4 Runner - okiem użytkownika
Moderator: luk4s7
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
consigliero,
zacny sprzęt
albo nie doczytałem albo nie pisałeś - 1GR-FE czy 2UZ-FE ?
Jeśli ten pierwszy - to nie korci Cię założyć kompresor TRD do 1GR'a ?
a jesli ten drugi - to uturbić gada ?
Pozdro.
Sipok
zacny sprzęt
albo nie doczytałem albo nie pisałeś - 1GR-FE czy 2UZ-FE ?
Jeśli ten pierwszy - to nie korci Cię założyć kompresor TRD do 1GR'a ?
a jesli ten drugi - to uturbić gada ?
Pozdro.
Sipok
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
Silnik to ten pierwszy , co do zakładania jakiś dodatkowych rzeczy , to z tego co wiem w Polsce nie jest z tym łatwo.
PozdrawiaM
PozdrawiaM
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
Jestem tu nowy i narazie bez Toyoty - ale witam Was serdecznie
Szukam Toyoty, albo LC100/120 albo 4Runner. Rocznik dla 4runnera od 1999 (3gen, 4tej nie chce), rocznik dla LC od poczatku produkcji. Jako ze mialem okaze przejechac sie i potestowac jak chodzi naped 4x4 w LC120 (z jako tako prawdziwych napedow 4x4 w innych samochodach nie mialem doswiadczenia) - to wstepnie jestem za LC. Ale cala reszta: bardziej chcialbym 4runnera ! Nie moge sie jednak doszukac jak w 4runnerach od rocznka 99' jest realizowany dokladniej naped 4x4 - jest gdzies jakis techniczny opis rozwiazania albo chocby informacja "jest tak jak w LC100" (czy tam innym) ?
Wiem ze od 99' w 4runnerze wprowadzili 4x4 takze po czarnym (po jeepowemu full-time) - jak to jest realizowane ? Tego nie moge znalezc a moze zle szukalem.
Chcialbym Was jeszcze pomeczyc o informacje/wskazowki nt czesci zamiennych (w tym eksploatacyjnych) - pasuje cos z Land Cruisera czy 4runner to kompletnie inna bajka ? Jesli inna: jak wyglada poziom cenowy czesci 4runner / LC ?
Szukam Toyoty, albo LC100/120 albo 4Runner. Rocznik dla 4runnera od 1999 (3gen, 4tej nie chce), rocznik dla LC od poczatku produkcji. Jako ze mialem okaze przejechac sie i potestowac jak chodzi naped 4x4 w LC120 (z jako tako prawdziwych napedow 4x4 w innych samochodach nie mialem doswiadczenia) - to wstepnie jestem za LC. Ale cala reszta: bardziej chcialbym 4runnera ! Nie moge sie jednak doszukac jak w 4runnerach od rocznka 99' jest realizowany dokladniej naped 4x4 - jest gdzies jakis techniczny opis rozwiazania albo chocby informacja "jest tak jak w LC100" (czy tam innym) ?
Wiem ze od 99' w 4runnerze wprowadzili 4x4 takze po czarnym (po jeepowemu full-time) - jak to jest realizowane ? Tego nie moge znalezc a moze zle szukalem.
Chcialbym Was jeszcze pomeczyc o informacje/wskazowki nt czesci zamiennych (w tym eksploatacyjnych) - pasuje cos z Land Cruisera czy 4runner to kompletnie inna bajka ? Jesli inna: jak wyglada poziom cenowy czesci 4runner / LC ?
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
Przeczytales "4 Runner - okiem użytkownika" i... po temacie, nic tylko go kupic
Moge cos nie cos dodac na temat tego samochodu. Mam model z '96 i silnikiem 2.7, choc ciekawie by bylo z 3.4 i moze jakas turbina, ale co tam, jest super i tak
Ktory lepszy 4Runner ? Z niezmierzonej ilosci stron na ten temat chyba mozna wywnioskowac ze szukac trzeba roczniki 99-00. Wersja Limited z blokada. Mozna wlaczyc: part time 4WD, full-time 4WD, 4WD LO i blokade. Ma jeszcze podobno lepsze swiatla i jakies tam dodatki.
Wiekszosc czesci z US mozna bez problemu sciagnac i to w przyzwoitych cenach, raczej z tym nie ma problemu.
Co do tego czy 4Runner czy LC to hmm.... 4Runner jest super ale marzy mi sie Afryka wiec szukam do kompletu przyzwoitego LC
Moge cos nie cos dodac na temat tego samochodu. Mam model z '96 i silnikiem 2.7, choc ciekawie by bylo z 3.4 i moze jakas turbina, ale co tam, jest super i tak
Ktory lepszy 4Runner ? Z niezmierzonej ilosci stron na ten temat chyba mozna wywnioskowac ze szukac trzeba roczniki 99-00. Wersja Limited z blokada. Mozna wlaczyc: part time 4WD, full-time 4WD, 4WD LO i blokade. Ma jeszcze podobno lepsze swiatla i jakies tam dodatki.
