Budowa "nowego" Lj70
Moderator: luk4s7
Budowa "nowego" Lj70
W związku z moim nowym nabytkiem, czyli nowym nadwoziem lj70, mam trochę dylematów. Plan jest taki aby zakupić dawce, wypiaskowac i zabezpieczyć podwozie, zrobić napędy, chamulce, zawiasy i.... No właśnie, motor, myślałem o swapie na 3,4 v6. I teraz pytanie, czy skrzynie i dyfry z 2,4 wolnossacego będą pasować, jak skomplikowana jest ingerencja w nadwozie (ściana grodziowa). Może koledzy mają inny pomysł na silnik, np 3,5 r5 td., 4,2 r6 td?
Dawcy jeszcze nie mam, może ktoś coś?
Czy jak dawca jest z UE, niezarejestrowany jeszcze u nas to czy można mu zmienić liczbę pasażerów, w dowodzie francuskim ma kategorie furgon i 2 os.
Czy i jak zabezpieczyć spód karoserii (jest fabrycznie nowa), w nadkolach, w osi pracy kół ma popryskane jakąś masą zabezpieczającą, a poza tym lakier.
Dawcy jeszcze nie mam, może ktoś coś?
Czy jak dawca jest z UE, niezarejestrowany jeszcze u nas to czy można mu zmienić liczbę pasażerów, w dowodzie francuskim ma kategorie furgon i 2 os.
Czy i jak zabezpieczyć spód karoserii (jest fabrycznie nowa), w nadkolach, w osi pracy kół ma popryskane jakąś masą zabezpieczającą, a poza tym lakier.
Re: Budowa "nowego" Lj70
Tu jest obszerne źródło wiedzy o zabezpieczeniu antykorozyjnym.
viewtopic.php?f=2&t=7546&hilit=antykorozyjne&start=255
viewtopic.php?f=2&t=7546&hilit=antykorozyjne&start=255
Re: Budowa "nowego" Lj70
Czytałem, ale to głównie wątek o zabezpieczeniu auta używanego. Nie uśmiecha mi się piaskowac nowego lakieru, a jednocześnie nie chce aby mi po paru latach ruda wylazla.
Re: Budowa "nowego" Lj70
Jak zaaplikuję takiego Krowna czy coś podobnego i wjadę na podwórko teściowej z nowym brukiem, a zrobi się upał, to mogę nie zdążyć uciec...
Może jednak zmatować i interplusem przejechać podłogę po całości ?
Rozmawiałem z Rokforem i zastanawialiśmy się nad takim rozwiązaniem + nadkola w jakimś środku tłumiącym i zabezpieczającym przed ścierniwem z kół.
Może jednak zmatować i interplusem przejechać podłogę po całości ?
Rozmawiałem z Rokforem i zastanawialiśmy się nad takim rozwiązaniem + nadkola w jakimś środku tłumiącym i zabezpieczającym przed ścierniwem z kół.
Re: Budowa "nowego" Lj70
Krown kapie tylko zaraz po zaaplikowaniu. Potem jest tylko tłusta warstwa która się trzyma bez problemu. Wjeżdżam na każdy bruk i nigdy nie zauważyłem nawet kropli. Moje auto stoi po każdej aplikacji z 1h i odbieram już podeschnięte.
Re: Budowa "nowego" Lj70
Ja właśnie zakończyłem budowę takiego cudaka... na bazie Fj70 wyszło super
Re: Budowa "nowego" Lj70
Dawaj foty i jakiś opis
Re: Budowa "nowego" Lj70
Toyka Fj 70 resorak z silnikiem 3f pozdrawiam
- Załączniki
-
- fj 70.jpg (47,11 KiB) Przejrzano 1940 razy