Odpowietrzenie reduktora, mostów
Moderator: luk4s7
Odpowietrzenie reduktora, mostów
Jak sprawdzić czy zaworki odpowietrzników reduktora i mostów działają poprawnie?
Re: Odpowietrzenie reduktora, mostów
Pod palcem powinny się uginać o kilka milimetrów z oporem małej sprężynki jak w długopisie. No a potem to czy są drożne a to już po zdjęciu.
Re: Odpowietrzenie reduktora, mostów
Dzięki.
Ewentualna wymiana przy mostach powinna być prosta.
Kłopot to zaworek przy reduktorze. Założę, że smarowany jest olejem reduktora a wysokość od podłoża powinna zabezpieczyć go przez zabrudzeniem.
Ewentualna wymiana przy mostach powinna być prosta.
Kłopot to zaworek przy reduktorze. Założę, że smarowany jest olejem reduktora a wysokość od podłoża powinna zabezpieczyć go przez zabrudzeniem.
Re: Odpowietrzenie reduktora, mostów
Znacie kogoś, komu udało się uszczelnić mosty i skrzynki tak, że po przejechaniu przez wodę nie dostawała się do nich woda?
Ja nie.
Chociaż moja grupa odniesienia to raczej ludzie od przepraw a nie wypraw.
Ja mosty mam już w miarę szczelne, ale wiem, że ich szczelność nie wynika z tego, że sobie przedłużyłem rurki (wprowadziłem je do kabiny pod sufit).
Póki Kylon nie naprawił i nie uszczelnił mi mostów (wymienił łożyska, uszczelniacze itp itd) to same odpowietrzniki nawet super przedłużone niewiele dawały.
Po przejechaniu przez wodę i tak sprawdzam kolor oleju.
oRadek LJ73 polift 1991r.
Ja nie.
Chociaż moja grupa odniesienia to raczej ludzie od przepraw a nie wypraw.
Ja mosty mam już w miarę szczelne, ale wiem, że ich szczelność nie wynika z tego, że sobie przedłużyłem rurki (wprowadziłem je do kabiny pod sufit).
Póki Kylon nie naprawił i nie uszczelnił mi mostów (wymienił łożyska, uszczelniacze itp itd) to same odpowietrzniki nawet super przedłużone niewiele dawały.
Po przejechaniu przez wodę i tak sprawdzam kolor oleju.
oRadek LJ73 polift 1991r.