Kompleksowa renowacja J4
Moderator: luk4s7
Re: Kompleksowa renowacja J4
Chyba czegoś niedopisałeś.
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 20 sie 2019, 18:11
Re: Kompleksowa renowacja J4
sam mam podobną zagwóstkę.termin w moim mieście 5 lat.nie przyjmują zamówień. na chwilę dzisiejszą dałbym 2 3 dychy więcej i kupił coś lepszego.a tu patrzę dziś chevy corvette bym już za to miał.rynek powinien trochę dostosować się do potrzeb ludu.jeśli ja czegoś nie zrobię zrobi to konkurencja.nie koniecznie lepiej.takie kurka czasy
Re: Kompleksowa renowacja J4
Ale jakiego ludu. 3/4 firm pracuje dla zagranicy za normalne pieniądze. W wielu przypadkach nasz rodak stęka, chce tanio i jeszcze ma zatory płatnicze. No to się rynek dostosował. Znalazł klienta za euro.
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 20 sie 2019, 18:11
Re: Kompleksowa renowacja J4
ja płacę właśnie w euro.ale jak to napisał gruzin zostałem przefiltrowany bo byłem w ciuchach roboczych?woziłem ziemię żonie starą corollą.pan mi wytłumaczył inteligentnie że chyba szukam innej usługi.na to ja że chyba dobrze trafiłem.a pan pokazuje jak robią żeby mnie chyba zniechęcić no więc ja mówię że tak chce.to on że nie przyjmują zamówień...jawne walenie w c...a
Re: Kompleksowa renowacja J4
Ubiór o niczym nie świadczy. Ja się o tym wielokrotnie przekonałem. Sam chodzę trochę jak troll i dziad borowy ubrany w starych kurtkach.
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 20 sie 2019, 18:11
Re: Kompleksowa renowacja J4
mam podobnie. do tego zarośnięta mordka. co nie zmienia faktu że pan spalił się u mnie. wracająć do meritum sam szukam podobnej usługi mogę poczekać rok dwa może 3 auta nie będę wystawiał na targach.tylko po takim czasie priorytety mogą ulec zmianie.ale jestem cierpliwy.lubię słownych i konkretnych ludzi
Re: Kompleksowa renowacja J4
Też mam zarośniętą facjatę i w dodatku siwą
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 20 sie 2019, 18:11
Re: Kompleksowa renowacja J4
już myślałem że wkleisz mnie w kolejkę... haha pzdr
Re: Kompleksowa renowacja J4
Na razie muszę pokończyć zaległe tematy plus te umówione. Uruchamiam nowy dział. Jak się odgrzebię a nie jest łatwo to dopiero ruszam z zapisami. Miałem miękką dupę i wierzyłem klientom że kiedyś zapłacą bo przecież to chwilowe kłopoty. Teraz wyznaję zasadę. Twoje kłopoty nie mogą być Moimi kłopotami. Wystawiam za drzwi i tyle.
No ale to temat o czterdziestce jest zatem nie kasztańmy. W Święta powrzucam różne fotki.
No ale to temat o czterdziestce jest zatem nie kasztańmy. W Święta powrzucam różne fotki.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8424
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Kompleksowa renowacja J4
Czterdziestka wydaje się prosta do roboty. Bo posklejana z prostych blach. Więc niektórzy przyjmują, że sie to bez ceregieli zrobi z arkusza blachy, i będzie
Cóż - trochę racji w tym jest - auta czysto użytkowe w Arabowie czy Afryce tak są tam właśnie naprawiane Ale zrobienie tego na porządnie wymaga spec sprzętu, i dobrej wprawy w łapkach. Dopiero wtedy można się pokusić, żeby to auto wyszło jako zbudowane z metalu, a nie szpachli
Dosyć kluczowy jest sprzęt - chociażby zakuwarka do nitów. Nie ma szans ekonomicznych inwestowanie w takie narzędzia dla odbudowy jednego auta. Co powoduje specjalizację warsztatu - a na naszym rynku tych aut nie ma znowu aż tak wiele. Więc z konieczności trzeba rynek poszerzać dalej.
Generalnie to wszystko by nie było problemem, gdyby na naszym rynku istniała że tak to nazwę "kultura techniczna". Ogólniej - duży rynek pojazdów "klasycznych". Rynek usług by się wtedy też dostosował, i byli by wykonawcy na "średnim" poziomie. Ale tak nie jest - i się stworzyło silne rozwarstwienie - kilka warsztatów robiących dobrze lub bardzo dobrze, z kolejkami liczonymi w latach - i cała reszta robiąca na zasadzie "żeby przegląd przeszło". Opcje pośrednie po prostu zdechły ekonomicznie.
Cóż - trochę racji w tym jest - auta czysto użytkowe w Arabowie czy Afryce tak są tam właśnie naprawiane Ale zrobienie tego na porządnie wymaga spec sprzętu, i dobrej wprawy w łapkach. Dopiero wtedy można się pokusić, żeby to auto wyszło jako zbudowane z metalu, a nie szpachli
Dosyć kluczowy jest sprzęt - chociażby zakuwarka do nitów. Nie ma szans ekonomicznych inwestowanie w takie narzędzia dla odbudowy jednego auta. Co powoduje specjalizację warsztatu - a na naszym rynku tych aut nie ma znowu aż tak wiele. Więc z konieczności trzeba rynek poszerzać dalej.
