Dzisiaj, po pełnym teście w warunkach terenowych mogę stwierdzić, że blokada pięknie działa (a była trupem...)

Mała relacja z naprawy blokady:
1. Truposz 2. Po czyszczeniu i naprawie 3. Prawie nówka
Moderator: luk4s7
W 2 samochodach co miałem blokada nie działał przez korozję aluminiowego dekla i pęknięcie korpusu. Elektrycznie obie były 100% sprawne.Qper23 pisze: ↑08 maja 2020, 18:50Myślę, że 99% przypadków nie działania blokad wynika z rozszczelnienia korpusu blokady (korozja na połączeniu stalowego stojana silnika i aluminiowego korpusu). Dalej wilgoć wewnątrz robi swoje, czasami "gnije" szczotkotrzymacz, czasami ślizgacze (wyłączniki krańcowe), czasami zacierają się łożyska ślizgowe wirnika, czasami wilgoć powoduje przyspieszone starzenie smaru (zestalenie) i rozłączenie obwodu wyłączników krańcowych itd.
U mnie wszystko po trochu, a gwoździem do trumny były odklejone magnesy stojana.
Założyłem 32x11,5 r15. 33 za duże mi się wydawały ,choć motor teraz radził by sobie na nich
W nowej Tacomie 2020 nadal są bębny z tyłu, nie tarczo-bębny tylko zwykłe bębny w 2020 roku!