Tylko czy tak będzie lepiej?

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

: 07 cze 2019, 08:40
autor: kylon
Pogadam dzisiaj z elektrykiem.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

: 07 cze 2019, 09:24
autor: rolkos
Jeśli chodzi o ewentualny termin to pasowałoby mi w drugiej połowie lipca. Teraz będę potrzebował tego samochodu. Chociaż podejrzewam ze elektryk też nie narzeka na brak pracy ;)

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

: 07 cze 2019, 12:06
autor: Rokfor32
Jeżeli dla kogoś praca elektryka wychodzi za drogo - to pozostanie samemu zaprzyjaźnić się z kabelkami :wink:

Akurat temat odszczurzania pajęczyn po przydasiach nie jest specjalnie trudny - po prostu trzeba powywalać co zbędne, i ponaprawiać pociętą ori instalację. Zazwyczaj bardzo łatwo się odróżnia co było w oryginale i gdzie podpięte. Nie ma w tym właściwie żadnej filozofii z zakresu elektryki/elektroniki. Trza jedynie odrobinę zręczności w łapkach, lutownicę, koszulko izolacyjne, taśmę. I hektolitry cierpliwości :wink: Pomaga też schemat, szczególnie na początku takiej zabawy, jak się nie ma wprawy.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

: 07 cze 2019, 12:58
autor: rolkos
Robota może i prosta, najgorzej jest z czasem.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

: 07 cze 2019, 22:10
autor: kawapower
Rolkos, jeśli potrzebowałbyś specjalisty od komputerów silnika, to znam jednego, który potrafi zdjąć fabryczne immo, zmodzić mapy, i wiele innych.
Jest taki jeden na całą Europę i jest dość znany w środowisku swaperów silników toyoty.
Jak będziesz potrzebował kontakt to pisz.
Człowiek ten wysylkowo zdjął z mojego kompa 2uz potrzebę posiadania fabrycznego immo i wszystkich bebechów z nim związanych.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

: 07 cze 2019, 22:38
autor: rolkos
@kawapower - daj namiar, każdy kontakt się przyda.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

: 07 cze 2019, 23:05
autor: kawapower
Poszło PW

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

: 15 sty 2020, 10:36
autor: rolkos
Wymieniłem ECU samochodu.

Nic się nie zmieniło.

Co było wymienione do tej pory:
- instalację gazową (z komputerem, wtryskami, kablami) jakiś czas jeździłem też z odłączoną fizycznie instalacją, bez efektu,
- przepustnica,
- czujnik temperatury wody,
- czujnik położenia wałka rozrządu,
- regulator ciśnienia paliwa,
- pedał gazu,
- świece,
- wyjęte i sprawdzone wtryski.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

: 15 sty 2020, 10:46
autor: rolkos
Teraz będę wymieniał EVAP. Jak by ktoś miał z tym problem i wyrzucał mu błędy to niech nie liczy że komp STAG może te błędy kasować. STAG może kasować różne błędy ale nie od EVAP.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

: 15 sty 2020, 15:05
autor: Rokfor32
Może dowolne. Tyle że nie wybierasz z lisy, a z ręki wpisujesz kod do kasowania w razie pojawienia się.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

: 15 sty 2020, 17:24
autor: rolkos
Właśnie jak tak zrobiłem to dostałem informację że tego kodu nie można skasować. Jest lista kodów zablokowanych i ten jest właśnie jednym z nich. Potwierdziłem to z gazownikiem.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

: 15 sty 2020, 19:27
autor: Rokfor32
Zapodaj numer kodu. Poszperam trochę.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

: 15 sty 2020, 20:41
autor: rolkos
Kody błędów to:
P043E,F, P2419, P2401, P2402. Może dzisiaj założę puszkę EVAP przyszła razem z ECU że stanów.

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

: 18 sty 2020, 22:26
autor: rolkos
Evap wymieniony 3 dni temu, jak narazie błędów nie ma. Za to mam kolejną zagwozdkę. Sama puszka evap ma drożny zawór odpowietrzenia, czyli przy wyłączonym zasilaniu zawór jest otwarty i powietrze hula sobie spokojnie każdym z 3 otworów. Ale samochodu dalej nie da się normalnie zatankować, ewidentnie brak odpowietrzenia.
Kolejny etap to zrzucenie zbiornika paliwa i inspekcja co tam się dzieje bo wyglada to tak jakby odpowietrzenie było gdzieś z tamtej strony przyblokowane, rurka od EVAP do korka jest drożna, jak dałem trochę powietrza w rurkę do zbiornika to jakoś ciężko szło.