Ktoś może sobie poradził z tym alertem 120km/h w "arabach"?
Trochę jeżdżę i bardziej wkurza minie wiecznie wyskakujący komunikat, niż sama ikona ostrzeżenia. W serwisie komputer nawet nie widzi mojego auta
Land Cruiser 5.7 z USA
Moderator: luk4s7
Re: Land Cruiser 5.7 z USA
zmień serwis... każdy techstream się z tym podłączy bez najmniejszych problemów. Tylko niewiele tam można zrobić.
Brzęczyk z GCC spec to nie jest opcja, którą można wykodować albo zrekonfigurować nawet oryginalnym softem. To nie Mercedes, niestety. Toyota nie udostępniła tego jako opcji.
Masz dwie drogi wg mnie:
1/ podmień licznik na taki z innego LC (np. europejskiego)
2/ wrzucić nowe liczniki elektroniczne (około PLN 2k do 4Runnera, ale powinno być to samo w przypadku LC bo to ta sama platforma), odświeżając przy okazji auto o 10 lat...
https://www.youtube.com/watch?v=Em4MdRiV0ew
przykład (lub na poprzedniej stronie)
Brzęczyk z GCC spec to nie jest opcja, którą można wykodować albo zrekonfigurować nawet oryginalnym softem. To nie Mercedes, niestety. Toyota nie udostępniła tego jako opcji.
Masz dwie drogi wg mnie:
1/ podmień licznik na taki z innego LC (np. europejskiego)
2/ wrzucić nowe liczniki elektroniczne (około PLN 2k do 4Runnera, ale powinno być to samo w przypadku LC bo to ta sama platforma), odświeżając przy okazji auto o 10 lat...
https://www.youtube.com/watch?v=Em4MdRiV0ew
przykład (lub na poprzedniej stronie)
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8806
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Land Cruiser 5.7 z USA
Brzęczyk zawsze można "zabić" - bo to po prostu mini głośniczek. Chyba że tenże głośniczek sygnalizuje coś jeszcze, to wtedy trza przemyś;leć, czy inne ostrzeżenia też chcemy zignorować.
Komunikat natomiast, czy kontrolka - zależy jak to jest realizowane: czy przez sam licznik, czy przez dodatkowy układ zewnętrzny (w tym główny ECU silnika).
Zwykle jest to funkcja samego licznika, i wówczas podmiana na wersję EU rozwiązuje problem.
Komunikat natomiast, czy kontrolka - zależy jak to jest realizowane: czy przez sam licznik, czy przez dodatkowy układ zewnętrzny (w tym główny ECU silnika).
Zwykle jest to funkcja samego licznika, i wówczas podmiana na wersję EU rozwiązuje problem.
Re: Land Cruiser 5.7 z USA
Pasy, zapalone światła, nie wyjęty kluczyk.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8806
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Land Cruiser 5.7 z USA
W starszych modelach każdy z tych systemów miał własny brzęczyk (acz brzmiały bardzo podobnie). Jak jest w J20 - nie wiem.
Jako ciekawostka - w starszych wersjach aut z rynku GCC (lub JDM) ten irytujący kontroler prędkości to była fizyczna dokładka do licznika. Element dodatkowy, dokręcony do zasilania i impulsu prędkości pojazdu. Dało się go więc po prostu zdemontować.
Tutaj na pewno jest to bardziej zintegrowane z elektroniką, skoro jak rozumiem wyświetla się też komunikat - ale może warto po prostu zacząć od dokładnego obejrzenia licznika. Bo wcale niewykluczone, że dezaktywacja tego systemu może być całkiem prosta.
Jako ciekawostka - w starszych wersjach aut z rynku GCC (lub JDM) ten irytujący kontroler prędkości to była fizyczna dokładka do licznika. Element dodatkowy, dokręcony do zasilania i impulsu prędkości pojazdu. Dało się go więc po prostu zdemontować.
Tutaj na pewno jest to bardziej zintegrowane z elektroniką, skoro jak rozumiem wyświetla się też komunikat - ale może warto po prostu zacząć od dokładnego obejrzenia licznika. Bo wcale niewykluczone, że dezaktywacja tego systemu może być całkiem prosta.
Re: Land Cruiser 5.7 z USA
dzięki, moje pomysły jak dotychczas były też wyłącznie z wymienianą licznika (widziałem te cyfrowe, ale obawiam się jakości ChRL ).marecek pisze: ↑01 paź 2024, 09:02zmień serwis... każdy techstream się z tym podłączy bez najmniejszych problemów. Tylko niewiele tam można zrobić.
Brzęczyk z GCC spec to nie jest opcja, którą można wykodować albo zrekonfigurować nawet oryginalnym softem. To nie Mercedes, niestety. Toyota nie udostępniła tego jako opcji.
Masz dwie drogi wg mnie:
1/ podmień licznik na taki z innego LC (np. europejskiego)
2/ wrzucić nowe liczniki elektroniczne (około PLN 2k do 4Runnera, ale powinno być to samo w przypadku LC bo to ta sama platforma), odświeżając przy okazji auto o 10 lat...
https://www.youtube.com/watch?v=Em4MdRiV0ew
przykład (lub na poprzedniej stronie)