3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze

Moderator: luk4s7

Marekde
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2021, 21:01
Auto: 4Runner 1994

3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze

Post autor: Marekde »

WITAM
Mam pytanie odnośnie kolektora ssącego, a konkretnie o wężyk podciśnienia który tam powinien dochodzić.
Na kolektorze wystaje rurka na której był wężyk podciśnienia ktoś wie gdzie powinien być on podłączony?
Silnik 3.0 td 125 koni 1994
Z góry dziękuję

Marekde
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2021, 21:01
Auto: 4Runner 1994

Re: 3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze

Post autor: Marekde »

Zdjęcie
Załączniki
Zdjęcie
Zdjęcie
Screenshot_20210315_071140.jpg (40,12 KiB) Przejrzano 1760 razy

Marekde
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2021, 21:01
Auto: 4Runner 1994

Re: 3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze

Post autor: Marekde »

Witam
Może ktoś ma taki motor u siebie.
Może buło to po prostu zaślepione bo żaden luźny wężyk się nie majta
Dziękuję i pozdrawiam
Załączniki
Screenshot_20210315_071656.jpg
Screenshot_20210315_071656.jpg (68,18 KiB) Przejrzano 1759 razy

Marekde
Posty: 5
Rejestracja: 12 mar 2021, 21:01
Auto: 4Runner 1994

Re: 3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze

Post autor: Marekde »

Witam
Ponawiam pytanie z powyższych postów, ponieważ problem narasta. Mianowicie zostały wymienione wężyki gumowe przy turbinie i pozostałe które były twarde i podejrzane o starość. Co jest niepokojące na liczniku po uruchomieniu silnika nie gaśnie kontrolka turbiny co wcześniej nie miało miejsca. Dodam że silnik został dokładnie umyty. Ponadto większość starych peszli też została wymieniona.Wizualnie brak uszkodzonych kabli.
Jeżeli ktoś posiada lub wie gdzie znaleźć schemat podciśnień lub może podesłać zdjęcie napisać jak powinny być podłączone wężyki.
Jaka przyczyną nie gasnącej kontrolki
będę bardzo wdzięczny za podpowiedź
Pozdrawiam Marek
PS auto nie było odpalane przez 2 miesiące z powodu robótek blacharsko lakierniczych

Awatar użytkownika
zombi
Posty: 704
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:48
Auto: kzj95

Re: 3.o td wężyk podciśnienia na kolektorze

Post autor: zombi »

Zobacz po swoim VIN`e na stronie (toyota-europe.epc-data.com/) z częściami toyoty w sekcji "silnik" pozycje "Vacuum piping".
Tam powinieneś mieć schemat tych rurek.

Coś mi się zdaje, że masz źle podłączony ten mały filterek (plastikowy).
Nie jestem pewien, ale tam brakuje Ci trójnika.
Coś mi się kojarzy, że pod filterek wchodzą dwa połączone przewody vacu, a w drugi koniec filterka wchodzi króciec z dolotu.
W j9 w kzj jest inny układ niż u ciebie, więc nie porównam z moim silnikiem.

ODPOWIEDZ