TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
nixon
Posty: 602
Rejestracja: 08 lut 2009, 09:05
Auto: hj61; fj80;
Kontakt:

TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: nixon »

.... zamierzam nabyć tlc200 w wersji na emiraty. CZy ktoś z forumowiczów potrafi mi pomóc i określi różnice tych dwóch specyfikacji? Podobno jest w niej mniej elektroniki i moc mniejsza. Proszę o fachową pomoc.
pozdrawiam

czobi
Klubowicz
Posty: 4096
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill
Kontakt:

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: czobi »

kazda wersja na "emiraty" z zalorzenia zawsze jest prostsza i/lub mocniejsza od euro!
nawet tego plastikowego dmuchawca pewnie tez.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: kylon »

Tylko trzeba popracować nad zabezpieczeniem antykorozyjnym. Resztę znasz bo rozmawialiśmy przez fona :wink:

Awatar użytkownika
Adam
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 20 maja 2009, 12:05
Auto: LC120,2xHDJ100,Partol:)

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: Adam »

Nim kupiłem 100kę też chciałem ściągnąć 200kę z UE, mam wybranego sprawdzonego dostawcę i ścieżkę jak autko zaimportować z ''uwzględnieniem'' niespełnianych norm EURO - jak chcesz to wyślę, ale ... wycofałem się po rozmowie ze znajomym, który takie autko kupił i ma mega problemy z dogrzewaniem go od jesieni do wiosny. w tym okresie auto pali ponad 20l, temp silnika nie wychodzi ponad 1/4 wskaźnika, silnik cały czas dostaje dodatkową dawkę paliwa tak jakby był tuż po rozruchu. W zimie w środku jeździsz w czapce. Jak auto potrzebne Ci tylko na wyjazdy do Afryki - super, ale już temp poniżej 10C to dla niego dużo. Gość próbował to poprawić w kilku serwisach, z TMP, ostatecznie dostał pismo z wyjaśnieniem, że ten model nie posiada jakiś modułów umożliwiających montaż części które by poprawiły dogrzewanie silnika.

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: Jerzy23 »

czobi pisze:kazda wersja na "emiraty" z zalorzenia zawsze jest prostsza i/lub mocniejsza od euro!
nawet tego plastikowego dmuchawca pewnie tez.
mnie wydaje sie ze raczej jest odwrotnie. Ilosc LC sprzedawanych w UAE miesiecznie pewnie przekracza cala sprzedarz europejska. Araby maja pierdolca na punkcie tych aut i placa kazda kase za nawet najmniejszy bajer tam wsadzony..

na rynku GCC mozna spotkac..

Z manualem sa dwie wersje:

GRJ200 z 4 litrowym benzynowym V6 o mocy 248KM ( ten sam silnik jest w 120 i 150). To wersja najtansza. Tadeo bujal sie taka po Omanie

VDJ200 z 4,5 litrowym Dieslem V8 z jedna turbosprezarka. Auto w wersji basic. raczej niedostepne na otwartym rynku.

z automatami i w lepszym standardzie wyposazenia sa

UZJ200 z 4,7 litrowym benzynowym V8 (ten sam byl montowany w modelu 100)

VDJ200 z podwojna turbina i momentem obrotowym 650Nm.

Auta na tym rynku faktycznie maja wydajne chlodzenie silnika. Stojac w korku przy tem. 42`C wskaznik tem. nie przekracza 1/3 skali, ale ogrzewanie zima dziala dobrze. Na pustynii w nocy w styczniu potrafi byc 2`C i nie idzie wytrzymac bez ogrzewania.

Najtaniej szukac auta w Abu Dhabi tam ceny sa najatrakcyjniesze..

Dla tych, ktorym LC200 w wersji full nie wystarcza jest jeszcze Lexus LX570 :mrgreen:

czobi
Klubowicz
Posty: 4096
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill
Kontakt:

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: czobi »

dlatego wstawilem "" odnoszac sie do pytania.jak zwal chodzi o najprostsza.

