Witam,
Czy możliwe jest przełożenie tylnego dyferencjału z Land Cruisera 90 wersja z blokadą do mostu z 4Runnera II generacja? O tym, że trzeba zrobić podcięcie na moście to wiem, ale czy rozstaw śrub i wieloklin półosi się zgadza?
Pozdrawiam,
Michał
4Runner II - tylny dyferencjał z blokadą J90
Moderator: luk4s7
- Jake
- Posty: 923
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.0V6 1991
Isuzu Trooper 3.1D 1997 - Kontakt:
Re: 4Runner II - tylny dyferencjał z blokadą J90
Z info na Yotatech i amerykanskiego forum 4R wynika ze jak najbardziej. Tez mi ten pomysl chodzi po glowie. Problemem jest pozyskanie glowki mostu z pasujacym przelozeniem, bo 4.55 z z J9 z blokada jeszcze nie widzialem. Wiec prawdopodobnie trzeba przelozyc atak/talerz od siebie i ustawic przekladnie od nowa.
Re: 4Runner II - tylny dyferencjał z blokadą J90
Wielkie dzięki!
Pozdrawiam,
Michał
Pozdrawiam,
Michał
- Jake
- Posty: 923
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.0V6 1991
Isuzu Trooper 3.1D 1997 - Kontakt:
Re: 4Runner II - tylny dyferencjał z blokadą J90
Poczytajka tu:
https://board.marlincrawler.com/index.php?topic=49701.0
i tu:
https://forum.ih8mud.com/threads/8-rear ... n.1233598/
Gdzies mam jeszcze zapisanego dokladniejszego manuala.
https://board.marlincrawler.com/index.php?topic=49701.0
i tu:
https://forum.ih8mud.com/threads/8-rear ... n.1233598/
Gdzies mam jeszcze zapisanego dokladniejszego manuala.