Luźne rozmowy o J25

Moderator: luk4s7

pinc6x6
Posty: 207
Rejestracja: 29 wrz 2010, 10:47
Auto: Hilux
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o J25

Post autor: pinc6x6 »

podejrzewam że to są wymogi homologacyjne na UE.

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Luźne rozmowy o J25

Post autor: luk4s7 »

pawel4osi pisze:
Właśnie chodzi o ten jeden upierdliwy przycisk start/stop. Dlaczego, skoro nie jest obowiązkowy, bo możesz go wyłączyć kiedy chcesz, to nie może być zrobiony tak jak pozostałe, że włączasz kiedy ty zdecydujesz?
Pisałem o tym trochę wyżej choć chyba nie do końca padła odpowiedź na Twoje pytanie. Otóż kiedy silnik nie pracuje to nie generuje żadnych zanieczyszczeń i o to chodzi w cyklu homologacyjnym. Dlatego dodali start stop. A czemu logika taka że po każdym uruchomieniu trzeba ponownie wyłączać - to właśnie wynika z wymogów homologacji aby użytkownik przypadkiem nie zapomniał tego systemu włączyć. Wyłącznik jest pewnie w teorii tylko dla szczególnych sytuacji w których silnik musi pracować cały czas. Domyślnie więc ma gasnąć żeby ratować lasy tropikalne Obrazek

pinc6x6
Posty: 207
Rejestracja: 29 wrz 2010, 10:47
Auto: Hilux
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o J25

Post autor: pinc6x6 »

Lasy to są akurat bardzo zadowolone z CO2😁

pawel4osi
Posty: 28
Rejestracja: 08 maja 2011, 16:37
Auto: Rav4, LC200
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o J25

Post autor: pawel4osi »

luk4s7 pisze:
12 wrz 2023, 09:55
pawel4osi pisze:
Właśnie chodzi o ten jeden upierdliwy przycisk start/stop. Dlaczego, skoro nie jest obowiązkowy, bo możesz go wyłączyć kiedy chcesz, to nie może być zrobiony tak jak pozostałe, że włączasz kiedy ty zdecydujesz?
Pisałem o tym trochę wyżej choć chyba nie do końca padła odpowiedź na Twoje pytanie. Otóż kiedy silnik nie pracuje to nie generuje żadnych zanieczyszczeń i o to chodzi w cyklu homologacyjnym. Dlatego dodali start stop. A czemu logika taka że po każdym uruchomieniu trzeba ponownie wyłączać - to właśnie wynika z wymogów homologacji aby użytkownik przypadkiem nie zapomniał tego systemu włączyć. Wyłącznik jest pewnie w teorii tylko dla szczególnych sytuacji w których silnik musi pracować cały czas. Domyślnie więc ma gasnąć żeby ratować lasy tropikalne Obrazek
Tak zgadza się... w teorii wszystko gra i buczy. I natura będzie uratowana... w teorii :D

herrkam
Posty: 98
Rejestracja: 09 mar 2015, 21:00
Auto: J15 2022 Executive Black Matt
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o J25

Post autor: herrkam »

Ok dotknąłem na żywo, hmm nieporownywalne do aktualnej 150 (mam executive black matt) gabaryt większy, jednak w środku bardziej zabudowany i miejsca (przesttzeni) wydaje się.mniej. Tu była wersja 7 osób i drugi rząd jak by mniej miejsca miał, może w 5 będzie regulacja. Poza tym dla mnie nardzo pozytywnie, fajne materiały, pudełko kształty. Podwozie solidne jak to LC. Wogóle wóz wydaje się taki zwarty bardziej (statycznie), dźwięk motoru doskonale znany, Ciekawe jak będzie jeździł....

TomekW
Posty: 296
Rejestracja: 26 wrz 2014, 01:40
Auto: VDJ76
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o J25

Post autor: TomekW »

Gdzie można zobaczyć ?

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1394
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o J25

Post autor: tadeo »

herrkam pisze:
14 wrz 2023, 21:43
Ok dotknąłem na żywo, hmm nieporownywalne do aktualnej 150 (mam executive black matt) gabaryt większy, jednak w środku bardziej zabudowany i miejsca (przesttzeni) wydaje się.mniej. Tu była wersja 7 osób i drugi rząd jak by mniej miejsca miał, może w 5 będzie regulacja. Poza tym dla mnie nardzo pozytywnie, fajne materiały, pudełko kształty. Podwozie solidne jak to LC. Wogóle wóz wydaje się taki zwarty bardziej (statycznie), dźwięk motoru doskonale znany, Ciekawe jak będzie jeździł....
Najważniejsze pytanie, czy fotel dalej tak wysoko pod sufit, czy jest więcej miejsca nad głową i lepiej widać? W mojej 150 mam teraz górną krawędź szyby na wysokości oczu, co jest wkruw....e

herrkam
Posty: 98
Rejestracja: 09 mar 2015, 21:00
Auto: J15 2022 Executive Black Matt
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o J25

Post autor: herrkam »

Jeżeli w aktualnej 150 masz taki problem, to w nowym może także być to samo. Przednia szyba jest batdziej pionowa, ale sufit jest trochę niżej (wóz ogólnie jest niższy). Poza tym jest mniejsza lodówka i wyższy tunel środkowy z tyłu....

Awatar użytkownika
irko
Posty: 1714
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:53
Auto: Hilux 09
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o J25

Post autor: irko »

Powiem Wam że w terenie lepiej :)

ODPOWIEDZ