Strona 1 z 1

Swap J120

: 16 sty 2023, 22:31
autor: finger
Cześć!

Może to durny pomysł, może szybko mnie wyprowadzicie z bajania. Szukam powoli 120, bardzo bym chciał w benzynie jako Daily car. Podaż benzynowych jest śladowa, stan najczęściej fatalny. Natomiast diesli całkiem sporo co zwiększa szanse na w miarę sensowny jeszcze egzemplarz. Igły nie szukam, ale chcę coś co jeszcze można ratować.

I tak se podumałem, że może dobrą opcją jest znaleźć najbardziej zadbanego diesla i na spokojnie poszukać 4.0 V6 lub tego z GX470 V8 i zrobić przekładkę? Z tego co pamiętam, Rokfor mówił, że skrzynie i silniki można mieszać, kwestia czegoś tam. No i pytanie co do takiej przekładki? Silnik z osprzętem, wiązka, ecu, zegary? Automaty idą te same w Benz i dieslu?

Czy gra nie warta świeczki? :D

Re: Swap J120

: 17 sty 2023, 07:25
autor: Rokfor32
To nie jest "wiązka i zegary" :mrgreen:

Co inne jest pakowanie 3UZ do starej j7, gdzie z ori instalacji silnika minimalizuje sie ilość kabli do minimum - a co inne to, o czym piszesz. W takim wydaniu potrzebujesz CAŁĄ instalację auta (benzynowego) - mowa o wiązce głównej pojazdu. Wszystko co w komorze silnika - i pod deską. Co do kabelka. Plus kilka tematów ogólnych - zbiornik paliwa z pompą, wydech.

To jest możliwe, o czym piszesz - ale mając jako dawcę całą J12 benzynową (czy odpowiednik lexa) - rozbita na przykład. Bez tego tonie się na poszukiwaniu detalików.

Re: Swap J120

: 17 sty 2023, 14:11
autor: finger
Czyli się nie opłaca :D

Re: Swap J120

: 18 sty 2023, 11:00
autor: sebastian44
To taka generalna zasada- jak chcesz jakies auto które jest dostępne na rynku to takie kup ;) a kupowanie czegoś z daleko idącym planem modyfikacji (zmienie silnik, mosty, reduktor i bedzie idealnie) to słaby pomysł.

Re: Swap J120

: 18 sty 2023, 15:16
autor: Jake
sebastian44 pisze:
18 sty 2023, 11:00
To taka generalna zasada- jak chcesz jakies auto które jest dostępne na rynku to takie kup ;)
Z tym sie w 100% zgadzam.
sebastian44 pisze:
18 sty 2023, 11:00
Kupowanie czegoś z daleko idącym planem modyfikacji (zmienie silnik, mosty, reduktor i bedzie idealnie) to słaby pomysł.
Ale z tym juz niekoniecznie :) Bo czasami chcemy cos czego nie ma ot tak z fabryki, bo albo nie bylo produkowane albo jest bialym krukiem, albo chcemy nowszy silnik, starsza bude, wolniejsze mosty bo wieksze kola etc.

Re: Swap J120

: 18 sty 2023, 18:09
autor: finger
sebastian44 pisze:
18 sty 2023, 11:00
To taka generalna zasada- jak chcesz jakies auto które jest dostępne na rynku to takie kup ;) a kupowanie czegoś z daleko idącym planem modyfikacji (zmienie silnik, mosty, reduktor i bedzie idealnie) to słaby pomysł.
No tylko marnie z dostępnością benzyn :(

Re: Swap J120

: 18 sty 2023, 19:40
autor: Rokfor32
Temu patrzaj za lexami.

Re: Swap J120

: 18 sty 2023, 22:51
autor: Jake
A 4R 4 czy 5 generacji Ci nie lezy? Latwo dostepne, wiekszosc ma pod maska benzyne V8. Ostatnio ktos na forum sie chwalil ze sobie sciagnal takowego i zadowolny.

Re: Swap J120

: 19 sty 2023, 14:47
autor: sebastian44
Chyba wolałbym poszukać benzyny niż napierw szukać diesla, potem silnika a na koniec mechanika który to poskłada do kupy z sensem. A tak w ogóle koledzy wyżej maja racje, łatwiej bedzie znaleźć lexusa albo 4runnera. A co fabryka to fabryka ;)

Re: Swap J120

: 19 sty 2023, 19:56
autor: kylon
Wszystko zależy od chęci i możliwości finansowych. Jak kogoś stać to robi sobie na co ma ochotę. Jak pada hasło czy to się opłaca to odpowiedź brzmi - NIE!!!. Nie mniej jednak Ci którzy chcą i często nie liczą się z kosztami mają fun z tego.