J200 model 2012 w GCC

Moderator: luk4s7

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

J200 model 2012 w GCC

Post autor: Jerzy23 »

witam

Wczoraj widzialem nowa, robocza wesje J200 z klasycznymi tylnimi drzwiami otwieranymi na bok. Dotychczas wszytkie J200 jakie widzialem, bez wzgledu czy byly to salonowe czy robocze wersje mialy zawsze tylnia klape otwierana do gory.

Na zdjeciu GRJ200 z nowymi dzwiami i na oponach 245/75/17. W tej ubogiej wersji auto ma jednak dosc przecietne wlasciwosci terenowe. Odczuwalnie gorsze niz J100.

GRJ200L w Omanie
GRJ200L w Omanie

endurance
Klubowicz
Posty: 1442
Rejestracja: 26 gru 2007, 17:59
Auto: Hilux - owocow?z
Kontakt:

Re: J200 model 2012 w GCC

Post autor: endurance »

pytam z czystej ciekawości co rozumiesz pod stwierdzeniem
"W tej ubogiej wersji auto ma jednak dosc przecietne wlasciwosci terenowe. Odczuwalnie gorsze niz J100."

dopytywacz
wojciech endurance
http://www.polkasteam.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: J200 model 2012 w GCC

Post autor: kylon »

Bo to mały silnik benzynowy, który w tej krowie jest moim zdaniem za mały.

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2165
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

Re: J200 model 2012 w GCC

Post autor: Tuco »

Nawet z takim silniczkiem bym chętnie pojeździł. J200 to bardzo fajne i wygodne autko.

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

Re: J200 model 2012 w GCC

Post autor: Jerzy23 »

Tam jest 1 GR-FE znany wczesniej z J12. Jako, ze jest juz mocno elektroniczny to producent podniosl mu moc w J200 do 250 KM. Faktycznie jest to najslabsza jednostka dostepna w tym modelu. Sam silnik nie jest najgorszy i rozpedza ten samochod do 200km/h na czarnym bezproblemu. W wesji manualnej wsadzili tam, pancerna co prawda H150F, ale jest ona dziwnie zestrojona z tym silnikiem. Na Cinnamon Desert ja w FZJ100L na reduktorze i 3 biegu jechalem po wydmie majac 3000 obrotow i czulem sie swobodnie. Margo musial jechac na 2 biegu i pilowac silnik na bardzo wysokich obrotach,zeby przesunac te mase po miekkim piachu. Problemem sa tez te malenkie koleczka dawane w standardzie. Na tych kolach bez liftu auto fatalne moim zdaniem katy. Osobiscie jezdzilo mi sie po pustynii tym autem dosc kiepsko.

W wersja z silnikiem V8 UZJ200L ma juz 278 KM szersze opony i w standardzie blokade tylnigo mostu. Ale ta wersja tylko w automacie. Przynajniej w GCC. :wink:

ODPOWIEDZ