Luźne rozmowy o J25
Moderator: luk4s7
Re: Luźne rozmowy o J25
podejrzewam że to są wymogi homologacyjne na UE.
Luźne rozmowy o J25
Pisałem o tym trochę wyżej choć chyba nie do końca padła odpowiedź na Twoje pytanie. Otóż kiedy silnik nie pracuje to nie generuje żadnych zanieczyszczeń i o to chodzi w cyklu homologacyjnym. Dlatego dodali start stop. A czemu logika taka że po każdym uruchomieniu trzeba ponownie wyłączać - to właśnie wynika z wymogów homologacji aby użytkownik przypadkiem nie zapomniał tego systemu włączyć. Wyłącznik jest pewnie w teorii tylko dla szczególnych sytuacji w których silnik musi pracować cały czas. Domyślnie więc ma gasnąć żeby ratować lasy tropikalnepawel4osi pisze:
Właśnie chodzi o ten jeden upierdliwy przycisk start/stop. Dlaczego, skoro nie jest obowiązkowy, bo możesz go wyłączyć kiedy chcesz, to nie może być zrobiony tak jak pozostałe, że włączasz kiedy ty zdecydujesz?

Re: Luźne rozmowy o J25
Lasy to są akurat bardzo zadowolone z CO2
Re: Luźne rozmowy o J25
Tak zgadza się... w teorii wszystko gra i buczy. I natura będzie uratowana... w teoriiluk4s7 pisze: ↑12 wrz 2023, 09:55Pisałem o tym trochę wyżej choć chyba nie do końca padła odpowiedź na Twoje pytanie. Otóż kiedy silnik nie pracuje to nie generuje żadnych zanieczyszczeń i o to chodzi w cyklu homologacyjnym. Dlatego dodali start stop. A czemu logika taka że po każdym uruchomieniu trzeba ponownie wyłączać - to właśnie wynika z wymogów homologacji aby użytkownik przypadkiem nie zapomniał tego systemu włączyć. Wyłącznik jest pewnie w teorii tylko dla szczególnych sytuacji w których silnik musi pracować cały czas. Domyślnie więc ma gasnąć żeby ratować lasy tropikalnepawel4osi pisze:
Właśnie chodzi o ten jeden upierdliwy przycisk start/stop. Dlaczego, skoro nie jest obowiązkowy, bo możesz go wyłączyć kiedy chcesz, to nie może być zrobiony tak jak pozostałe, że włączasz kiedy ty zdecydujesz?![]()

Re: Luźne rozmowy o J25
Ok dotknąłem na żywo, hmm nieporownywalne do aktualnej 150 (mam executive black matt) gabaryt większy, jednak w środku bardziej zabudowany i miejsca (przesttzeni) wydaje się.mniej. Tu była wersja 7 osób i drugi rząd jak by mniej miejsca miał, może w 5 będzie regulacja. Poza tym dla mnie nardzo pozytywnie, fajne materiały, pudełko kształty. Podwozie solidne jak to LC. Wogóle wóz wydaje się taki zwarty bardziej (statycznie), dźwięk motoru doskonale znany, Ciekawe jak będzie jeździł....
Re: Luźne rozmowy o J25
Gdzie można zobaczyć ?
Re: Luźne rozmowy o J25
Najważniejsze pytanie, czy fotel dalej tak wysoko pod sufit, czy jest więcej miejsca nad głową i lepiej widać? W mojej 150 mam teraz górną krawędź szyby na wysokości oczu, co jest wkruw....eherrkam pisze: ↑14 wrz 2023, 21:43Ok dotknąłem na żywo, hmm nieporownywalne do aktualnej 150 (mam executive black matt) gabaryt większy, jednak w środku bardziej zabudowany i miejsca (przesttzeni) wydaje się.mniej. Tu była wersja 7 osób i drugi rząd jak by mniej miejsca miał, może w 5 będzie regulacja. Poza tym dla mnie nardzo pozytywnie, fajne materiały, pudełko kształty. Podwozie solidne jak to LC. Wogóle wóz wydaje się taki zwarty bardziej (statycznie), dźwięk motoru doskonale znany, Ciekawe jak będzie jeździł....
Re: Luźne rozmowy o J25
Jeżeli w aktualnej 150 masz taki problem, to w nowym może także być to samo. Przednia szyba jest batdziej pionowa, ale sufit jest trochę niżej (wóz ogólnie jest niższy). Poza tym jest mniejsza lodówka i wyższy tunel środkowy z tyłu....
Re: Luźne rozmowy o J25
Powiem Wam że w terenie lepiej 
