Czołgiem Panowie,
tak patrzę, że niedługo minie rok od ostatniej wiadomości w wątku, więc pomyślałem, żepodbije go uzupełniającym pytaniem. Szczególnie, że w różnych wątkach pytanie o to gdzie zrobić zabezpieczenie ramy i pozostałych elementów przewija się dość czesto ale dyskusja wędruje przeważnie w kierunku technologi i/lub (
) sposobu wykonania.
Moje pytanie jest zatem następujące, czy możecie podzielić się miejscami, gdzie można taki temat konserwacji przeprowadzić. Pewnie w powoli mijającym sezonie ktoś robił taka konserwacje lub ma zaplanowaną - mogę to być miejsca z okolic Warszawy (jak w temacie) ale jak jest dobra miejscówka w karaju to dlaczego z niej nie skorzystać. Może uda się z tego zrobić jakąś krajową listę warsztatów, gdzie z temat można wykonać i zasłużyć na przypięcie listy.
Sam teraz szukam miejsca gdzie można byłoby wykonać oględziny i porozmawiać o tym, co tak naprawdę jest konieczne do wykonania oraz jak mógłby wyglądać zakres pracy ( oczywiście wiem, że 100 % procentach się tego nie przewidzi i może być jak z małą dziurą w zębie).
Szczególnie, że teraz może mi się wydawać, że jedyne rozwiązanie to szerokie prace ze zdjęciem budy a doświadczone oko może stwierdzić, że na takie prace to jeszcze za wcześnie i zaproponować coś bardziej odpowiedniego do tego co widać pod autem.
Z moich poszukiwań i lektury forum na tą chwilę mam listę kilku warsztatów ( sort alfabetyczny ) z okolic Warszawy, które podejmują się takich prac:
1.
Karłowicz4x4
2.
LandCruiser Service - Partyk "Suchy"
3.
Maxmoto 4X4
4.
Wyprawa4x4 , choć tu dostałem info, że już raczej dla nowych bryczek. Panie Krzysztofie "Kylon" jeżeli coś tu przekłamałem to z miejsca przeprosze.
a krajowo:
Mr Rust Garage - Biorków Mały
Stopiw Garage - Wodzisław Śląski
Prośba jak mierzyliście się z tematem i macie doświadczenie, gdzie uderzyć albo chcecie ostrzec. Podzielcie się tą wiedzą. W temacie 4, z samego forum wiadomo co i jak, sam też niedużą naprawę udało mi się zrealizować. W sprawie 2, znalazłem na forum dwa wątki gdzie widać, że pojawiła się mocna rysa. Nie wiem czy to wypadek przy pracy, czy faktycznie należy uważać. Z chłopakami z Maxmoto, ktoś ma może doświadczenie?
Z góry dzięki,
Pablo