Strona 1 z 5

Luźne rozmowy o LC300

: 28 gru 2021, 16:59
autor: Wiener
Na całą resztę normalnego świata jest 3.5 twin turbo 415KM. Dostępny u Arabów, w Rosji, w USA jako Lexus LX600.

Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.

A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy. :mrgreen:



https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0

Re: Dane techniczne

: 28 gru 2021, 21:26
autor: rzemanki
Wiener pisze:
28 gru 2021, 16:59
Na całą resztę normalnego świata jest 3.5 twin turbo 415KM. Dostępny u Arabów, w Rosji, w USA jako Lexus LX600.

Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.

A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy. :mrgreen:



https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0
Podobno ma być ;)
Słyszałem, że na ostatnim zebraniu dealerów Toyoty w Polsce, taka deklaracja padła.

Re: Dane techniczne

: 29 gru 2021, 23:34
autor: stasik
Wiener pisze:
28 gru 2021, 16:59
Na całą resztę normalnego świata jest 3.5 twin turbo 415KM. Dostępny u Arabów, w Rosji, w USA jako Lexus LX600.

Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.

A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy. :mrgreen:



https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0
Czytam takie opinie i krew mnie zalewa...
"Duże" Land Cruisery to dobre samochody i J30 powinna być dostępna w Europie, ale to nie powód, żeby wyzywać Prado od badziewia. Mają one swoje słabsze strony, ale to naprawdę dobre samochody. Mały i awaryjny silnik? 2,8 litra Ci za mało? 1GD-FTV to silnik o ugruntowanej całkiem dobrej opinii. Prędzej podwójnie uturbiona i absurdalnie wysilona benzynówka klęknie niż to "małe" 2,8 Z resztą, duży samochód i tak wymaga diesla i tyle.

Re: Dane techniczne

: 30 gru 2021, 18:57
autor: Wiener
rzemanki pisze:
28 gru 2021, 21:26
Wiener pisze:
28 gru 2021, 16:59
Na całą resztę normalnego świata jest 3.5 twin turbo 415KM. Dostępny u Arabów, w Rosji, w USA jako Lexus LX600.

Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.

A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy. :mrgreen:



https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0
Podobno ma być ;)
Słyszałem, że na ostatnim zebraniu dealerów Toyoty w Polsce, taka deklaracja padła.
GADOJ co gadajo na zebraniu dealerów. Ja z mojego źródełka słyszałem, że 300 czy to w LC czy też LX nie będzie. W oficjalnej dystrybucji będzie? Czy jakiś szachermacher jak z LX570? Będzie benzyna czy tylko diesel? Gadaj! :x :D

@Stasik, nie trzeba dużo szukać o problemach ze 150, jesteśmy na TLC... ile to już wątków było z problemami z SCR i DPF. A ile na australijskich forach. A z tymi osiągami 150ki bym uwierzył gdybym sam się nią nie przejechał. Nie idzie nawet jak na terenówkę. Osiągi gorsze od dostawczaka, tak słabe, że trudno się było wbić na autostradę na wjeździe.

Re: Dane techniczne

: 30 gru 2021, 21:03
autor: rzemanki
Wiener pisze:
30 gru 2021, 18:57
rzemanki pisze:
28 gru 2021, 21:26
Wiener pisze:
28 gru 2021, 16:59
Na całą resztę normalnego świata jest 3.5 twin turbo 415KM. Dostępny u Arabów, w Rosji, w USA jako Lexus LX600.

Dla biedackiej UE obecnie nie ma i nie ma w planach. W sumie patrząc na zarobki netto w UE to i nie ma się czemu dziwić, mało kogo stać w UE na samochód za ponad pół bańki. Może dostaniemy nową generację udawanego Land Cruisera czyli Prado, ale z jakimś małym i awaryjnym silnikiem.

A tutaj do obejrzenia krótki walkaround + przyspieszenie od 0 do końca. Leci lepiej od Polo GTi, a jest z 2 razy większy. :mrgreen:



https://www.youtube.com/watch?v=2DRaT2ipRi0
Podobno ma być ;)
Słyszałem, że na ostatnim zebraniu dealerów Toyoty w Polsce, taka deklaracja padła.
GADOJ co gadajo na zebraniu dealerów. Ja z mojego źródełka słyszałem, że 300 czy to w LC czy też LX nie będzie. W oficjalnej dystrybucji będzie? Czy jakiś szachermacher jak z LX570? Będzie benzyna czy tylko diesel? Gadaj! :x :D

@Stasik, nie trzeba dużo szukać o problemach ze 150, jesteśmy na TLC... ile to już wątków było z problemami z SCR i DPF. A ile na australijskich forach. A z tymi osiągami 150ki bym uwierzył gdybym sam się nią nie przejechał. Nie idzie nawet jak na terenówkę. Osiągi gorsze od dostawczaka, tak słabe, że trudno się było wbić na autostradę na wjeździe.
Wiem tylko, że ma być 300.Więcej nic nie chcieli mi powiedzieć.

150 z silnikiem 2.8 204km bardzo sobie chwalę. Nie spodziewałem się cudów a jeździ całkiem fajnie.

