korzystając wczoraj z pogody karczerem przemyłem pokrywy zaworów w silniku
niestety od wczoraj silnik jest w trybie serwisowym albo co ????
odpala normalnie
po naciśnięciu gazu do deski wkręca się do 3 tys obrotów i odcina, przy trzymaniu gazu w podłodze obroty falują między 2,5 a 3 tys
jak się nagrzeje odcinka spada gdzieś do 2,5 tys
szukałem jakiś zerwanych kabli czy coś i nic nie znalazłem
jak mogę zresetować komputer auta?
odłączenie zasilania do 15 minut nic nie daje
drogie Bravo please HELP ( Rokfor )
3,0 V6 tryb serwisowy
Moderator: luk4s7
Re: 3,0 V6 tryb serwisowy
hej
no chłopaki pewnie pomogą bardzie fachowo ale logicznie to:
- czekać aż wszystko wyschnie i może wróci do normy
- sprawdzić kabelki bo silny strumień wody z myjki mógł naruszyć, uszkodzić któryś kabelek, który ..... fachowcy poprosimy o głos.
paweł
no chłopaki pewnie pomogą bardzie fachowo ale logicznie to:
- czekać aż wszystko wyschnie i może wróci do normy
- sprawdzić kabelki bo silny strumień wody z myjki mógł naruszyć, uszkodzić któryś kabelek, który ..... fachowcy poprosimy o głos.
paweł
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8463
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: 3,0 V6 tryb serwisowy
Sprawdź se kabelki od aparatu zapłonowego, czy czasem woda nie zalega we wtyczce. Mogła się też dostać do kopułki - przed '92 nie były całkiem szczelne.
Co do "trybu sewisowego" - nie ma czegoś takiego. W razie awarii (ale musi być albo zwarcie na krótko, albo przerwa w obwodzie) komp po prostu realizuje mapę w wersji bez tego uszkodzonego czujnika, i w sporej części przypadków user nawet nie odczuwa różnicy większej.
Problem jest, jak któryś sensor podaje głupie sygnały, bo wtedy ecu też głupieje.
Co do "trybu sewisowego" - nie ma czegoś takiego. W razie awarii (ale musi być albo zwarcie na krótko, albo przerwa w obwodzie) komp po prostu realizuje mapę w wersji bez tego uszkodzonego czujnika, i w sporej części przypadków user nawet nie odczuwa różnicy większej.
Problem jest, jak któryś sensor podaje głupie sygnały, bo wtedy ecu też głupieje.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: 3,0 V6 tryb serwisowy
już działa poprawnie
stał z odłączoną klemą przez 2 godziny - nadal nie wiem co było przyczyną ale teraz już sie wkręca ladnie do 6,5 tys
stał z odłączoną klemą przez 2 godziny - nadal nie wiem co było przyczyną ale teraz już sie wkręca ladnie do 6,5 tys