Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Moderator: luk4s7

tomekk7
Posty: 19
Rejestracja: 06 paź 2009, 22:49
Auto: LC 120

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: tomekk7 »

Skąd wiesz jaka będzie konfiguracja LC 150 w Niemczech. W tej chwili 150 jest tylko na stronach Japońskich i krótka zajawka na Angielskich.

Maniek 70
Posty: 41
Rejestracja: 10 paź 2009, 17:44
Auto: LC 120

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: Maniek 70 »

Mam już ofertę od dealera w Niemczech u którego właśnie zamówiłem LC 120...

Cena 50 tys. Euro netto to już po rabatach... chyba zwariowali w Toyocie mają spadek sprzedaży - rynek pęka w szwach od nowych aut na stockach a oni walą cenę z kosmosu...

Silnik nadal 173 KM, skrzynia nadal 5 biegów AT - tylko mniejsza emisja spalin...
Bez sensu zapłacić tyle za lifting karoserii i pare elektronicznych gadżetów - keyless go, kamery w lusterkach, etc.

Żeby było śmieszniej to dotychczas EXECUTIVE w Niemczech a PRESIDENT w Austrii to były najbogatsze wersje a teraz LC 150 na Niemcy Executive to 'prawie" najbogatsza wersja np. bez AVS I AHC czyki drogiej pneumatyki...

Jak chcesz to podeślę specyfikację LC 150 w wersji TEC na email - mam to jako pdf i nie mam jak tego wkleić tutaj.

Pozdrawiam
M.

tomekk7
Posty: 19
Rejestracja: 06 paź 2009, 22:49
Auto: LC 120

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: tomekk7 »

Chętnie - gdybyś mógł.

Maniek 70
Posty: 41
Rejestracja: 10 paź 2009, 17:44
Auto: LC 120

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: Maniek 70 »

tomekk7 pisze:Chętnie - gdybyś mógł.

wrzuc mi swój email na :
mariusz@ana.com.pl

Pozdr.
M.

Walkie
Posty: 38
Rejestracja: 23 sie 2009, 12:25
Auto: V8'17 J12'04
Kontakt:

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: Walkie »

X na 2010r. ma kilka dodatkow:
nawigacja jest juz z dyskiem twardym 40GB a nie na DVD
Crawl wystepuje juz w dieslach
przyciemniane szyby w standardzie

cena katalogowa plus 2k euro

Pozdrawiam :)

kmltyr88
Posty: 85
Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:54
Auto: lc 120

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: kmltyr88 »

Czy jest mi ktoś w stanie pomóc...??
1. Czy duża jest różnica w wykrzyżu pomiędzy pneumat. a kdss??
2. Czy odczuwalna jest regulacja prześwitu w wersji X?? Wiem, że jest z tyłu sztywny most, ale ciekaw jestem czy próg auta faktycznie znacznie idzie w górę??
3.Czy da się jeździć po pozimowych dziurach na 20' felgach, tak swobodnie jak na 16 czy 17 w LC120?? Bo wątpię...
Na razie chyba tyle...;]

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: kylon »

1. Wydaje się że bez pneumatyki ma większy wykrzyż. Dokładne zdjęcia masz u mnie na stronie ze szkolenia V8
2. Około 10 cm ale linijka prawdę powie. Bawiłem się tym ostatnio w Warsztacie ale faktycznie miarki nie przymierzałem.
3. Średnio. Właśnie ze względu na dziury na początku nie było w Polsce wersji z 20 calami. Jeździć oczywiście można i zależy w jaką dziurę się wpadnie.

Maniek 70
Posty: 41
Rejestracja: 10 paź 2009, 17:44
Auto: LC 120

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: Maniek 70 »

kylon pisze:1. Wydaje się że bez pneumatyki ma większy wykrzyż. Dokładne zdjęcia masz u mnie na stronie ze szkolenia V8
2. Około 10 cm ale linijka prawdę powie. Bawiłem się tym ostatnio w Warsztacie ale faktycznie miarki nie przymierzałem.
3. Średnio. Właśnie ze względu na dziury na początku nie było w Polsce wersji z 20 calami. Jeździć oczywiście można i zależy w jaką dziurę się wpadnie.