Re: Dane techniczne

: 31 gru 2021, 07:47
autor: Wiener
A powiedzieli kiedy chociaż? Bo ostrzę sobie zęby na nią. A tak już spekulując: może będzie hybryda. W USA jest już 3.5 twin turbo hybryda w Tundrze, a wprowadzając coś na rynek UE niemądre byłoby nieużycie hybrydy mając już opracowaną technologię.

Re: Dane techniczne

: 31 gru 2021, 10:55
autor: stasik
A jakie problemy mają opisywać użytkownicy tego forum? Większość jeździ dieslami, reszta pancernymi wolnossącymi benzyniakami. Z resztą i one nie są takie pancerne, kumpel wydał niedawno 20 kPLN na remont 5,7 V8.

Natomiast wysilone, uturbione benzynówki nie są mniej awaryjne od diesli.

Co do 150, którą jechałeś - napewno była sprawna? :lol:

Re: Dane techniczne

: 31 gru 2021, 13:30
autor: Wiener
No też się nad tym zastanawiałem, ale pan z salonu mówił, że to tak jest. Do 50km/h sprawnie szła, a dalej no straszna lipa. Gdyby była 4.0, to bym na pewno miał ją w garażu, a tak jest co innego. Ale na 300 się napaliłem jak cygan na zasiłek.

Nie do porównania z tym jak zbiera się nowa 300. Przepaść ogromna. Zresztą o czym tu gadać jak moc silnika x2.

Z awaryjnością turbodiesli na poziomie turbobenzyn bym się zgodził gdybyśmy nie mieli norm euro6. SCR i szybko zapychające się DPFy w odróżnieniu od GPFów to coś, co przemawia na niekorzyść silnika w gnoju.

Re: Dane techniczne

: 31 gru 2021, 19:14
autor: rzemanki
Jeżdżę codziennie, więc jest sprawna. Rocznik 2021.

W porównaniu do 150 z silnikiem 177km czy też 120 +chip; obecna 150 jeździ rewelacyjnie.

Re: Dane techniczne

: 01 sty 2022, 14:41
autor: stasik
Fakt, tym SCRem przypomniałeś mi dlaczego nieszczególnie mam ochotę na grubsze wydatki na nowszy model ;-) SCR to zło i nie bez przyczyny wymyślono emulatory. A propos, australijskie zaopatrzwnie w AdBlue to głównie Chiny, a Kitajce zmniejszyły produkcję ze względu na problemy energetyczne. No i Kangury rozważają chwilową legalizację emulatorów :mrgreen:

Co do GPF - jeszcze się okaże... Ja z DPFem nie miałem nigdy problemów, ale też mieszkam w fajnym miejscu, wszystkie sprawy miejskie załatwiam z buta, a samochód zwykle pokonuje minimum 20 km.
W benzynówkach problemem pozostaje trwałość turbosprężarki. Spaliny mają dużo wyższą temperaturę niż diesle - siostra termodynamika jest nieubłagana ;-) No i sama "klasyczna" trwałość diesla rozumiana jako odporność na zużycie pierścieni i gładzi niezmiennie pozostaje znacząco wyższa. A kapitalka np. dużego V6 czy V8 to już naprawdę gruba kasa, przy której drobniaki wydane na wtryskiwacze czy inne SCRy bledną.

Ta rozczarpwująca J15 to był automat? Bo to by sporo tłumaczyło...

Re: Dane techniczne

: 03 sty 2022, 17:58
autor: OMM

Re: Dane techniczne

: 04 sty 2022, 10:24
autor: Wiener
Tak, automat. To nie lata 50, żeby jeździć manualem.

OMM, po pierwsze ceny chore, bo drugie ten sprzedający wydaje się potencjalnie podejrzany: https://jaguarclubpoland.net/forum/inde ... ic=32033.0

Re: Dane techniczne

: 04 sty 2022, 15:28
autor: OMM
Sprzedający z ostatniego linku jest znany i ma tu na forum pozytywne opinie. W ogłoszeniach z Krakowa jest natomiast mowa o pochodzeniu samochodów z sąsiedniego kraju. Tam są już dostępne?

Ceny dość "mocne". Pojawiło się w ostatnim tygodniu więcej ogłoszeń 300 na portalach. Dosłownie w jednym momencie taki wysyp. Jest już też tam jedna zarejestrowana w kraju.

Re: Dane techniczne

: 04 sty 2022, 19:16
autor: stasik
Tak, automat. To nie lata 50, żeby jeździć manualem.
Mamy początek lat dwudziestych dopiero :mrgreen:

Daruj sobie niepotrzebne złośliwości. Jak byś się teraz czuł gdybym napisał np. że automaty są dla inwalidów (równie idiotyczny argument). Tak się nie prowadzi kulturalnej dyskusji, dlatego też drugi raz w tę dyskusję nie wchodzę.

Re: Dane techniczne

: 05 sty 2022, 10:16
autor: Wiener
No jest na otomoto zarejestrowany, wersja paździerz ze szmacianą tapicerką za 560k. :lol:

A przypomnę, że u ruskich najwyższa wersja koło 400k chodzi.