
Ładowanie akumulatora hotelowego
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 07 sty 2023, 16:18
- Auto: J150
Re: Ładowanie akumulatora hotelowego
Dzięki panowie. Zabieram się do dalszego czytania w takim razie 

Re: Ładowanie akumulatora hotelowego
Jeszcze macie zestawy defy.
Ładowarki + podgrzewacze + sterowniki.
Trochę to kosztuje ale jest montowane na stałe i działa super.
Przy połączeniu ze sterownikami smart daje to fajne mozliwosc i.
Rano zimą wsiadasz do ciepłego i naladowanego auta.
Ładowarki + podgrzewacze + sterowniki.
Trochę to kosztuje ale jest montowane na stałe i działa super.
Przy połączeniu ze sterownikami smart daje to fajne mozliwosc i.
Rano zimą wsiadasz do ciepłego i naladowanego auta.
Re: Ładowanie akumulatora hotelowego
Defa jest ogolnie super... tylko te ich ladowarki maja z tego co pamietam strasznie mikre amperaze. Patrzylem pod katem mojego auta i niestety wyszlo mi ze musialbym auto ladowac ze 4 dni zeby faktycznie akumuluatory byly podladowane.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 07 sty 2023, 16:18
- Auto: J150
Re: Ładowanie akumulatora hotelowego
Ctek PRO25S będzie ok? (https://www.ctek.com/uk/battery-charger ... /pro25s-uk) czy lepiej jakiś inny model?
Wg opisu ładuje też LiFePO4, więc wygląda na bardzo uniwersalne urządzenie.
Wg opisu ładuje też LiFePO4, więc wygląda na bardzo uniwersalne urządzenie.
-
- Posty: 238
- Rejestracja: 11 mar 2019, 19:55
- Auto: Toyota Land Cruiser KDJ95 2001 5D.
- Kontakt:
Re: Ładowanie akumulatora hotelowego
Wygląda świetnie.
To jakiś fenomen piszą, że da prąd do 25A przy 12V (300W), a nie widać żadnego aktywnego chłodzenia.
Mam w domu zasilacz do Alienware, który daje 9A przy 19V i grzeje się jak piecyk.
Po za tym ciekawe, czy klasa IP44 w terenie wystarczy.
To jakiś fenomen piszą, że da prąd do 25A przy 12V (300W), a nie widać żadnego aktywnego chłodzenia.
Mam w domu zasilacz do Alienware, który daje 9A przy 19V i grzeje się jak piecyk.
Po za tym ciekawe, czy klasa IP44 w terenie wystarczy.
Re: Ładowanie akumulatora hotelowego
Ten typ tak ma. Miałem starsza wersję tej ładowarki (jakieś kilkanaście lat temu) i tez miała takie parametry tylko nie miała obsługi akumulatorów litowych. Wyglądała podobnie tylko była szara/srebrna.Darek_LC_J95 pisze: ↑14 mar 2023, 13:29To jakiś fenomen piszą, że da prąd do 25A przy 12V (300W), a nie widać żadnego aktywnego chłodzenia.
Między innymi dla tego za C-Tek tyle płacisz bo troche pracy poświęcają aby to było dopracowane.
Jeżeli dobrze pamiętam to tam jednak jest wentylator w środku i małe otwory na krótszych bokach obudowy.
To zależy gdzie zamontujesz. Czy ECU (komputery) pod deską w kabinie są lepiej zabezpieczone? Jak chcesz pojazd do topienia to albo wywalasz całą elektronikę, albo montujesz wszystko pod sufitem albo szukasz urządzeń w wykonaniu militarnym (ewentualnie innym przemysłowym, morskim o wyższym IP).
Re: Ładowanie akumulatora hotelowego
Nie montujcie czasem C-tek, czy innych DC-DC pod maską blisko silnika. W Polsce to jeszcze działa jak jest chłodno. W wysokich temperaturach urządzenie się przegrzewa i nie ładuje lub ładuje ograniczonym prądem. To samo dotyczy urządzeń Redarc (chociaż producent nie wyklucza montażu pod maską).
Niestety nauczyłem się tego na własnej skórze.
Niestety nauczyłem się tego na własnej skórze.