Strona 1 z 1
wycieraczki
: 18 cze 2008, 13:25
autor: Karson
W jaki sposób można się dostać do mechanizmu wycieraczek? Zaczynają mi pracować coraz wolniej i nie chcę spalić silniczka. Od strony maski szans nie ma, po zdjęciu pasa na podszybiu podobnie - czyżby trzeba było rozbierać deskę rozdzielczą? Może jest jakiś inny sprytny sposób? Autko - LJ73.
: 18 cze 2008, 13:44
autor: kylon
- Zdejmujesz ramiona wycieraczek odkręcając po jednej nakrętce M10. Najpierw psikasz szuwaksem co by nie ukręcić.
- odkręcasz podzszybie (ten wąski pasek z blachy)
- odkręcasz po trzy śrubki M10 przy każdym z wyjść do ramion (połowa się ukręci
)
- wciskasz co pozostało do środka podszybia
- odkręcasz silniczek wycieraczek
- odpinasz kostke elektyczną
- wyciągasz całość przez otwór silniczka wycieraczek
Miłej abawy
: 18 cze 2008, 13:47
autor: Karson
dzięki. niezła rzeźba mnie czeka. profilaktycznie muszę się zaopatrzyć w nowe śruby
: 18 cze 2008, 13:56
autor: kylon
Wiertełka i gwintowniczki
Będziesz musiał rozwiercić metalowe śruby w aluminiowej obudowie. Uważaj aby przy punktowaniu nie pękła ta podstawa aluminiowa. Jest dość cienka.
: 18 cze 2008, 14:00
autor: Karson
kylon pisze:Wiertełka i gwintowniczki
Będziesz musiał rozwiercić metalowe śruby w aluminiowej obudowie. Uważaj aby przy punktowaniu nie pękła ta podstawa aluminiowa. Jest dość cienka.
sprzęt jest. fachowa pomoc tyż
to jeszcze dodatkowe pytanie. ostatnio uzdrowiłem natrysk
przednich świateł. niestety woda leci pod zderzak. czy wężyki da się tam jakoś łatwo pomotać do spryskiwaczy czy się nie łudzić bo będą przekorodowane?
: 18 cze 2008, 14:02
autor: kylon
Guma i plastik Ci skorodowały
: 18 cze 2008, 14:05
autor: Karson
kylon pisze:Guma i plastik Ci skorodowały
nie zaglądałem co tam pod spodem jest bo już ciemno sie zrobiło. ale skoro to tylko plastik i guma to super. będę mógł załozyć ksenony