Panowie
Dzisiaj listonosz przyniósł kabelek Mini VCI, więc laptop i do dzieła
Czy korekcja wtrysków na rozgrzanym silników na poziomie:
1 cyl. 0,935
2 cyl. 0,159
3 cyl. 0,154
4 cyl. 0,472
są OK
Bo żadnych niepokojących objawów nie mam...
Z VW pamiętam, że wartości do 1.0 były do przyjęcia...
I drugie pytanie
Ze wszystkimi modułami się łączę oprócz klimatyzacji.
Co może być nie tak Kabel czy nie ten program do klimy
Z góry dzięki.
Pozdrawiam
Piotr
Diagnostyka Techstream - pytania
Moderator: luk4s7
Re: Diagnostyka Techstream - pytania
Cześć,
Co prawda temat ma prawie 9 lat i nie doczekał się odpowiedzi, ale spróbuję podpiąć się tutaj ze swoim pytaniem.
Moja KDJ95 ma już niecałe 330 kkm przebiegu i na zimnym dość głośno "klepie". Na wiosnę chcę wyjąć wtryskiwacze, dokładnie je sprawdzić i prawdopodobnie wymienić, ale wcześniej chciałem sprawdzić korekcję. Auto posiadam od ponad 3 lat i w tym czasie korekcja kilka razy była sprawdzana w kilku warsztatach - za każdym razem słyszałem, że jest w porządku, ale od ostatniego sprawdzenia minął ponad rok, no i ostatnio mam wrażenie, że jest jakoś głośniej, choć może to być kwestia ujemnych temperatur.
W każdym razie przy ostatniej próbie udało się bez problemu połączyć z ECU, ale wartości korekcji wtryskiwaczy nie zmieniały się (na stałe odpowiednio +2.191, +0.472, -1.560, -1.404), podobnie jak Injection Timing (na stałe wartość 0). Dziś zrobiłem kolejne podejście i nawet bez włączania silnika komputer pokazuje te same wartości. Reszta parametrów (w tym także ciśnienie CR i inne) zmienia się na bieżąco.
Z czego wynika to "zamrożenie" wartości korekcji? Czy da się jakoś "kopnąć" ECU, żeby zaczęło to raportować na bieżąco?
Co prawda temat ma prawie 9 lat i nie doczekał się odpowiedzi, ale spróbuję podpiąć się tutaj ze swoim pytaniem.
Moja KDJ95 ma już niecałe 330 kkm przebiegu i na zimnym dość głośno "klepie". Na wiosnę chcę wyjąć wtryskiwacze, dokładnie je sprawdzić i prawdopodobnie wymienić, ale wcześniej chciałem sprawdzić korekcję. Auto posiadam od ponad 3 lat i w tym czasie korekcja kilka razy była sprawdzana w kilku warsztatach - za każdym razem słyszałem, że jest w porządku, ale od ostatniego sprawdzenia minął ponad rok, no i ostatnio mam wrażenie, że jest jakoś głośniej, choć może to być kwestia ujemnych temperatur.
W każdym razie przy ostatniej próbie udało się bez problemu połączyć z ECU, ale wartości korekcji wtryskiwaczy nie zmieniały się (na stałe odpowiednio +2.191, +0.472, -1.560, -1.404), podobnie jak Injection Timing (na stałe wartość 0). Dziś zrobiłem kolejne podejście i nawet bez włączania silnika komputer pokazuje te same wartości. Reszta parametrów (w tym także ciśnienie CR i inne) zmienia się na bieżąco.
Z czego wynika to "zamrożenie" wartości korekcji? Czy da się jakoś "kopnąć" ECU, żeby zaczęło to raportować na bieżąco?