Awatar użytkownika
gors
Posty: 270
Rejestracja: 05 mar 2009, 20:50
Auto: LC120, BJ42
Kontakt:

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: gors »

masz jakies konkretne firmy w Abu Dhabi, ktore sa wstanie ogarnac tez wyslke do EU?

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: Jerzy23 »

Ja nie ryzykowalbym dzialan na odleglosc ...

Dwie opcje. Albo przyjezdzasz sam i osobiscie kupujesz widzac co bierzesz i za ile, albo masz kogos na miejscu ktory pilotuje ci cala sprawe. Moge sie rozejrzec w Omanie, ale odrazu informuje, ze ceny sa wyzsze niz w UAE..

Awatar użytkownika
czakolo
Posty: 175
Rejestracja: 16 cze 2010, 21:21
Auto: VZJ95L'97,
FZJ80L'97
Kontakt:

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: czakolo »

Adam pisze:[...] mam wybranego sprawdzonego dostawcę i ścieżkę jak autko zaimportować z ''uwzględnieniem'' niespełnianych norm EURO - jak chcesz to wyślę, [...]
Adam,
podziel się informacjami nt. "jak autko importować z uwzględnieniem niespełnianych norm EURO" - a w ogóle to co jest nie spełnione? :) domyślam się że jedną rzeczą może być brak tylnego światła przeciwmgłowego...
Kiedyś tam będę wracał do Polski i myślałem aby swoje autko(a) zabrać, ale zastanawiałem się czy to się opłaca...

dzięki,

Awatar użytkownika
Adam
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 20 maja 2009, 12:05
Auto: LC120,2xHDJ100,Partol:)

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: Adam »

Czakolo, zadzwoń tu: http://www.mobile.de/swissrausedcars" onclick="window.open(this.href);return false;
Polską zajmuję się gość o imieniu Karim, ma tu swoją przedstawicielkę, która załatwia wszystko "pod klucz".
Są to wyłącznie auta nowe, chyba Twoja potrzeba jest inna :?
Ale na podbudowanie ducha, dla importu Twojego autka, w UE są przepisy umożliwiające import każdemu obywatelowi 1 auta niespełniającego norm EURO4 rocznie, respektują to w Niemczech.
Jak to załatwiać już nie pamiętam, ale owa przedstawicielka na pewno Ci pomoże.
Good luck : )

selim
Posty: 111
Rejestracja: 11 lis 2010, 19:13
Auto: prawie toyota blizzard.
Kontakt:

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: selim »

Na tejże stronie wisi takie coś - Toyota Land Cruiser D-4D prado GX8 diesel
(Car, Off-road Vehicle/Pickup Truck, New vehicle)
Price:

19,900 EUR

Pytanie - ile to może kosztować na gotowo w Polsce ?

chyba- najbardziej okrojona wersja z możliwych

topol
Posty: 40
Rejestracja: 01 lut 2011, 07:32
Auto: jeszcze nie
Kontakt:

Re: TLC200 wersja europejska kontra wersja emiraty arabskie

Post autor: topol »

Adam pisze:Czakolo, zadzwoń tu: http://www.mobile.de/swissrausedcars" onclick="window.open(this.href);return false;
Polską zajmuję się gość o imieniu Karim, ma tu swoją przedstawicielkę, która załatwia wszystko "pod klucz".
Są to wyłącznie auta nowe, chyba Twoja potrzeba jest inna :?
Ale na podbudowanie ducha, dla importu Twojego autka, w UE są przepisy umożliwiające import każdemu obywatelowi 1 auta niespełniającego norm EURO4 rocznie, respektują to w Niemczech.
Jak to załatwiać już nie pamiętam, ale owa przedstawicielka na pewno Ci pomoże.
Good luck : )
Tak działały (dość długo) firmy importujące autka z Chin, nie spełaniających norm UE, oficjalnie przywoziły to osoby prywatne-nabywcy...

ODPOWIEDZ