TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
Moderator: luk4s7
TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
.... zamierzam nabyć tlc200 w wersji na emiraty. CZy ktoś z forumowiczów potrafi mi pomóc i określi różnice tych dwóch specyfikacji? Podobno jest w niej mniej elektroniki i moc mniejsza. Proszę o fachową pomoc.
pozdrawiam
pozdrawiam
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
kazda wersja na "emiraty" z zalorzenia zawsze jest prostsza i/lub mocniejsza od euro!
nawet tego plastikowego dmuchawca pewnie tez.
nawet tego plastikowego dmuchawca pewnie tez.
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
Tylko trzeba popracować nad zabezpieczeniem antykorozyjnym. Resztę znasz bo rozmawialiśmy przez fona
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
Nim kupiłem 100kę też chciałem ściągnąć 200kę z UE, mam wybranego sprawdzonego dostawcę i ścieżkę jak autko zaimportować z ''uwzględnieniem'' niespełnianych norm EURO - jak chcesz to wyślę, ale ... wycofałem się po rozmowie ze znajomym, który takie autko kupił i ma mega problemy z dogrzewaniem go od jesieni do wiosny. w tym okresie auto pali ponad 20l, temp silnika nie wychodzi ponad 1/4 wskaźnika, silnik cały czas dostaje dodatkową dawkę paliwa tak jakby był tuż po rozruchu. W zimie w środku jeździsz w czapce. Jak auto potrzebne Ci tylko na wyjazdy do Afryki - super, ale już temp poniżej 10C to dla niego dużo. Gość próbował to poprawić w kilku serwisach, z TMP, ostatecznie dostał pismo z wyjaśnieniem, że ten model nie posiada jakiś modułów umożliwiających montaż części które by poprawiły dogrzewanie silnika.
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
mnie wydaje sie ze raczej jest odwrotnie. Ilosc LC sprzedawanych w UAE miesiecznie pewnie przekracza cala sprzedarz europejska. Araby maja pierdolca na punkcie tych aut i placa kazda kase za nawet najmniejszy bajer tam wsadzony..czobi pisze:kazda wersja na "emiraty" z zalorzenia zawsze jest prostsza i/lub mocniejsza od euro!
nawet tego plastikowego dmuchawca pewnie tez.
na rynku GCC mozna spotkac..
Z manualem sa dwie wersje:
GRJ200 z 4 litrowym benzynowym V6 o mocy 248KM ( ten sam silnik jest w 120 i 150). To wersja najtansza. Tadeo bujal sie taka po Omanie
VDJ200 z 4,5 litrowym Dieslem V8 z jedna turbosprezarka. Auto w wersji basic. raczej niedostepne na otwartym rynku.
z automatami i w lepszym standardzie wyposazenia sa
UZJ200 z 4,7 litrowym benzynowym V8 (ten sam byl montowany w modelu 100)
VDJ200 z podwojna turbina i momentem obrotowym 650Nm.
Auta na tym rynku faktycznie maja wydajne chlodzenie silnika. Stojac w korku przy tem. 42`C wskaznik tem. nie przekracza 1/3 skali, ale ogrzewanie zima dziala dobrze. Na pustynii w nocy w styczniu potrafi byc 2`C i nie idzie wytrzymac bez ogrzewania.
Najtaniej szukac auta w Abu Dhabi tam ceny sa najatrakcyjniesze..
Dla tych, ktorym LC200 w wersji full nie wystarcza jest jeszcze Lexus LX570
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
dlatego wstawilem "" odnoszac sie do pytania.jak zwal chodzi o najprostsza.
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
masz jakies konkretne firmy w Abu Dhabi, ktore sa wstanie ogarnac tez wyslke do EU?
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
Ja nie ryzykowalbym dzialan na odleglosc ...
Dwie opcje. Albo przyjezdzasz sam i osobiscie kupujesz widzac co bierzesz i za ile, albo masz kogos na miejscu ktory pilotuje ci cala sprawe. Moge sie rozejrzec w Omanie, ale odrazu informuje, ze ceny sa wyzsze niz w UAE..
Dwie opcje. Albo przyjezdzasz sam i osobiscie kupujesz widzac co bierzesz i za ile, albo masz kogos na miejscu ktory pilotuje ci cala sprawe. Moge sie rozejrzec w Omanie, ale odrazu informuje, ze ceny sa wyzsze niz w UAE..
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
Adam,Adam pisze:[...] mam wybranego sprawdzonego dostawcę i ścieżkę jak autko zaimportować z ''uwzględnieniem'' niespełnianych norm EURO - jak chcesz to wyślę, [...]
podziel się informacjami nt. "jak autko importować z uwzględnieniem niespełnianych norm EURO" - a w ogóle to co jest nie spełnione? domyślam się że jedną rzeczą może być brak tylnego światła przeciwmgłowego...
Kiedyś tam będę wracał do Polski i myślałem aby swoje autko(a) zabrać, ale zastanawiałem się czy to się opłaca...
dzięki,
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
Czakolo, zadzwoń tu: http://www.mobile.de/swissrausedcars" onclick="window.open(this.href);return false;
Polską zajmuję się gość o imieniu Karim, ma tu swoją przedstawicielkę, która załatwia wszystko "pod klucz".
Są to wyłącznie auta nowe, chyba Twoja potrzeba jest inna
Ale na podbudowanie ducha, dla importu Twojego autka, w UE są przepisy umożliwiające import każdemu obywatelowi 1 auta niespełniającego norm EURO4 rocznie, respektują to w Niemczech.
Jak to załatwiać już nie pamiętam, ale owa przedstawicielka na pewno Ci pomoże.
Good luck : )
Polską zajmuję się gość o imieniu Karim, ma tu swoją przedstawicielkę, która załatwia wszystko "pod klucz".
Są to wyłącznie auta nowe, chyba Twoja potrzeba jest inna
Ale na podbudowanie ducha, dla importu Twojego autka, w UE są przepisy umożliwiające import każdemu obywatelowi 1 auta niespełniającego norm EURO4 rocznie, respektują to w Niemczech.
Jak to załatwiać już nie pamiętam, ale owa przedstawicielka na pewno Ci pomoże.
Good luck : )
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
Na tejże stronie wisi takie coś - Toyota Land Cruiser D-4D prado GX8 diesel
(Car, Off-road Vehicle/Pickup Truck, New vehicle)
Price:
19,900 EUR
Pytanie - ile to może kosztować na gotowo w Polsce ?
chyba- najbardziej okrojona wersja z możliwych
(Car, Off-road Vehicle/Pickup Truck, New vehicle)
Price:
19,900 EUR
Pytanie - ile to może kosztować na gotowo w Polsce ?
chyba- najbardziej okrojona wersja z możliwych
Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie
Tak działały (dość długo) firmy importujące autka z Chin, nie spełaniających norm UE, oficjalnie przywoziły to osoby prywatne-nabywcy...Adam pisze:Czakolo, zadzwoń tu: http://www.mobile.de/swissrausedcars" onclick="window.open(this.href);return false;
Polską zajmuję się gość o imieniu Karim, ma tu swoją przedstawicielkę, która załatwia wszystko "pod klucz".
Są to wyłącznie auta nowe, chyba Twoja potrzeba jest inna
Ale na podbudowanie ducha, dla importu Twojego autka, w UE są przepisy umożliwiające import każdemu obywatelowi 1 auta niespełniającego norm EURO4 rocznie, respektują to w Niemczech.
Jak to załatwiać już nie pamiętam, ale owa przedstawicielka na pewno Ci pomoże.
Good luck : )