Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
Moderator: luk4s7
Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
mocny temat w wykonaniu expedycji: http://dakar.pl/galerie/galerie-zdjec/a ... .htm#11270" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
No
Gąsienice mi się podobają ale te baniaki robiące z niej ponton
Co innego woda stojąca a co innego morze
Projekt faktycznie fajowy.
Gąsienice mi się podobają ale te baniaki robiące z niej ponton
Co innego woda stojąca a co innego morze
Projekt faktycznie fajowy.
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
Bardzo fajny projekt. Tylko dlaczego Tundra??? Chyba nie bnajbardziej optymalny kosztowo samochód.
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
No tundra ma same zalety. Jest tańsza od land cruisera a jednakowo mocna, nadaje się do przewozu gąsienic na pace i pięknie wyposażona. No a dlaczego nie Hilux w takim razie? No bo samochód musi mieć coś pod maską, żeby popylać na piachu czy wodzie i iForce 5.7 z Tundry się do tego nadaje. Poza tym Europa nie produkuje w sumie żadnych aftermarketowych części do samochodów i wszystkie dziwadła są z USA: a to dłuższe wahacze, inne amory, kompresory i turbiny, jak ktoś chce to SAS itd... Więc Tundra doskonale się nadaje pod przeróbkę.
- Transporter
- Posty: 141
- Rejestracja: 09 sty 2011, 19:20
- Auto: KDJ 120
- Kontakt:
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
Mocny projekt. Kurde, super wygląda na tych gąsienicach , jak popyla po piasku
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
Dzisiaj macałem jak na takim czymś pogina yamaha rhino- ożeszjegomać..
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2518
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
tu troszkę więcej o aucie
http://topcanal.pl/top-wiadomosci-wiece ... odladowego" onclick="window.open(this.href);return false;
http://topcanal.pl/top-wiadomosci-wiece ... odladowego" onclick="window.open(this.href);return false;
- Northern Sun
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 sty 2008, 07:09
- Kontakt:
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
no shoku to nie ma, gasienice dobre na piasek; flex taki sobie; jedybnie co lockersy sa;
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
Ciekawe jak z homologacją na te wszystkie dodatki? Normalny przy pierwszej kontroli pożegnałby się z dowodem i kilkoma stówkami mandatu. Chyba, że się mylę...
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
Też jestem ciekaw bo jak ogarniamy przetargi dla Państwowych instytucji to musimy dostarczać ogromna papierkologię
Głównie chodzi o zderzaki choć o zawieszenia też chodzi. Poszczególne elementy moga mieć homologacje ale amerykańska to chyba nie jest honorowana w Europie.
Głównie chodzi o zderzaki choć o zawieszenia też chodzi. Poszczególne elementy moga mieć homologacje ale amerykańska to chyba nie jest honorowana w Europie.
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
Kolejnym prototypem bedzie najnowszy hill........... i to on bedzie miał pędnik na pace, którego jeszcze nie ma tundra...... ..... bo tundra ma juz nie byc pływajaca......
- Northern Sun
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 sty 2008, 07:09
- Kontakt:
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
plywajaca? .. statki na morzu tez beda pod opieka? ostatnie zdjecie lekka amatorka, co to niby ma byc? .. nie ma blotnych dziur to wjezdzam do jeziora ..
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
Wygląda na to że ponownie trzeba udowodnić sobie i światu że Polak potrafi . Z tego drugiego linka linka dowiadujemy się że auto może holować łódkę firmy Parker, jakby inne auta nie tego nie potrafiły. Ktoś pewnie napisał dobrze wniosek i otrzymał takiego granta , umożliwiającego taką zabawę . Może kilka takich i załatwimy przy okazji sprawę obrony terytorialnej polskiego wybrzeża . W końcu korweta gawron pochłonęła już taką kasę i nie wiadomo czy kiedykolwiek wejdzie do służby http://pl.wikipedia.org/wiki/Korwety_projektu_621" onclick="window.open(this.href);return false;
PozdrawiaM
PozdrawiaM
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
Pojazd z założenia miał być pływającym centrum dowodzącym na terenach zlanych .......w środku są grodzie, papy zęzowe, komputery, radary , sonary...do tego mobilność terenowa...koła i gąsienice....oraz na zewnątrz zbiorniki wypornościowe umożliwiające pływalność toytoya...oraz pędnik około 330 koni zamontowany na pace napędzany silnikiem przez reduktor gelendy........
PS... osobiście uważam że kupienie kilku choćby ruskich amfibii zrobiło by więcej dobrego przy mniejszych finansach.......ale na coś trzeba wydać kasę sponsorów.........i dlatego będzie nowa zabawka pływająca.......z hilla.......
PS... osobiście uważam że kupienie kilku choćby ruskich amfibii zrobiło by więcej dobrego przy mniejszych finansach.......ale na coś trzeba wydać kasę sponsorów.........i dlatego będzie nowa zabawka pływająca.......z hilla.......
Re: Tundra Akademii Morskiej w Gdyni
no właśnie - chyba tylko o pokazówkę chodzi, a nie o realne potrzeby,
na rynku są gotowce - jak np.:
http://www.atonimpulse.com/Introduction_to_Viking.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The Russian-built Aton-Impulse Viking-2992 is an amphibious, seven-passenger emergency rescue car. It's also pretty awesome.
The Viking tackles the problem of amphibious, remote rescue in a slightly different way than its considerably larger peers, with a compact size. The vehicle is just under 16.5 feet and tips the scales at a delicate 3,218 lbs and is powered by a mid-mounted VAZ 1.8 liter, 82 HP four cylinder. On the road it tops out at a leisurely 37 MPH, but since it's equipped with an on-board jet pump it can go 6.2 MPH on the water. Off-roading isn't too bad either, with an air suspension capable of lifting the vehicle 10 inches over the lowest height and besting approach angles of 38%. It may not be pretty, it may not be speedy, but it's certainly pretty awesome in a purpose-built Russian kinda way.
na rynku są gotowce - jak np.:
http://www.atonimpulse.com/Introduction_to_Viking.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The Russian-built Aton-Impulse Viking-2992 is an amphibious, seven-passenger emergency rescue car. It's also pretty awesome.
The Viking tackles the problem of amphibious, remote rescue in a slightly different way than its considerably larger peers, with a compact size. The vehicle is just under 16.5 feet and tips the scales at a delicate 3,218 lbs and is powered by a mid-mounted VAZ 1.8 liter, 82 HP four cylinder. On the road it tops out at a leisurely 37 MPH, but since it's equipped with an on-board jet pump it can go 6.2 MPH on the water. Off-roading isn't too bad either, with an air suspension capable of lifting the vehicle 10 inches over the lowest height and besting approach angles of 38%. It may not be pretty, it may not be speedy, but it's certainly pretty awesome in a purpose-built Russian kinda way.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2012, 02:36 przez Remiołek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem linki do YT.
Powód: Poprawiłem linki do YT.