Generalnie to wszystko by nie było problemem, gdyby na naszym rynku istniała że tak to nazwę "kultura techniczna". Ogólniej - duży rynek pojazdów "klasycznych". Rynek usług by się wtedy też dostosował, i byli by wykonawcy na "średnim" poziomie. Ale tak nie jest - i się stworzyło silne rozwarstwienie - kilka warsztatów robiących dobrze lub bardzo dobrze, z kolejkami liczonymi w latach - i cała reszta robiąca na zasadzie "żeby przegląd przeszło". Opcje pośrednie po prostu zdechły ekonomicznie.
Re: Kompleksowa renowacja J4
Rynek dla zabytkowej motoryzacji szybko rośnie. Coraz więcej ludzi ma chęć zakupu, posiadania klasycznego samochodu, motocykla. Jednak znaczna część tych świeżo upieczonych miłośników zabytków nie ma żadnej wiedzy technicznej i nawet nie odróżnia auta dobrze zrobionego od prowizorki jeśli oba tak samo się błyszczą i dobrze wyglądają w garażu czy na zdjęciach dla znajomych z FB.
Jedno auto kosztuje 80tys.zł, drugie 240tys.zł.
Poza ceną ta znaczna część ludzi nie będzie widziała żadnej różnicy między takimi autami.
Później taki klient ma kupionego za 30tys.zł projekta i szuka warsztatu u przysłowiowego Pana Waldka, który auto wyremontuje w kilka miesięcy za max. drugie 30tys.zł. licząc, że w kieszeni zostanie jeszcze 20tys.zł bo nie kupił tego po "pełnej renowacji" z ogłoszenia za 80...
Dlatego obecnie albo są zakłady robiące auta po najmniejszej linii oporu, dla takiego klienta, potem długo, długo nic i są firmy profesjonalne robiące auta dla klienta z wymaganiami i odpowiednim budżetem.
Pasjonaci, robiący sami dla siebie na naprawdę wysokim poziomie to jednostki ale też są.
Jedno auto kosztuje 80tys.zł, drugie 240tys.zł.
Poza ceną ta znaczna część ludzi nie będzie widziała żadnej różnicy między takimi autami.
Później taki klient ma kupionego za 30tys.zł projekta i szuka warsztatu u przysłowiowego Pana Waldka, który auto wyremontuje w kilka miesięcy za max. drugie 30tys.zł. licząc, że w kieszeni zostanie jeszcze 20tys.zł bo nie kupił tego po "pełnej renowacji" z ogłoszenia za 80...
Dlatego obecnie albo są zakłady robiące auta po najmniejszej linii oporu, dla takiego klienta, potem długo, długo nic i są firmy profesjonalne robiące auta dla klienta z wymaganiami i odpowiednim budżetem.
Pasjonaci, robiący sami dla siebie na naprawdę wysokim poziomie to jednostki ale też są.
Re: Kompleksowa renowacja J4
Witam
Jak już rozmawiamy o blacharzach pasjonacie to 5 może 6 lata temu znalazłem warsztat na uboczu i pasjonata umówiłem się z nim robił mi 70 naprawdę podobało mi się co robi, ale trwało to wieki.
Wiem 70 jest troszkę inne auto do roboty niż 40 ale chodzi bardziej o wykonanie i zaangażowanie.Umówiłem się ze dostarczam blachy które się da zakupić resztę sam dorabia, jak zobaczył co przywiozłem postanowił samemu je zrobić bo to co dostarczyłem było cienkie. Od razu spodobało mi się to a dodatkowo cena nie zmieniła się a nie była z kosmosu.
Po robocie rozliczyłem się z nim i powiedział ze to było ostatnie auto tego typu są łatwiejsze i szybsze roboty. Ostatnio byłe z ramka od 40 i maska to nie chciał tego brać.
70 zniszczyła blacharza szkoda.
Jak już rozmawiamy o blacharzach pasjonacie to 5 może 6 lata temu znalazłem warsztat na uboczu i pasjonata umówiłem się z nim robił mi 70 naprawdę podobało mi się co robi, ale trwało to wieki.
Wiem 70 jest troszkę inne auto do roboty niż 40 ale chodzi bardziej o wykonanie i zaangażowanie.Umówiłem się ze dostarczam blachy które się da zakupić resztę sam dorabia, jak zobaczył co przywiozłem postanowił samemu je zrobić bo to co dostarczyłem było cienkie. Od razu spodobało mi się to a dodatkowo cena nie zmieniła się a nie była z kosmosu.
Po robocie rozliczyłem się z nim i powiedział ze to było ostatnie auto tego typu są łatwiejsze i szybsze roboty. Ostatnio byłe z ramka od 40 i maska to nie chciał tego brać.
70 zniszczyła blacharza szkoda.
Re: Kompleksowa renowacja J4
Mój Sławek miał dokładnie to samo. Zrobił mi 3 czterdziestki i 2 osiemdziesiątki i powiedział - Sorry Kylon. Kupiłem maszynę do piaskowania i teraz będę piaskował. Szybszy i łatwiejszy pieniądz.
Re: Kompleksowa renowacja J4
I teraz mam wszystko u siebie i się bawimy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Kompleksowa renowacja J4
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk