Hilux 22r.
: 17 lis 2022, 22:46
Dobry wieczór ...
Mam kilka pytań dot. Hiluxa 2022r. jeśli można...
niestety z ASO dostałem mało rzeczową odp.
1 - stan oleju -. przelany , auto nowe , stan na zimnym /ciepłym to samo - lekko przelany ... ok 1cm nad max na bagnecie , bagnet czytany z dwóch stron. (piszę o tym ponieważ mechanik ASO tłumaczył , że ma wejsc 7,5L i tyle leją , jest dobrze ... a bagnet czytany z jednej story będzie lekko nad max a z drugiej lekko pod max ponieważ wchodzi do misy pod sporym kątem ) niestety z dwóch stron równo przelany ok 1 cm nad max. Zlałbym do poziomu nie ma problemu , ale gwarancja , znaczone śruby itd. zaraz pretensje , żale , płacze , straszenia jak mogłem dotknąć ... Może ktoś z was też tak miał , co za tym idzie czy można użytkować silnik w pełnym zakresie obr. ? nic nie wydmucha ? (BTW płyn chłodzący tez jest przelany ale to mniej ważne ).
2- czy w tych silnikach istnieje jeszcze coś takiego jak docieranie ? pierwsza zlewka po 1000km itp. zabiegi jak w silnikach motocyklowych ? czy juz silnik dotarty fabrycznie i normalna jazda a wymiana co 15tkm ?
3- zabezpieczenie antykorozyjne . Czy coś się poprawiło od pierwszych modeli Revo ? Czy lepiej zabezpieczyć we własnym zakresie przed zimą ponieważ Toyota sobie z tym nie poradziła ?
Jeśli głupie pytania wybaczcie . Ale jeśli ktoś miał podobne podejście , może podzieli się doświadczeniem ?
Mam kilka pytań dot. Hiluxa 2022r. jeśli można...
niestety z ASO dostałem mało rzeczową odp.
1 - stan oleju -. przelany , auto nowe , stan na zimnym /ciepłym to samo - lekko przelany ... ok 1cm nad max na bagnecie , bagnet czytany z dwóch stron. (piszę o tym ponieważ mechanik ASO tłumaczył , że ma wejsc 7,5L i tyle leją , jest dobrze ... a bagnet czytany z jednej story będzie lekko nad max a z drugiej lekko pod max ponieważ wchodzi do misy pod sporym kątem ) niestety z dwóch stron równo przelany ok 1 cm nad max. Zlałbym do poziomu nie ma problemu , ale gwarancja , znaczone śruby itd. zaraz pretensje , żale , płacze , straszenia jak mogłem dotknąć ... Może ktoś z was też tak miał , co za tym idzie czy można użytkować silnik w pełnym zakresie obr. ? nic nie wydmucha ? (BTW płyn chłodzący tez jest przelany ale to mniej ważne ).
2- czy w tych silnikach istnieje jeszcze coś takiego jak docieranie ? pierwsza zlewka po 1000km itp. zabiegi jak w silnikach motocyklowych ? czy juz silnik dotarty fabrycznie i normalna jazda a wymiana co 15tkm ?
3- zabezpieczenie antykorozyjne . Czy coś się poprawiło od pierwszych modeli Revo ? Czy lepiej zabezpieczyć we własnym zakresie przed zimą ponieważ Toyota sobie z tym nie poradziła ?
Jeśli głupie pytania wybaczcie . Ale jeśli ktoś miał podobne podejście , może podzieli się doświadczeniem ?