Hilux GR Sport

Moderator: luk4s7

Giszter
Posty: 97
Rejestracja: 12 maja 2019, 15:53
Auto: Toyota Hilux VIII gen

Hilux GR Sport

Post autor: Giszter »

Cześć,
wiecie może coś więcej o tym modelu? Z tego co czytam na "amerykańskich/australijskich" portalach to w tej wersji jest tam 550Nm i 22KM tylko, że jak oglądam polską stronę toyoty to nie widzę takich informacji.. Czyli, że co wersja na Europę jest zubożała i różnica jest tylko w zawieszeniu? Ale tutaj też na polskich stronach toyoty nie ma za wiele informacji na ten temat. Ktoś coś wie więcej?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18009
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux GR Sport

Post autor: kylon »

Też jestem ciekaw bo u nas wersja GR Sport jest częściowo doposażana w Polsce. Amortyzatory czerwone są fabrycznie 8) A jak wiemy czerwony to najszybszy kolor.

Giszter
Posty: 97
Rejestracja: 12 maja 2019, 15:53
Auto: Toyota Hilux VIII gen

Re: Hilux GR Sport

Post autor: Giszter »

Te czerwone amortyzatory to w opisie ```jest wprowadzenie amortyzatorów jednorurowych z przodu i z tyłu, a także zmodyfikowanych sprężyn. Jednorurowa konstrukcja daje większą przestrzeń na tłok, co powoduje lepsze tłumienie, szybsze reakcje oraz lepsze odprowadzanie ciepła. ```
Co to tak naprawdę znaczy? Niewiem ale opis np nowego raptora jest dużo bardziej czytelny (tam napisali ze dali zawieszenie foxa).

Giszter
Posty: 97
Rejestracja: 12 maja 2019, 15:53
Auto: Toyota Hilux VIII gen

Re: Hilux GR Sport

Post autor: Giszter »

A w ogole z cierkawosci w australi jet jeszcze sotepsna wersja Rogue. Ciekawe video tutaj o GR https://www.carexpert.com.au/car-news/2 ... -australia

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18009
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Hilux GR Sport

Post autor: kylon »

Normalne amortyzatory są dwururowe. W wewnętrznej rurze pracuje tłok amortyzatora a zewnętrzna stanowi dodatkową osłonę. Prawdą jest to co piszą o szybszym chłodzeniu itp ale prawdą też jest to że taki amortyzator jest narażony bardziej na uderzenie i podgięcie. Wtedy tłok przestaje chodzić po gładkiej powierzchni. Wszystko oczywiście zależy od użytych materiałów i pecha. Ja np tak straciłem na Berlin Wroclaw szybko dwa amorki Bilsteina (właśnie jednorurowe). No ale to było jak jeszcze dinozaury chodziły po ziemi :mrgreen:

Awatar użytkownika
irko
Posty: 1818
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:53
Auto: Hilux 09
Kontakt:

Re: Hilux GR Sport

Post autor: irko »

Oglądałem to auto z bliska. Ładne, fajne dodatki stylistyczne
Ale czy chciałbym je mieć? Nie.
Tam teoretycznie wszystko już jest czyli osłony, lepsze amory i sprężyny.
Pytanie tylko dla kogo to auto. Bo przecież na wypady offroadowe przydałby się lift itp a tu te czerwone dodatki - na śmietnik.
Poza tym on nie tyle że nie jest podliftowany co chyba nawet obniżony, żeby lepiej sie prowadził.

Moim zdaniem nie wtym kierunku to poszło co trzeba.
U nas raczej nie za...la sie takim autem po szutrach
Ale jak ktoś chce mieć zajebiście wyglądającego Hila - to jest to ten wybór

https://www.landcruiser.pl/czytelnia/ak ... owe-emocje

ODPOWIEDZ