Wiekszosc czesci z US mozna bez problemu sciagnac i to w przyzwoitych cenach, raczej z tym nie ma problemu.
Co do tego czy 4Runner czy LC to hmm.... 4Runner jest super ale marzy mi sie Afryka wiec szukam do kompletu przyzwoitego LC
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
Kane - ogromna prośba przeczytaj regulamin forum i przywitaj się w odpowiednim wątku.
Pozdrawiam,
Tuco
Pozdrawiam,
Tuco
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
moze jeszcze to http://www.top4runners.com/runhist/runhist31999.html" onclick="window.open(this.href);return false; fajnie rozpisane na poszczegolne lata produkcji
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
To ja jeszcze mam pytanko - gdzie szukać (na necie) sklepu w US z częściami do 4R
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
... ebay.com , tam prawie wszystko mozna kupic do 4RDziwnY pisze:To ja jeszcze mam pytanko - gdzie szukać (na necie) sklepu w US z częściami do 4R
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
Swojego runnera kupiłem z dwa tygodnie temu i mało o nim wiem, chociaż mając na co dzień podniesionego discovery v8, to runner powalił mnie topornością. Nie jestem fanem land roverów ale jednak pozycja dostojna i auto zwrotne. Przygodę zaczynałem z jeepem cherokee, którego z czasem postawiłem 8 cali wzwyż!
i mimo, że brak ramy to landrovery i patrole w terenie zostawialem w dole dzięki mocy. Przeważnie kupują disco td 5 który jest za słaby, wiec ja kupiłem v8 i jest ok.
Zachorowałem na bronco i blazera k5 ale trafiła mi sie 4 runner i po prostu byłem ciekaw z czym to się zjada;-) pierwszy mój japoniec i mam mieszane uczucia ale chcę się do niego przekonać. Troche denerwuje mnie pozycja osobowa w tym czołgu, więc chyba musze znależć jakiś patent na podniesienie siedzenia. No i chyba bez liftu +2 się nie obejdzie. Czy też wskazany jest większy pod 33 cale koła?
Auta niewątpliwie ma duszę ale jeszcze jej nie odnalazłem. Czytam forum aby się o aucie trochę dowiedziećć no i czekam na cieżką zimę aby pobawić się runnerem
i mimo, że brak ramy to landrovery i patrole w terenie zostawialem w dole dzięki mocy. Przeważnie kupują disco td 5 który jest za słaby, wiec ja kupiłem v8 i jest ok.
Zachorowałem na bronco i blazera k5 ale trafiła mi sie 4 runner i po prostu byłem ciekaw z czym to się zjada;-) pierwszy mój japoniec i mam mieszane uczucia ale chcę się do niego przekonać. Troche denerwuje mnie pozycja osobowa w tym czołgu, więc chyba musze znależć jakiś patent na podniesienie siedzenia. No i chyba bez liftu +2 się nie obejdzie. Czy też wskazany jest większy pod 33 cale koła?
Auta niewątpliwie ma duszę ale jeszcze jej nie odnalazłem. Czytam forum aby się o aucie trochę dowiedziećć no i czekam na cieżką zimę aby pobawić się runnerem
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2012, 22:26 przez Remiołek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem link do YT.
Powód: Poprawiłem link do YT.
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
Nie wiem którą masz generację , do mojej wejdzie 32 , ale głównym powodem tego postu jest film który pokazuje jak działa Atrac , czyli elektroniczna blokada mostów
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
Doradzcie mi prosze jakim autem jest 4runner 2gen.
Bez problemu sprawdza sie w codziennych dojazdach/powrotach z pracy ? Czy moze to jednak auto na weekendy ?
Bez problemu sprawdza sie w codziennych dojazdach/powrotach z pracy ? Czy moze to jednak auto na weekendy ?
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
W serii jak najbardziej.....Zmienisz opony i nawet da się wjechać w szutry i leśne drogi.
Zabierzesz spokojnie rodzinę na weekend i wakacje z ciąganiem przyczepy w dalsze trasy trzeba dobrze zastanowić się nad rodzajem silnika.
Osobiście mam silnik 2LT i mogę powiedzieć iż jest to poczciwy osiołek i jeśli nie przeszkadza Ci prędkość podróżna w granicach 90km/h (pojedzie i 140...ale ) i majestatyczne nabieranie prędkości...polecam
Natomiast tak czy inaczej musisz zdać sobie sprawę iż jest to auto mające swoje lata i jak każda terenówka wymaga pakietu startowego na dzień dobry, aby nawet w serii cieszyła nowego właściciela
Przydał by sie też myślący mechanik który wie co robi, bo wprawdzie auto jest proste w budowie, ale nie lubi skrótów i przeciętny "mechanik" raczej nie ogarnie właściwie
Nie wiem o jakim silniku myślisz, ale tak czy inaczej będzie miała spalanie takie jak na motory tej generacji przystał, natomiast wyszukany w dobrym stanie przy właściwej obsłudze i myślącym kierowniku będzie służył długo
To tyle ogólnie jak poczytasz więcej na forum, a jest tego sporo będziesz zadawał bardziej szczegółowe pytania, to na pewno znajdzie się tu kilka osób z merytoryczną wiedzą mogących udzielić kompetentnej informacji
Zabierzesz spokojnie rodzinę na weekend i wakacje z ciąganiem przyczepy w dalsze trasy trzeba dobrze zastanowić się nad rodzajem silnika.
