Miganie oznacz brak potwierdzenia pozycji nastawnika.
Trzeba posprawdzać (po schemacie) sygnały z czujników potwierdzających (czyli odpowiednie piny w złączach nastawników - temu potrzebny schemat).
Dla jasności - brak potwierdzenia ze strony czujnika może oznaczać, że czujnik lub wiązka jest uszkodzona - ale tez że silniczek .... nie wykonał żadnego ruchu. Zatem, zanim się zabierzesz za grzebanie w instalacji - wtłocz się pod auto, wsadź kogoś za kierat, i posłuchaj, czy silniczki pracują (jak ogólnie jest cisza - to słychać ich pracę).
(8gen - manual) 4L miga
Moderator: luk4s7
Re: (8gen - manual) 4L miga
Actuatory mam nowe jak przełączam na H4 włącza się wszystko przód i ten przy reduktorze jest 4x4 miga kontrolka zielona od napędu i potem świeci na zielono. Problem jest jak przekrecam na L4 i tutaj odrazu dźwięk i miga 4lO i nic nie przełącza cisza.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8443
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: (8gen - manual) 4L miga
No bo jeszcze sie układ musi "wyluzować", czyli trzeba zwykle kawałek przejechać. Silniczki tylko napinaja sprężyny wykonawcze - nie są aż tak silne, żeby pod obciążeniem przesunąć mechanizmy.