Błagam, tylko nie piszcie, ze nie było wersji V8 na polskim rynku z kołami 20 cali bo TMP bało się o zawieszenia na polskich dziurach.
Oferowano tradycyjnie wersję zabiedzoną - tak samo jak w LC 120 dopiero wersja X zaoferowana po kilku latach sprzedaży tego modelu zaczęła dorównywać wyposażeniem najbogatszym konfiguracjom takim jak w innych krajach EU.

W przypadku V8 sprzedawcy w polskiej Toyocie (marzec 2008) udawali tzw. "głupiego" zapytani czy oferowana wersja (najbogatsza) będzie miała hydrauliczne zawieszenie AHC - bąkali coś o KDSS... Dopiero przyparci do muru z podetkniętą pod nos specyfikacją wersji niemieckiej przyznawali, że krajowa to jednak "biedniejsza" najbogatsza wersja... Na kołach 18 cali, bez hydrauliki, aktywnego wspomagania kierownicy...

A propos eksploatacji V8- Koła 20 cali zupełnie nie przeszkadzały mi w zimowej jeździe zresztą w żadnej innej jeździe :D - nie sprawdzałem a trudnym terenie bo jednak autem za prawie 3 stówy jakoś nie miałem ochoty topic się w błocie...

Jedyny problem to był z porządnymi zimówkami w tym rozmiarze bo nie mogłem znaleźć Michelin - a do tej marki mam słabośc i tylko na takich gumach jeżdżę od lat...

To tyle.

Pozdrawiam.
M.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: kylon »

Nie wiem co mówił sprzedawca przyparty do muru ale pamiętam jaką miałem informację podczas szkolenia produktowego dealerów tego auta którą miałem okazję poprowadzić wprowadzając nowe standardy w szkoleniach :mrgreen:.

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: seburaj »

nowe standardy w skromności też :wink:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: kylon »

Tu akurat był ton szyderczy :mrgreen: Nie jestem gwiazdą Toyoty :mrgreen:.

kmltyr88
Posty: 85
Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:54
Auto: lc 120

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: kmltyr88 »

W moim subiektywnym odczuciu 20' fele w aucie o takich możliwościach terenowych, są trochę śmieszne i z pewnością niepraktyczne. W sumie, tak czy inaczej, żeby założyć jakieś sensowne AT-ki trzeba kupić mniejsze. Wyposażenie wersji X jest super, ale jak to mówią: "nie wszystko złoto, co się świeci".

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: Rafi »

Moja ciotka ma 200-kę kupioną w Rzeszy, było sporo taniej, a i wypas jak czytam lepszy. I w końcu zrozumiałem czemu jak zajechałem tym LC do pewnego ASO to sprzedawcy przyszli ją pooglądać :mrgreen:

Walkie
Posty: 38
Rejestracja: 23 sie 2009, 12:25
Auto: V8'17 J12'04
Kontakt:

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: Walkie »

ponoc 2010 ma juz wszystko to co europejska wersja, niestety Toyota nadal traktuje klienta instytucjonalnego jak przyslowiowego Jelonka, nie dosyc ze kaza sobie bulic za przerobke na ciezarowy bodajze 4500zl to jeszcze jest to mozliwe jedynie przy zakupie pakietu 7 osobowego za kolejne 9k! to chyba mial byc uklon w kierunku malych przewoznikow osobowych, innego wyjasnienia nie potrafie wymyslic... ;)
Zeby nie bylo za smutno czip-tuning oferowany przez ASO powoduje utrate gwarancji na silnik, ale za to po tescie mozna go zwrocic placac jedynie za montaz bodajze 800zl :)

Generalnie gdybym od nich kupil auto to czul bym sie jak po wizycie w celi homoseksualnego recydywisty... ;)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Porównanie V8 Wersja Prestige i X

Post autor: kylon »

Dziś montując dodatkowy filtr paliwa w nowej J120 znaleźliśmy leżący luzem na błotniku chip tuning firmy V-Tech. Montowany był w ASO.

ODPOWIEDZ