Osobiście mam silnik 2LT i mogę powiedzieć iż jest to poczciwy osiołek i jeśli nie przeszkadza Ci prędkość podróżna w granicach 90km/h (pojedzie i 140...ale ) i majestatyczne nabieranie prędkości...polecam
Natomiast tak czy inaczej musisz zdać sobie sprawę iż jest to auto mające swoje lata i jak każda terenówka wymaga pakietu startowego na dzień dobry, aby nawet w serii cieszyła nowego właściciela
Przydał by sie też myślący mechanik który wie co robi, bo wprawdzie auto jest proste w budowie, ale nie lubi skrótów i przeciętny "mechanik" raczej nie ogarnie właściwie
Nie wiem o jakim silniku myślisz, ale tak czy inaczej będzie miała spalanie takie jak na motory tej generacji przystał, natomiast wyszukany w dobrym stanie przy właściwej obsłudze i myślącym kierowniku będzie służył długo
To tyle ogólnie jak poczytasz więcej na forum, a jest tego sporo będziesz zadawał bardziej szczegółowe pytania, to na pewno znajdzie się tu kilka osób z merytoryczną wiedzą mogących udzielić kompetentnej informacji
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
Mysle o 3vz-e na lpg. Mocniejszy i mniejsze koszty utrzymania niz 2l-t.
Glownie zalezy mi na prostocie auta, wiekszosc rzeczy sam sobie naprawie.
Mam juz dosc skaplikowanych rozwiazan technicznych budowanych z chwilowej potrzeby producenta, a nie wieloletniego doswiadczenia. Wielowachaczowe zawieszenia, elektroniczne przepustnice, czujniki polozenia/przemieszczenia/przyspieszenia, rozbudowane komputery wymagajace ciaglej diagnostyki, katalizatory, filtry czastek stalych, po 2 sondy lambda...
4runner zapewni mnie pozbycie sie tych problemow ?
Co rano auto ma zapalic i pojechac 50km...a w weekendy ma nie bac sie piachu, blota, dziur i stromych podjazdow
Glownie zalezy mi na prostocie auta, wiekszosc rzeczy sam sobie naprawie.
Mam juz dosc skaplikowanych rozwiazan technicznych budowanych z chwilowej potrzeby producenta, a nie wieloletniego doswiadczenia. Wielowachaczowe zawieszenia, elektroniczne przepustnice, czujniki polozenia/przemieszczenia/przyspieszenia, rozbudowane komputery wymagajace ciaglej diagnostyki, katalizatory, filtry czastek stalych, po 2 sondy lambda...
4runner zapewni mnie pozbycie sie tych problemow ?
Co rano auto ma zapalic i pojechac 50km...a w weekendy ma nie bac sie piachu, blota, dziur i stromych podjazdow
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
Raczej nie....wprawdzie jest raczej nie zajebliwy, ale trochę elektroniki ma w sobie już niestety....poczytaj na forum sporo o tym jest....do ogarnięcia, ale kosztowne te zabawki są....popytaj kolegę Rokfor32....bodajże....sporą wiedzę o tej jak i innych toyotach ma
Jeśli chcesz mocniejszy to szukaj 1KZT....też diesel, a co do kosztów myślę że LPG przy 3VZE wyjdzie podobnie...
Niestety, ów silnik w tym modelu jest ciężki do znalezienia i dość poszukiwany
Jeśli chcesz mocniejszy to szukaj 1KZT....też diesel, a co do kosztów myślę że LPG przy 3VZE wyjdzie podobnie...
Niestety, ów silnik w tym modelu jest ciężki do znalezienia i dość poszukiwany
Re: 4 Runner - okiem użytkownika
Od niedawna ktos chec sprzedac 3.4 5vzfe
http://otomoto.pl/toyota-4-runner-3-4l- ... 72005.html" onclick="window.open(this.href);return false;
..maska z wlotem powietrza ? kiedys byl dieselem ?
... 240tys przebiegu a dziury w dywanikach i worki na fotelach ?
Jedyny plus to manualna skrzynia.
Co warty 3.4L w codziennym uzytkowaniu ?
http://otomoto.pl/toyota-4-runner-3-4l- ... 72005.html" onclick="window.open(this.href);return false;
..maska z wlotem powietrza ? kiedys byl dieselem ?
... 240tys przebiegu a dziury w dywanikach i worki na fotelach ?
Jedyny plus to manualna skrzynia.
Co warty 3.4L w codziennym uzytkowaniu ?