głowica
Moderator: luk4s7
głowica
niestety w moim 4runnerze (3,0 TD z 95) konieczna będzie wymiana głowicy moja raz już spawana znów zawiodła jeśli możecie coś poradzić ... ostatnio słyszałem o hiszpańskich głowicach firmy AMC proszę poradźcie coś w sieci sklepów karmax dostępna jest głowica za ok1700zł lecz nie mogłem się nic dowiedzieć u n ich na temat producenta a boję się tych tanich chińskich specjałów.. więc jeszcze raz proszę o poradę dzięki..
Re: głowica
To ja ci odpowiem - Chiny. I jest to gównolit
Re: głowica
Kupic anglika - przelozyc silnik a reszte sprzedacjanek76 pisze:niestety w moim 4runnerze (3,0 TD z 95) konieczna będzie wymiana głowicy moja raz już spawana znów zawiodła jeśli możecie coś poradzić ... ostatnio słyszałem o hiszpańskich głowicach firmy AMC proszę poradźcie coś w sieci sklepów karmax dostępna jest głowica za ok1700zł lecz nie mogłem się nic dowiedzieć u n ich na temat producenta a boję się tych tanich chińskich specjałów.. więc jeszcze raz proszę o poradę dzięki..
jak dobrze resztka sie sprzeda to moze ci wyjsc engine for free
Re: głowica
Z pękniętą głowicą
Re: głowica
Albo wstawić 3v-ze
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8424
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: głowica
Jest z tym trochę zabawy (nawet więcej niż "trochę". Lista części które różnią te modele jest całkiem długawa, i obejmuje np. reduktor wraz z adapterem skrzyni), a i silnik nie powala osiągami.
Z drugiej strony - jak już się założy solidne uszczelki pod głowice, jest w zasadzie bezawaryjny.
Jak już się bawić w swap na coś ciekawego to w tym akurat modelu polecał bym 1KD-FTE.
Z drugiej strony - jak już się założy solidne uszczelki pod głowice, jest w zasadzie bezawaryjny.
Jak już się bawić w swap na coś ciekawego to w tym akurat modelu polecał bym 1KD-FTE.
Re: głowica
a ta hiszpańska daje radę czy nie inwestować w to..??? widziałem w sklepie na "wyprawa 4x4" w cenie 3400
Re: głowica
ta z AMC teraz nawet za 2700... proszę o opinię...
Re: głowica
AMC w intercarsie mozna kupic za ok 2kPLN, jak masz jeszcze kogos kto ci zwroci VAT to to powinno byc juz w zasiegu ...
Ale i tak twierdze ze lepiej zrobic wymiane calego (dobrego) silnika z angola bo wymiana glowicy, uszczelki, szpilek robocizna + wiele innych rzeczy bedzie kosztowac tez sporo i tez moze byc ryzykowne
Ale i tak twierdze ze lepiej zrobic wymiane calego (dobrego) silnika z angola bo wymiana glowicy, uszczelki, szpilek robocizna + wiele innych rzeczy bedzie kosztowac tez sporo i tez moze byc ryzykowne
Re: głowica
Maxiu z całym szacunkiem ale chyba taniej wychodzi wymiana głowicy niż przekładka całego silnik z jego zakupem. W dodatku znowu nie znasz tego silnika, a taki który masz od kilku lat jest Ci znany. Jeśli uszczelka pod głowicą to tylko oryginał. Rozumiem że głowica jest zdjęta i jakiś mechanik obejrzał już stan cylindrów i tłoków (przynajmniej z góry). Jeśli silnik był sprawny, trzymał kompresję i ciśnienie oleju to na grzyba wymieniać na kolejny.
Re: głowica
Kocham te rewelacje . Przed chwilą sprawdziliśmy Inter Cars - 2670 PLNMaxLux pisze:AMC w intercarsie mozna kupic za ok 2kPLN, jak masz jeszcze kogos kto ci zwroci VAT to to powinno byc juz w zasiegu ...
Re: głowica
Z mojego doswiadczenia, koledzy wiele razy mieli ten problem -> wymiana glowicy szczegolnie w Patrolu i po chwili znowu ... zazwyczaj problem sie rozwiazywal po przeszczepie silnikakylon pisze:Maxiu z całym szacunkiem ale chyba taniej wychodzi wymiana głowicy niż przekładka całego silnik z jego zakupem. W dodatku znowu nie znasz tego silnika, a taki który masz od kilku lat jest Ci znany. Jeśli uszczelka pod głowicą to tylko oryginał. Rozumiem że głowica jest zdjęta i jakiś mechanik obejrzał już stan cylindrów i tłoków (przynajmniej z góry). Jeśli silnik był sprawny, trzymał kompresję i ciśnienie oleju to na grzyba wymieniać na kolejny.
Oczywsicie jak obecny silnik nie jest w stanie agonalnym, dodatkowo nieprzegrzany przy okazji pekniecia glowicy i mamy pod reka mechanixa ktroy jest przygotowany i przytomny to czemu nie, ale moim zdaniem obie operacje sa tak samo ryzykowne. Kultura techniczna w Polsce jest jeszcze niestety czesto na poziomie ciagnika Ursusa, gdzie dokladnosc 1/10mm jest wystarczajaca podczas gdy taki silnik wymaga wiedzy, narzedzi i doswiadczenia. A inaszym domoroslym mechaniorom nawet na klucz dynamometryczny niepotrzebny.
A cene z IC podalem oczywiscie z moja znizka
Re: głowica
No ale piszemy tu o Toyocie - i cena chyba netto z tą zniżka
Re: głowica
tak czy inaczej ja bym bral uzywke i to najlepiej taka zeby sprawdzic w aucie
http://otomoto.pl/toyota-4-runner-4runn ... 34943.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/toyota-4-runner-4runn ... 34943.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: głowica
Nie zawsze sprawdzisz na aucie. Bo mikroszczeliny powstają przy dobrym rozgrzaniu albo przy znacznej prędkości gdy silnik jest obciążony. I tak musisz ja rozbebeszyć dać do splanowania, wymiany uszczelniaczy zaworowych itp. Wyjdzie Ci nie wiele taniej, a problem może się pojawić np za 2 tys km. Nie wiesz przecież czy zamontowana na silniku nie była spawana. Potem po zdjęciu Pan powie - kazał Pan zdjąć więc sprzedane. Ja z resztą bym nie sprzedał samej głowicy jak jest cały silnik.