Strona 2 z 2

Re: Idler arm

: 14 lis 2008, 09:33
autor: kylon
W tym przypadku to nie pomogło bo konsultowaliśmy się ze sprzedawcą. Co innego katalog, co innego wymiary, co innego Pan i co innego przyszło :mrgreen:

Re: Idler arm

: 28 gru 2008, 01:15
autor: Northern Sun
ja ostatnio zmienialem z jednej strony, obie strony sa takie same; 10kg mlotem odbijalismy bo kiblowato zchodzilo, zlazlo po zabiegu z palnikiem :)

Re: Idler arm

: 28 gru 2008, 08:28
autor: RobertK.
Jeśli mówisz o wąsie na przekładni kierowniczej, to się zgadza, bo po drugiej stronie gdybyś musiał grzać palnikiem i młota używać....było by to cokolwiek dziwne i świadczyło o konieczności wymiany bez możliwości regeneracji jakiejkolwiek :)

Re: Idler arm

: 08 sty 2009, 21:56
autor: Dragunov
jest w kat. JC - ok 400 zeta, faktycznie tylko do starszych modeli - hehe tu jakby mi na reke ;)


niestety - wizyta w OSKP "zabila" mi zawias przedni..

idler jak wiedzialem, sworznie (gora+dol/obie strony), lewa koncowka drazka (chyba komplet zrobie), no i spodziewam sie ze tuleje wachaczy tez juz sa wyrabane - na razie ciezko twierdzic bo sworznie sie tluka (230 tkm, z czego ostatnie 30 w moze nie ekstremalnych ale zawsze offroad warunkach)

putanie jedno tylko - z jakich toyot pasuja koncowki drazka ?? bo sporo tego znalazlem w "loklalnym" wyprawowym sklepie :D a ciagle malokumaty jestem zeby na oko celowac ;)

Re: Idler arm

: 08 sty 2009, 22:06
autor: kylon
Trzeba dobierać do właściwego pojazdu. Jak nie ma to pytać z podaniem rocznika, silnika a najlepiej VIN-u. Tulejami wahaczy z IC możemy się rzucać w jakiejś zabawie. Nie pasują :evil: Są za krótkie o 6 milimetrów albo źle skatalogowane.