Strona 1 z 1

V8 2016 brak regulowanego zawieszenia

: 04 wrz 2016, 15:23
autor: dohap
1- Krotkie pilne pytanie do osob znajacych temat- nowa v8 jest dostepna w opcji bez regulacji twardosci i wysokosci zawieszenia. Czy ktos jest w stanie mi powiedziec, jakie nastawy/ odpowiedniki nastawow sa przyjete tutaj jako standard ( sport, comfort czy posredni wg poprzedniej wersji) i jaka jest ustawiona wysokosc w porownaniu do poprzednika?
Uwazacie ze to zaleta czy wada?
2- przednie hamulce- jak wiadomo nie hamuja. Czym zastepujecie?

Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia

: 04 wrz 2016, 17:28
autor: kylon
Wysokość w pozycji N
Twardość raczej wypośrodkowana
Zaleta - możliwa zmiana szybka na wyższe zawieszenie oraz inna jego konfiguracja.
Wada - mniejszy komfort
Hamulce przynajmniej my zastępujemy DBA

Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia

: 04 wrz 2016, 18:36
autor: stan1906
Tarcze Ferodo albo Zimmerman i będzie ok + wzmacniane przewody hamulcowe.

Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia

: 04 wrz 2016, 19:03
autor: kylon
Tu bardziej chodzi o masę auta i szybsze oddawanie ciepła z tarcz hamulcowych. Jeśli pomogła Ci wymiana przewodów to tu bym szukał sukcesu a nie w tarczach Ferrodo ;-)

Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia

: 04 wrz 2016, 19:45
autor: dohap
Dzieki, o to mi chodzilo:-)

Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia

: 04 wrz 2016, 20:28
autor: stan1906
Ogólnie te wzmacniane przewody są dobre (i nawet niedrogie) bo trzymają ciśnienie przy hamowaniu i nie odkształcają się. A co auta to nie mam niestety LC V8 ale przy autach tego gabarytu sprawdzały się Ferodo albo Zimmerman nawiercane. DBA nie znam przyznam się. Kto robi seryjne tarcze i czy naprawde są takie słabe?

Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia

: 04 wrz 2016, 22:39
autor: dohap
Nie wiem kto robi ale nowe auto po prostu nie hamuje. Tzn podobno to tak ma byc, ale to jakby nie moj standard hamowania dla 2.5 tony